Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jiehaaa

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 19:41

Ziggo storing die een week gaat duren. Echt geweldig tijdens de Olympische Spelen..

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 20:24

TessaxQuincy schreef:
Ik ben zo klaar met de pijn in m'n mond van de verstandkiezen, morgen is het een week geleden en heb er nog last van. :

Ik heb zo’n 2 weken af en aan last gehad. Neem je pijnstillers? Welke?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 20:29

jiehaaa schreef:
Ziggo storing die een week gaat duren. Echt geweldig tijdens de Olympische Spelen..

Hbo max account afsluiten! Alhoewel... daarvoor ben je ook wifi nodig natuurlijk om te kunnen kijken.

Is het een landelijke storing of alleen bij jou?

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 20:44

Tancreda4 schreef:
ElfBeau_067 schreef:
Euh wat is er gebeurd met het bokt uiterlijk? Ik bedoel met de Olympische spelen op de begin pagina en die “quotes”.. is dit tijdelijk?

Gelukkig tijdelijk. Stiekem wel beetje een ergenis van mij zo'n lange stuk er tussen... had van van mij wel helemaal onderaan gemogen, na m'n eigen berichten 8-)

Hahaha :') :j

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 21:14

Zebrastreep schreef:
jiehaaa schreef:

Hbo max account afsluiten! Alhoewel... daarvoor ben je ook wifi nodig natuurlijk om te kunnen kijken.

Is het een landelijke storing of alleen bij jou?

Lokaal, door werkzaamheden.
Ik heb HBO, maar werkende wifi zou erg fijn zijn. Nu moet ik het oplossen met mijn mobiele data abonnement. Er is wel gezegd dat er compensatie komt maar dat gaat ook nog wel even duren.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 21:18

Blokje om met paard, welke uiteraard op het uiterste punt voor iemands huis mest +:)+ +:)+ +:)+ was best ver lopen

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 21:30

Ben helemaal klaar met die herrie van vliegtuigen.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 22:15

weer zo'n energieleverancier die mijn 81-jarige vader telefonisch heeft benaderd. Ik check iedere dag z'n email en zag een aanbod in de mail. Was n.a.v. telefonische verkoop. Hij is stokdoof en snapt nog niet de helft van gesprekken. Gelukkig kon het aanbod via de mail afgewezen worden. Iedereen heeft het altijd over kinderen beschermen op internet, maar voor ouderen geldt dat net zo (zou niet weten hoe ik dat moet doen zonder hem alles gewoon af te pakken) :(

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 22:17

Kinke schreef:
weer zo'n energieleverancier die mijn 81-jarige vader telefonisch heeft benaderd. Ik check iedere dag z'n email en zag een aanbod in de mail. Was n.a.v. telefonische verkoop. Hij is stokdoof en snapt nog niet de helft van gesprekken. Gelukkig kon het aanbod via de mail afgewezen worden. Iedereen heeft het altijd over kinderen beschermen op internet, maar voor ouderen geldt dat net zo (zou niet weten hoe ik dat moet doen zonder hem alles gewoon af te pakken) :(

Sneu zoiets hè? Kan je met goede doelen ook hebben. Goed dat je er scherp op bent.
Gelukkig is mijn moeder nog helder daarin. Al zeg ik het regelmatig tegen haar.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 22:18

tja, hij hield zulke gesprekken altijd af, de helderheid wordt langzaam minder
Ik vind het echt heel lastig, ik woon niet in de buurt ook, dus alles in de gaten houden is onmogelijk.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 22:21

Zo nu en dan tintelingen in de vingers, alleen maar door een peesontsteking in de schouder. *Zucht.

Morgen weer naar de Pijnbank 's morgens vroeg.
(Peesontsteking schouder & Achillespeesontsteking..)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 22:27

Mijn slaap/oogmasker zit nog in de wasmachine....
En weet mijn 2de niet te vinden.
Of de rolluik dicht laten vanacht en dan word het goed warm in de slaapkamer.
Of een T-shirt als slaapmasker gebruiken

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 22:52

hagelslag schreef:

Pantykous met 2 wattenschijfjes erin ombinden?

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 23:29

Een buurman die nu nog bedenkt dat het wel een leuk tijdstip is om een gaatje te boren.

En het is warm op mijn slaapkamer, dus ik zet het raam open. Maar de buren zitten op het balkon te roken dus nu heb ik een rooklucht in mijn slaapkamer.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 23:45

De prijzen van een bril. Vanmiddag oogmeting gedaan, wel wat afwijking zowel dichtbij als ver. Dus of 2 brillen, of eentje voor beide. Glazen van 200 euro en dan nog montuur. Wtf. En wat als een bril dan helemaal niets voor je blijkt re zijn (die kans is best aanwezig denk ik) Weg 300 euro of zo. Ik wacht nog wel even denk ik.....

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 06:19

Vanaf 05.00 uur al klaar wakker.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 06:23

Het is weer duidelijk vakantie tijd, kreeg ineens weer een smsje met dat mijn KvK verliep.
Nou, ik heb geen KvK en als ze iets laten weten over verlopen,
doen ze dat wel per mail of per post..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 06:35

Siggislief schreef:
Het is weer duidelijk vakantie tijd, kreeg ineens weer een smsje met dat mijn KvK verliep.
Nou, ik heb geen KvK en als ze iets laten weten over verlopen,
doen ze dat wel per mail of per post..

Ik had een dochter met nieuwe telefoon. :+

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 06:37

Tancreda4 schreef:
De prijzen van een bril. Vanmiddag oogmeting gedaan, wel wat afwijking zowel dichtbij als ver. Dus of 2 brillen, of eentje voor beide. Glazen van 200 euro en dan nog montuur. Wtf. En wat als een bril dan helemaal niets voor je blijkt re zijn (die kans is best aanwezig denk ik) Weg 300 euro of zo. Ik wacht nog wel even denk ik.....

Zuur he? Die krengen zijn ook duur.
Zorgverzekering heb je wel gecheckt denk ik? Soms kom je in aanmerking voor een vergoeding van bijv. 50 euro. Maar vaak is dat een aanvullende verzekering.

Gebruik je nu lenzen, of helemaal niets?
Mocht je nu niets hebben en last hebben van bijv. hoofdpijn of vermoeidheid: het is waarschijnlijk (na de eerste dagen wennen) toch best fijn.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 06:56

op vakantie ziek worden

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 06:56

Kinke schreef:

Ik heb zoiets vergelijkbaars gehad met mijn destijds buren die vluchtelingen waren en echt nog amper Nederlands praten.

Was iemand aan de deur geweest en zij moest een handtekening zetten maar snapte niet waarom.
Bleek dat ze een 3 jarig contract hadden afgesloten terwijl ze nog ergens anders een contract hadden.

Daar kregen ze dus een dikke boete voor.
Toen heb ik ingegrepen en gelukkig kon ik het (wel met veel moeite, tig e-mails en belletjes) oplossen.

Dat zulke mensen zichzelf in de spiegel aan kunnen kijken snap ik niet.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 09:03

Iemand vraagt of we nog een kat willen hebben anders moet ze naar het asiel,Maar we hebben al 4 katten en vinden dat al genoeg.Maar dan moet ze naar het asiel :(Nog even denken.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 09:08

jiehaaa schreef:
hagelslag schreef:

Pantykous met 2 wattenschijfjes erin ombinden?

HAHHAHAHA ik zie dit al helemaal gaan! Net zo'n cartoon bankovervaller :')

Vanmorgen iedereen lampen aan op de weg. Ik had nog geen koppijn hoor. Ontsteek vooral je led spots.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 09:11

Ik dacht dat storytel een hele serie erop had staan, maar nu ik het eerste buik uit heb blijken de rest ebooks te zijn ipv luisterboeken :roll:

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 09:24

Ik erger mij ontzettend aan een vriendin die een aantal dingen heeft gedaan, maar niet in wil zien dat ik daar niet blij mee ben.
Hierdoor is ze zowel bij mijn kat als bij mij over een flinke grens heen gegaan.
Mijn kat heeft met haar nagels uit uitgehaald omdat niet in wilde zien dat mijn kat met rust gelaten wilde worden. Want met haar katten kon ze dat wel.

Dat haar katten goedzakken zijn en het toelaten, betekend niet dat mijn katten dat wel moeten toelaten.

In mijn huis laten we dieren in hun waarde. Willen ze een knuffel, krijgen ze die. Willen ze geen knuffel, dan dringen we ons niet op als een klein kind om vervolgens beledigd te zijn dat de kat je krabt.

En dan is Luna nog subtiel, die gaf meerdere signalen voor ze echt met nagels uitsloeg.
Doe dat bij de kat van mijn zus en die haalt je meteen helemaal open.... (dat is overigens een kat met een trauma, maar een ontzettend lief dier als je haar in haar waarde laat)