Zebrastreep schreef:Maar goed een monteur scheelt ook een hoop frustratie.
Dat zou ik niet durven zeggen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:HEMA update:
Het juridisch loket belde net terug. En ze hebben waarschijnlijk nog meer fouten gemaakt dan ik dacht. Mwuhaha. Ze gaan me helpen.
luuntje schreef:Paddington dan hoop ik dat jouw ketel in orde is.
Gisteren is mijn ketel schoongemaakt. Gasblok was lek, nieuwe kostte €225.
Monteur in kwestie was vergeten gaskraan open te draaien, dus had geen warm water en verwarming ‘s avonds. Dat werd opgelost na telefoontje met de monteur.
_San87_ schreef:SpikkelFire schreef:2 pizza's en een cola bestellen: bijna 40 euro, niet normaal..
Wow, flink aan de prijs.
Hier 40 euro voor een poké bowl, een sushi box en bezorgen. Ook wel dat ik denk, dit gaan we niet iedere week doen.
SpikkelFire schreef:_San87_ schreef:
Wow, flink aan de prijs.
Hier 40 euro voor een poké bowl, een sushi box en bezorgen. Ook wel dat ik denk, dit gaan we niet iedere week doen.
Ja voor sushi en pokebowl vind ik het logisch en ook waard, maar dit is maar New York Pizza
Telpeva schreef:fjordjes schreef:Kpn doet vervelend, kan nu geen tv kijken. Meer bokkers met dit probleem?
Mijne doet het wel, ook kpn. Misschien even online kijken of er in je omgeving storing is?
Nyaleti schreef:MarlindeRooz schreef:HEMA update:
Het juridisch loket belde net terug. En ze hebben waarschijnlijk nog meer fouten gemaakt dan ik dacht. Mwuhaha. Ze gaan me helpen.
Ohhh dit moet een lekker gevoel zijn. Zeker bij zo'n groot bedrijf