Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xRoosss

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 14:06

Deze H&M bestelling is naar mij onderweg :D

Eerste roze top, de hakken en de grijze tricot jurk van de sale
Afbeelding

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 14:42

Die rok heb ik ook gezien, rechts onder. Ik vond m heeeel erg gaaf! Ik twijfelde of ik m zou kopen, omdat ik bang was dat ie zou prikken.. Die staat vast heel gaaf in de winter straks met een mooie legergroen/bruine/gebroken witte trui! Zo lekker casual op een chique rok. Wil je een foto sturen als je die rok aan hebt? :D Als je m binnen hebt natuurlijk haha

Ik vind die schoenen en die andere rok ook heel gaaf!

Als er nog dames zijn die in het weekend een keertje naar de Primark willen:

https://www.kruidvat.nl/trein-dagkaart/ ... erm=2_btn_

OV kaarten voor 14 euro bij de Kruidvat!

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 15:07

Leuk roos!

Ik kan alleen niet op hakken want dan kom ik boven mijn vriend uit :+

& dat lijkt zo raar :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 15:46

Haha ik was aan het kijken op de H&M site en zag die hakken en dacht: jep dat zijn de hakken die Roos gekocht heeft! En het was echt zo :')

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 16:10

Sanne: ik zal een foto maken! De rok komt deze week binnen, eindelijk :D had hem namelijk al een maand geleden besteld, maar elke keer werd de leverdatum verschoven. Dus hij moet wel heeeul mooi zijn, zo lang op gewacht :') de grijze jurk en sieraden komen ook deze week, en de rest komt over twee weekjes pas. Maar dat is niet erg, dan is mijn pay day ook weer geweest :+

Hahaha, mex. Ik heb die ook in het zwart en lichtbruin. Lopen echt perfect, en ik ben normaal echt een sneaker mens :D

Ik draag normaal eigenlijk ook nooit jurkjes en rokjes. Al met al best een 'gekke' bestelling voor mijn doen :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 16:15

Ze zien eruit alsof ze echt heerlijk lopen! En gemakkelijk om met een panty onder een jurkje ofzo te dragen ( nouu ja in mijn hoofd ziet het er goed uit )

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 16:37

Ik kom even binnenvallen, ik ben opzoek naar dit jurkje of iets wat er op lijkt:
Afbeelding

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 16:53

Heb je al op asos of nelly gekeken?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 16:56

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 17:19

Het is wel leuk om te zien hoe verschillend iedereen is. Jij vond dan mijn blouse niet helemaal jou stijl Roos, ik zou dan weer nooit dat soort dingen bestellen/dragen als wat jij besteld hebt. Maar ik vind het stoer als je dat wel 'durft', je valt dan in positieve zin wel op.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 17:35

Iemand ervaring met de schoenen nike air max thea ? Vond ze op de site er wel tof uit zien, maar ben bang dat ze te lomp zijn oid. Ik ga sowieso even naar de stad om ze te passen, maar was benieuwd naar jullie (eventuele) ervaringen! :)

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 18:13

DewiRox schreef:
Het is wel leuk om te zien hoe verschillend iedereen is. Jij vond dan mijn blouse niet helemaal jou stijl Roos, ik zou dan weer nooit dat soort dingen bestellen/dragen als wat jij besteld hebt. Maar ik vind het stoer als je dat wel 'durft', je valt dan in positieve zin wel op.

En dit vind ik dan weer grappig, dat je die dingen 'opvallend' vindt, ik vind ze namelijk heel klassiek en netjes. Enige opvallende is het rokje. Het zijn mooie basics, maar het woord 'durven' zou ik hier nooit gebruiken.

Maar inderdaad, gewoon leuk om te zien hoe verschillend iedereen zijn kledingstijl is :D

Roos, vooral het zwarte rokje vind ik erg mooi en veelzijdig; voor op kantoor bv. met een blouse en voor casual zou ik er vans, opvallende top en een leren jack bij dragen. En de schoenen... als ik toch een baan had waar ik me netjes voor moest kleden.. Dan wist ik het wel <3

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 18:37

Voor mij is het wel durven. Zelf zou ik het namelijk niet durven te dragen, terwijl ik het bij andere wel heel gaaf vind staan. Ik vind het knap dat je dan zoiets al bij elkaar kunt vinden en het vervolgens ook aan doet. Ik zou zoiets nooit kopen, omdat ik niet zou weten hoe ik het zou moeten combineren en het ook niet mijn stijl is. Maar dat neemt niet weg dat ik het bij iemand anders wel heel leuk vind staan en dan vind ik het stoer wanneer iemand dan dat draagt.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 18:46

Ohh maar dat heb ik ook dewi! Dan denk ik wauw super leuk maar zelf zou ik zoiets nooit proberen of durven. Ik zou het wel passen in de winkel maar nooit dat pashokje uit komen

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 18:51

Dirndl schreef:
DewiRox schreef:

En dit vind ik dan weer grappig, dat je die dingen 'opvallend' vindt, ik vind ze namelijk heel klassiek en netjes. Enige opvallende is het rokje. Het zijn mooie basics, maar het woord 'durven' zou ik hier nooit gebruiken.

Maar inderdaad, gewoon leuk om te zien hoe verschillend iedereen zijn kledingstijl is :D

Roos, vooral het zwarte rokje vind ik erg mooi en veelzijdig; voor op kantoor bv. met een blouse en voor casual zou ik er vans, opvallende top en een leren jack bij dragen. En de schoenen... als ik toch een baan had waar ik me netjes voor moest kleden.. Dan wist ik het wel <3

Ik loop nu full time stage op kantoor. Kan me nu uitleven in nette kleding en hakken. Vind dat zo leuk, alsof ik elke dag dress up speel ofzo :') naar school oid draag ik nooit hakken, moet ik zoveel lopen. Dan ga ik voor m'n sneakers en timbs :+

Ik heb verder niet echt een vaste stijl. Ene keer super netjes, dan weer lekker casual en soms even een 'zwerver'dag met wijde vesten en truien :D

En nu was ik in de nette kantoor mood :')

Dewi: bestel anders eens iets totaal buiten je comfortzone. Bij H&M kun je betalen met een acceptgiro. Dus gewoon lekker bestellen, thuis op je dooie gemakje passen en voor een eurotje terug sturen wat niet leuk is :D
En soms bestel ik ook wat, waarvan ik geen idee heb hoe ik het moet combineren. Met de kanten bodysuit bv. Heb 1 idee om het te combineren, als dat niks is. Tja dan kan ik hem terug sturen, no problemo :D

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 20:14

Ik heb wel 6 nette jurkjes in mijn kast hangen die wachten tot ik op stage mag. Ik heb wel echt een klassieke stijl met veel jasjes :j

Vind je bestelling heel leuk Roos! Precies mijn stijl :D

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 20:31

Jaa jasjes mede fan hier. Heb ze in alle kleuren en tinten en modellen. Het staat gewoon altijd mooi :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 20:35

Haha ik vind jasjes echt 3x niks. Trek liever een groot gebreid vest over mijn outfits aan als het koud wordt :D Maar studeer dan ook totaal niks waar ik me ooit netjes voor moet kleden, en in het dagelijks leven is het gewoon niet mijn stijl

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 20:36

Ik doe beiden, jasjes, colbertjes, vesten etc. :=
Als rechten student zou je er netjes uit moeten zien, maar ik ga gewoon met een beatles shirt naar school, maar wel met een net horloge en ballerina's :)
En morgen weer in een colbertje en blouse, maar dan wel stoere laarsjes er onder.

Vind het heerlijk om stoer en netjes te combineren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 20:39

Ik kleed me nooit netjes, ben gek op sneakers, oversized tops, strakke skinny's.. :D

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 21:15

Weet iemand waar ik een simpele body kan kopen? Om zeg maar onder kleding te dragen ipv een topje.

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 21:18

Ik voel mij juist vaak echt een tutje als ik jullie aankopen zie!
Ik draag juist graag jurkjes, colbertjes, bont, strakke/getailleerde kleding, en alles behalve sneakers haha! :')

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 21:31

Natsuki: only, Vero moda of pieces :)

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 21:40

MarlindeRooz schreef:
Ik doe beiden, jasjes, colbertjes, vesten etc. :=
Als rechten student zou je er netjes uit moeten zien, maar ik ga gewoon met een beatles shirt naar school, maar wel met een net horloge en ballerina's :)
En morgen weer in een colbertje en blouse, maar dan wel stoere laarsjes er onder.

Vind het heerlijk om stoer en netjes te combineren!

Ik heb precies hetzelfde! Zon heerlijk boyfriend broek en dan een blazer, net shirt en hakken erbij :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 21:41

Mij zul je dan weer nooit in een boyfriend jeans zien. Ik heb goede benen, dus die laat ik graag zien! :))