Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
flooooo schreef:Wyoming, kan de scheiding daar in meespelen? Volgens mij gaat het om een ietwat complexe scheiding toch? Dat ze daar onbewust op reageert? Hoe oud is ze? Ik neem toch aan dat ze op het speciaal onderwijs gaan onderzoeken waar haar gedragsverandering vandaan komt? Zeker omdat dit niet een beeld vanaf baby is....

spookyskippy schreef:Crisismaatregel verlengd en krijg een zorgmachtiging. Voorlopig nog niet thuis
Ik wil naar huis, naar mn dieren toe, weer paardrijdenSpoiler:
en weer gaan gebruiken, van de medicatie af gaan zorgt voor zoveel onrust in mn hoofd
Bellatrix schreef:Ik heb weer 7 boeken besteld.
Ik erger mij aan het feit dat er zoveel toffe fantasy boeken zijn.
Bellatrix schreef:Dat is natuurlijk heel persoonlijk.
Maar tot nu toe ben ik heel erg fan van de BloodWing Academy trilogie. (ik moet deel 3 nog maar die komt pas 10 maart uit)
Ik ben al sinds 5u wakker... Ik heb zo'n hekel aan deze dingen 
het bleek de schilder te zijn, hij ging boven kijken en kwam maar weer terug naar beneden want... Hij kan niks, omdat de werklui hun werk niet af hebben gemaakt. Het plafond had al geplaatst moeten zijn, het nieuwe ventilatie systeem had al geplaatst moeten zijn, er hadden al gaten en buizen door verschillende kamers moeten zijn gemaakt voor dat ventilatie systeem.