Eerste roze top, de hakken en de grijze tricot jurk van de sale

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DewiRox schreef:Het is wel leuk om te zien hoe verschillend iedereen is. Jij vond dan mijn blouse niet helemaal jou stijl Roos, ik zou dan weer nooit dat soort dingen bestellen/dragen als wat jij besteld hebt. Maar ik vind het stoer als je dat wel 'durft', je valt dan in positieve zin wel op.
Dirndl schreef:DewiRox schreef:Het is wel leuk om te zien hoe verschillend iedereen is. Jij vond dan mijn blouse niet helemaal jou stijl Roos, ik zou dan weer nooit dat soort dingen bestellen/dragen als wat jij besteld hebt. Maar ik vind het stoer als je dat wel 'durft', je valt dan in positieve zin wel op.
En dit vind ik dan weer grappig, dat je die dingen 'opvallend' vindt, ik vind ze namelijk heel klassiek en netjes. Enige opvallende is het rokje. Het zijn mooie basics, maar het woord 'durven' zou ik hier nooit gebruiken.
Maar inderdaad, gewoon leuk om te zien hoe verschillend iedereen zijn kledingstijl is
Roos, vooral het zwarte rokje vind ik erg mooi en veelzijdig; voor op kantoor bv. met een blouse en voor casual zou ik er vans, opvallende top en een leren jack bij dragen. En de schoenen... als ik toch een baan had waar ik me netjes voor moest kleden.. Dan wist ik het wel
MarlindeRooz schreef:Ik doe beiden, jasjes, colbertjes, vesten etc.![]()
Als rechten student zou je er netjes uit moeten zien, maar ik ga gewoon met een beatles shirt naar school, maar wel met een net horloge en ballerina's
En morgen weer in een colbertje en blouse, maar dan wel stoere laarsjes er onder.
Vind het heerlijk om stoer en netjes te combineren!