Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 18:12

Ik heb iets gemist denk ik, maar balen als een goede daad niet erkend wordt GC.

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 18:57

Ik snap het ook niet helemaal. Wel vervelend!

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 19:54

gisteravond weer een fijne en vooral snelle afhandeling gehad als ze altijd zo waren was ik gelukkig.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 20:01

Vervelend GC..
Hier liggen de verkopen echt helemaal stil..
Zo nu en dan eens een verdwaalde onzinbieding :=

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 13:23

Eindelijk na weken wachten mijn frontriem binnen!
Hij is erg leuk maar hij leek me al wat groot meet ik hem net op valt hij zelfs groter dan een extra full terwijl ik een normale full nodig had. ;(

Maar goed een gegeven paard mag je niet in de bek kijken.

Wel heel jammer dat die niet past.

Verder mijn laarzen te koop. Krijg veel reacties maar allemaal mensen die dan toch een andere maat moeten. Pff reageer dan niet :(

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 13:28

Nou Lienek, als je ervoor betaald hebt en het is niet wat het moet zijn, dan had ik alsnog gewoon aan de bel getrokken hoor.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 13:37

Cayenne schreef:
Nou Lienek, als je ervoor betaald hebt en het is niet wat het moet zijn, dan had ik alsnog gewoon aan de bel getrokken hoor.

Nee had hem gewonnen dus vandaar dat ik er niet over wil klagen maar vind het zo jammer dat hij zo groot is want nu past geen enkel paard hem op stal, zelfs de friezen niet.
Achja misschien kan ik hem zelf nog iets inkorten. :)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 13:49

Kun je niet even mailen? Misschien is er gewoon een foutje gemaakt.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 13:52

Ja heb haar wel een berichtje gestuurd hoor om het te melden maar verwacht daar niet veel van omdat ze maar sporadig reageert.
Maak me er verder niet druk om. Maak me drukker om alle mensen voor wie ik alles dubbel opmeet om dan te horen dat het sws niet zou passen. Pff

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 20:08

Wat voor frontriem is het? Ik heb nl een groot paard. Met n groot hoofd :D

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 22:00

Een 3mm met white crystal/goud
Ze stuurde me overigens terug dat ze dit in berichtje had gemeld dat hij groter was geworden en dat ik hem wel als wave kon gebruiken maar helaas valt het dan gewoon naar beneden en zie je de steentjes niet ;(

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 23:54

Oh mijn hemel! Ik ben al een week hard op zoek naar twee gerbilbakken voor een zacht prijsje hier in de buurt, heb ik dus gewoon een prachtige bak gemist die er donderdag al op stond voor maar 30 euro (nieuw beginnen ze bij 110). Kan mezelf wel voor mijn kop slaan! Nu heel hard hopen dat ie er nog is....

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 11:07

Ik begrijp niet waarom mensen zeggen dat ze iets hebben overgemaakt terwijl het niet zo is >;) Zeker in de hoop dat je het zo opstuurt ofzo :=

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 11:15

En dan ook nog erachteraan mailen wanneer het nou eens binnenkomt. Heb ik regelmatig... :=

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 11:16

Heb hier ook weer zo'n geval houd me volgens mij aan het lijntje heb nu gezegt als het er vanavond niet op staat gaat het naar de andere geïnteresseerde. Dacht eerst misschien door het weekend er tussen maar nu na 2 dagen staat er nog niks op.

En dan idd vragen heb je het al verstuurd....

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 11:20

Ik heb gevraagd of het allemaal goed was gegaan en nu radiostilte := nouja ik wacht het nog eventjes af. Zit een weekend tussen natuurlijk. Ze kon ook geen screenshot sturen want dat is beveiligd...?
Laatst bijgewerkt door PenP2014 op 02-06-14 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 11:21

Verdeurie hier zou iemand de bank komen halen, mailt ze dat degene die hem zou komen halen, onverwacht moet werken dus heeft ze geen vervoer.. Ze zou proberen nog iets anders te regelen, hoop dat dat lukt want dan zijn we er mooi vanaf en hoef ik er niet meer voor thuis te blijven.

Blijft ook fijn, mailtje met vraag wat ik voor de eethoek wil hebben. Reageer ik, krijg vervolgens geen reactie meer. Wil er toch wel graag vanaf voor de 16e, dan hoeft het niet in de opslag!

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 11:27

Gisteravond laat kreeg ik ineens een SMSje ( :j :') )
Stond in "Ik wil dat halster"
Dus terug gestuurd welke precies, heb wel meer dan 20 verschillende.
Kreeg de vraag welke ik allemaal had en of ik er even foto's van kon maken.
Dus gemeld dat ze maar op mn site moest kijken, daar staan alle foto's al.
Toen ineens vertelde ze welk halster zou wou.
Toen vroeg ik of ze hem wou ophalen of laten verzenden?
Kreeg ik de vraag wat die koste, maar zat niet in de buurt van een PC, dus weer doorverwezen naar mn site :o
Krijg ik terug dat ze niks van mn site snapt -O-
Dus vroeg waar ze mijn nummer dan vandaan had.,
Ja MP.
Dus vroeg of daar geen foto en prijs bij stond.
Krijg ik terug dat ze pas 11 is en dat ze even zou gaan kijken.
Dus ik stuur terug misschien eerst even aan je ouders vragen of je het wel mag kopen.
Krijg ik terug Laat maar.

Dussss... Dat fijn je op vrije zondag avond :x

En hier ook vaak mensen die zeggen dat ze geld overmaken, maar waart je niks meer van hoort

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 11:47

Weet trouwens niet hoe jullie het voor elkaar krijgen maar ik krijg een halster met touw echt niet in een envelope.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 11:53

hahahah HTM je had er niet op hoeven te reageren op je vrije zondagavond :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 11:56

Gabbe schreef:
Weet trouwens niet hoe jullie het voor elkaar krijgen maar ik krijg een halster met touw echt niet in een envelope.

Je hebt ook speciale brievenbusdoosjes, gebruiken wij ook hier en dat gaat dan met gemak en past dus nog zonder moeite door de brievenbus :j

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 12:25

Alja schreef:
hahahah HTM je had er niet op hoeven te reageren op je vrije zondagavond :)

Nee, doe ik ook niet altijd, maar ken mezelf al even en weet dat ik het dan vergeet :o
Of je blijft 100 smsjes krijgen waarom je niet antwoord >;)

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 12:27

Vreselijk hè, al die kinders die op die manier willen gaan "handelen". Ik heb best begrip voor de jeugd, maar vraag in vredesnaam eerst aan je ouders of je iets mag voordat je verkopers platmailt met vragen :+

Hier een bijzondere ervaring op een tweedehands markt. Ik had peeskappen meegegeven aan 2 stalgenootjes die naar een tweedehands markt gingen, om te verkopen. Een van beiden bleek die heel graag te willen, dus prima een prijs overeengekomen en zij ze mee naar huis. Ik kreeg netjes het geld van de andere verkopen maar dat van haar niet. Naja, komt wel dacht ik. Kreeg ik 's avonds een berichtje. De kappen pasten niet, dus of ze ze terug mocht brengen en haar geld terug mocht >;)

Toch even fijntjes duidelijk gemaakt dat ik nog niks aan geld gezien had dus dat ze ze wel terug mocht brengen maar ik niks ga lopen sponsoren :P Gaf ze aan "even" vergeten te zijn geweest dat ze niet betaald had...

MP ligt op zijn gat geloof ik, niks dan onzinbiedingen op mijn zadel }:0 De topper van de week was iemand die "weinig te besteden heeft, want haar zadels zijn gestolen en ze waren niet verzekerd". Sorry, maar dan trek je tijdelijk een oude Kieffer/Stubben voor 100 euro van MP af en laat die aanmeten zodat je vooruit kunt en kunt gaan sparen voor wat moois, dan ga je toch niet debiel lopen bieden op een zadel van 1100 euro.... Maar goed, wie ben ik }:0

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 12:34

Zou ik mij hier ook mogen melden? :)
Ik koop nu steeds meer via marktplaats, en verkoop er soms ook nog wel eens wat.

Vrijdag toevallig nog wat opgehaald voor 50 euro.
4 doelpakken en 1 bok voor op te schieten. kreeg er nog schietschijven bij gratis :D ( papieren )

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 12:40

chelle_dora schreef:
Gabbe schreef:

Je hebt ook speciale brievenbusdoosjes, gebruiken wij ook hier en dat gaat dan met gemak en past dus nog zonder moeite door de brievenbus :j

Waar kan je die kopen? Heb het nu op mijn kosten via kiala verstuurd kosten mij een euro boven op wat ze had betaald dus ach.

Heb nu al meerder berichtjes gehad of ik dat dekje nog had. Dus netjes geantwoord ja en dan hoor niks meer erg irritant!