Gemmeke schreef:Zijn roepnaam is Fitz-Daniël, en gelukkig vind niet iedereen dezelfde naam leuk! We wilde perse geen standaard naam maar wel 1 die bestaat, dus geen los verzinsel.
Ik vind 't wel een leuke naam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gemmeke schreef:Zijn roepnaam is Fitz-Daniël, en gelukkig vind niet iedereen dezelfde naam leuk! We wilde perse geen standaard naam maar wel 1 die bestaat, dus geen los verzinsel.
vuurneon schreef:Gemmeke schreef:Zijn roepnaam is Fitz-Daniël, en gelukkig vind niet iedereen dezelfde naam leuk! We wilde perse geen standaard naam maar wel 1 die bestaat, dus geen los verzinsel.
Maar je kort het zelf toch wel eens af? Mijn moeder gebruikte mijn lange naam alleen als ik niet luisterde of als ik stout was
Doe ik nu ook met de kinderen van mijn zus haha, liefkozend is het 1 lettergreep maar o wee... Als ik de naam voluit zeg is het luisteren(oke, ook omdat ze het gewoon écht niet horen als ik wat te drinken wil aanbieden
)
Gemmeke schreef:Lynnepinny schreef:Hoorde ik hier nou een Fitz?
Ik ben op dit moment een boek aan het lezen met een Fitz als hoofdpersoon, vind het helemaal leuk!
Ja mijn zoontje heet zo, ik wil graag de titel van dat boek! Leuk om iets te hebben met zijn naam erop!
opisop_shop schreef:op fb: dochter Chanéll Laïlany Amérie Pearl, zoon heet Zayn Elijah
nog 1;
Onze zoon heet Caiban.. Hij heeft alle letters van mijn naam (Bianca) gekregen.. Onze dochter op komst gaat de naam Vyda krijgen.. Alle letters van mijn de naam van mijn man (Davy).. Beide namen zijn een anagram van onze namen..