Ja; veel paard gezien; hshaha, maar wil altijd helpen of wat dien, maar zelfs mijn kleine , zwarte mini toot was vandaag onder het zadel en was met scoot stukje met B mee naar buiten geweest; goede dag , dus en prijs is het waard! Succes met de ventilator!Goede nacht, allemaal!
Goedenavond! Hè heerlijk, ava! Dat klinkt als een goede maar vermoeiende dag. Hoe deed de pony het? Heeft de postbode jouw huis onlangs nog gevonden trouwens?
Hier ook wakker Zorgen over de honden 1 met ontstoken wond en 1 die sparerib botjes heeft gegeten Alleen voel ik me slechter dan de honden volgensmijMorgenvroeg dierenarts bellen als het gewoon zo goed blijft gaan. Anders spoeddienst
Ah, dat ken ik en dan wil je ze nietWakker msken.Hopelijk alles weer goed met honden en baasje.Veel plezier in Berlijn.Nee; ik ga eens kijken; post is lastig in deze uithoek vooral in vakantietijd...
Ik was al bang dat ik de postbode op zijn flikker moest geven. al een poosje terug verzonden. Gelukkig maar! Ik heb eigenlijk best lekker geslapen! Heb mijn bijtankweekend.