iedereen kan deze code gebruiken, tenminste bij mij deed die het.. @lieveli, account 2 is van mijn vriend.. ! Heb alleen geeeeen idee wat ik ermee wil bestellen.
Cindequil
Geplaatst: 17-12-13 22:27
Courses schreef:
Ik heb maar weer nieuwe extensions besteld, haha
Ik zou zelf ook wel eens extensions willen. Ben een totale newbie. Wat raad je aan?
Urbanus
Geplaatst: 17-12-13 22:28
Oooh zo. Mijn vriend heeft ook een account, best een slim idee om daar iets op te bestellen... Maar hij heeft geen code gehad dus ik denk niet dat het gaat werken dan.
Ik heb ook geen code gehad. Heb deze uit het topic gekopieerd... Voilaaaa! Ging even kijken of die het wel deed (iets in winkelwagen doen en doen alsof je gaat afrekenen. En hij deed het:))
Lieszje
Geplaatst: 17-12-13 22:33
Goed dat ik het lees over die code! Bij mij stond hij bij ongewenst.. Wil hem ook gaan gebruiken, moet ik de code invoeren als ik wil betalen? Nog nooit een code gebruikt dus geen idee waar het staat (a)
Huh? Heb ik dan gewoon geluk dat die het doet? (heb nog niks helemaal afgerekend) Stond wel -xxx$ Dus min de korting..
Yv_
Geplaatst: 17-12-13 22:41
Nou, ik weet het dus niet.. Was net ff foto's aan het maken van stap voor stap en doorgestuurd, had even iets banketstaaf van 5 dollar gedaan voor het geval het fout zou gaan.. Nu zit ik weer op 0,0 euro/dollar . Dus zou die het 2x doen?
Edit ohnee, bij paypal geeft ie nu aan dat het max is bereikt. Wilde al zeggen.
Leuk jurkje! Zou hem bijna zelf bestellen, maar ben daar nog niet genoeg voor afgevallen Ben benieuwd of hij in het echt ook zo leuk is
Yv_
Geplaatst: 17-12-13 23:06
Weet ik, maar ik had mijn tegoed al opgemaakt aan een lakje . Wilde dus even die stap voor stap foto's maken, daarom even iets cheaps uitgezocht, voor het geval ik te ver door zou klikken en er aan vast zou zitten .
Hunger Games . Ik ben ook weer opnieuw begonnen met lezen