Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tancreda4 schreef:ElfBeau_067 schreef:Euh wat is er gebeurd met het bokt uiterlijk? Ik bedoel met de Olympische spelen op de begin pagina en die “quotes”.. is dit tijdelijk?
Gelukkig tijdelijk. Stiekem wel beetje een ergenis van mij zo'n lange stuk er tussen... had van van mij wel helemaal onderaan gemogen, na m'n eigen berichten
Zebrastreep schreef:jiehaaa schreef:Ziggo storing die een week gaat duren. Echt geweldig tijdens de Olympische Spelen..
Hbo max account afsluiten! Alhoewel... daarvoor ben je ook wifi nodig natuurlijk om te kunnen kijken.
Is het een landelijke storing of alleen bij jou?
Kinke schreef:weer zo'n energieleverancier die mijn 81-jarige vader telefonisch heeft benaderd. Ik check iedere dag z'n email en zag een aanbod in de mail. Was n.a.v. telefonische verkoop. Hij is stokdoof en snapt nog niet de helft van gesprekken. Gelukkig kon het aanbod via de mail afgewezen worden. Iedereen heeft het altijd over kinderen beschermen op internet, maar voor ouderen geldt dat net zo (zou niet weten hoe ik dat moet doen zonder hem alles gewoon af te pakken)
Tancreda4 schreef:De prijzen van een bril. Vanmiddag oogmeting gedaan, wel wat afwijking zowel dichtbij als ver. Dus of 2 brillen, of eentje voor beide. Glazen van 200 euro en dan nog montuur. Wtf. En wat als een bril dan helemaal niets voor je blijkt re zijn (die kans is best aanwezig denk ik) Weg 300 euro of zo. Ik wacht nog wel even denk ik.....
Kinke schreef:weer zo'n energieleverancier die mijn 81-jarige vader telefonisch heeft benaderd. Ik check iedere dag z'n email en zag een aanbod in de mail. Was n.a.v. telefonische verkoop. Hij is stokdoof en snapt nog niet de helft van gesprekken. Gelukkig kon het aanbod via de mail afgewezen worden. Iedereen heeft het altijd over kinderen beschermen op internet, maar voor ouderen geldt dat net zo (zou niet weten hoe ik dat moet doen zonder hem alles gewoon af te pakken)
jiehaaa schreef:hagelslag schreef:Mijn slaap/oogmasker zit nog in de wasmachine....
En weet mijn 2de niet te vinden.
Of de rolluik dicht laten vanacht en dan word het goed warm in de slaapkamer.
Of een T-shirt als slaapmasker gebruiken
Pantykous met 2 wattenschijfjes erin ombinden?