Jezus wat gaan jullie snel haha. Leuk post! En snap wel dat je niet foto's wil delen, is je goed recht!
Nu ik nog post vandaag.... Hoop dat hij komende tikd vaker kan schrijven of bellen, mis het een beetje . Eerst schreven we soms meerdere keren per week, sinds hij met college ia gestart nog maar eens per 3 wkn ofz... Moeilijk haha
Rianne11_42
Geplaatst: 14-01-14 16:08
Jeeeuj, ik had mail terug van Ernesto Kort mailtje, niet echt veel boeiends heb maar gelijk terug gemaild.
Het boek 'Feel the fear and do it anyway' Dat boek heeft mij zelf goed geholpen in positief denken en ik vermoedde dat het ook wel wat voor hem kan zijn.
Leuke vent Rianne en top dat Alex zijn boek binnen heeft!
conejo_
Geplaatst: 14-01-14 19:56
Wat leuk Rianne dat je hem een boek hebt gestuurd!
Ik heb een brief terug gehad van 1 de mannen waar ik een kerstkaart naar had gestuurd, leuk hoor. Alleen hij schreef 'hope to hear from you again', dat was niet de bedoeling
@maaike: eigenlijk wel ja... Maar goed, hij heeft nog de moeite genomen om te reageren:) das dan wel weer leuk. Maar is serieus gewoon een hallmark kaart!
@Conejo: je kan er ook voor kiezen niet te reageren of kort briefje dat je niet op zoek bent naar een nieuwe PP?