Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 22:24

Dat ik in de afgelopen 2 week zulke stressvolle gebeurtenissen heb gehad dat ik nog steeds moeite heb me te herpakken, en ook begin te merken dat het op andere vlakken me opbreekt, super snel moe, hartkloppingen af en toe, 0 energie en over het algemeen me heel gestresst en prikkelbaar voelen.

Één van de heftigste (woensdag 2 week geleden) heeft gisteren nog een staartje gekregen waardoor ik echt met hartkloppingen onder de douche stond, en die gebeurtenis heeft ook gigantisch invloed gehad op mijn kat die vroeger altijd heel onzeker en snel bang was maar waar het juist de laatste jaren beter mee ging die nu ook al sindsdien niet meer zichzelf is, waar ik nog onrustiger van word.
Heb ook het idee dat ik er niet echt mee bij iemand terecht kan allemaal ofzo, het ging juist net even weer wat beter maar m'n leven is echt een gigantische rollercoaster de laatste maanden...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-01-23 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 22:25

Alja schreef:
Er komt geen volgende keer :+
Als alternatief kan ik je dan aanraden van je paard te vallen en zo raar te vallen dat ze denken dat je bekken gebroken is. :j Dan gaat op drukke plekken ook de sirene aan. :')

Annet_Dottie schreef:
Dat ik in de afgelopen 2 week zoveel stressvolle gebeurtenissen heb gehad dat ik nog steeds moeite heb me te herpakken, en ook begin te merken dat het op andere vlakken me opbreekt, super snel moe, hartkloppingen af en toe, 0 energie en over het algemeen me heel gestresst en prikkelbaar voelen.

Één van de heftigste (woensdag 2 week geleden) heeft gisteren nog een staartje gekregen waardoor ik echt met hartkloppingen onder de douche stond, en die gebeurtenis heeft ook gigantisch invloed gehad op mijn kat die vroeger altijd heel onzeker en snel bang was maar waar het juist de laatste jaren beter mee ging die nu ook al sindsdien niet meer zichzelf is, waar ik nog onrustiger van word.
Heb ook het idee dat ik er niet echt mee bij iemand terecht kan allemaal ofzo, het ging juist net even weer wat beter maar m'n leven is echt een gigantische rollercoaster de laatste maanden...

:knuffel:

Besje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 22:29

Alja schreef:
Urbanus schreef:
[ [url=m/UFYBwM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dank! Ik mocht gisteren een rondje met de ambu omdat ze dachten dat ik een embolie had maar nee, griep. Gewoon griep.

Oei das wel leip!
Ik zou toen ik ingeleid zou worden met de ambulance van het eene naar het andere ziekenhuis wede gebracht tot ze vonden dat we ook zelf wel konden gaan :(
Nu heb ik nog nooit in een ambulance gelegen

Onder je paard liggen op kerstavond en je mag ook mee met de ambu :Y)
Kies wel de grootste van stal bij voorkeur

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 22:34

Ik sla de ambulance liever over, al iets te vaak meegereden.
Dan wel voor mijzelf, oma of de kinderen.

Beterschap Urbanus.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 23:00

De ‘kwaliteit’ van de kandidaten van De Slimste Mens vanavond. Mozes kriebel wat slecht…. :roll:

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 23:03

Ik heb gelukkig vrij gekregen al had ik er niet om gevraagd… ben er wel dankbaar voor, ben echt emotioneel en dan sta je daar straks met tranen in je ogen je werk uit te voeren… kan eigenlijk niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 23:04

Rennie89 schreef:
Ik heb gelukkig vrij gekregen al had ik er niet om gevraagd… ben er wel dankbaar voor, ben echt emotioneel en dan sta je daar straks met tranen in je ogen je werk uit te voeren… kan eigenlijk niet
Sterkte, en fijn dat je vrij hebt gekregen van je werk. :(:)

Urbanus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 23:11

Sterkte Rennie :knuffel:

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 23:28

Het was mega druk bij baby zwemmen vanmorgen... Niet genoeg aankleedkussens vrij... Dus lekker lang gedouchet met die kleine (wat vervelend :+ ). En tijdens de les eigenlijk geen ruimte om je ding te kunnen doen :(

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 00:10

Ik had enorm veel trek maar kan niet goed kauwen zonder tanden, dus net een doos slagroomsoesjes zo'n beetje ingeslikt en nu heb ik buikpijn. Maar ook nog steeds trek want zonder kauwen heeft mijn lichaam blijkbaar niet door dat ik überhaupt aan het eten ben >;)

Dat worden hele lange 2 weken zo :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 00:36

Alja schreef:
[quote="
Oei das wel leip!
Ik zou toen ik ingeleid zou worden met de ambulance van het eene naar het andere ziekenhuis wede gebracht tot ze vonden dat we ook zelf wel konden gaan :(
Nu heb ik nog nooit in een ambulance gelegen

Andersom is ook poedersuiker. Dat je je helemaal prima voelt maar voor de zekerheid de huisartsenpost even belt en je ineens toch mee moet op een brancard van een dramatische ambulance-vent terwijl je je nog steeds voelt alsof je een marathon kan lopen, en je dan met van dat personeel moet gaan socializen en niet weet of je luchtige grapjes kan gaan maken of dat je potentieel dood aan het gaan bent (of beide :+ ) en alles echt vééls te dramatisch voelt voor de staat waarin je je bevindt.

Toen deed iedereen zo dramatisch dat ik alsnog maar ging huilen :Y) pas me graag aan.

Wel heftig griepje hoor, Urbanus! Beterschap…

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 00:37

Fly_high schreef:
Ik had enorm veel trek maar kan niet goed kauwen zonder tanden, dus net een doos slagroomsoesjes zo'n beetje ingeslikt en nu heb ik buikpijn. Maar ook nog steeds trek want zonder kauwen heeft mijn lichaam blijkbaar niet door dat ik überhaupt aan het eten ben >;)

Dat worden hele lange 2 weken zo :')

Beetje pasta blenderen?

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 00:42

Dat ik pas vrijdagavond weet of ik uit deze rotsituatie weg kan.
Ben letterlijk al een week aan het beven van stress.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 00:48

Urbanus schreef:
Beetje pasta blenderen?

Mijn vriend heeft al de hele koelkast volgegooid met allemaal vloeibaar spul en dreigt mijn maaltijden voorlopig in de blender te gooien ja :')

Maar ik wil gewoon normaal eten en ben heel nutteloos chagrijnig want het is allemaal stom en tanden zijn stom en ik ben ff mentaal terug naar 3 blijkbaar :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 00:50

Fly_high schreef:
Urbanus schreef:
Beetje pasta blenderen?

Mijn vriend heeft al de hele koelkast volgegooid met allemaal vloeibaar spul en dreigt mijn maaltijden voorlopig in de blender te gooien ja :')

Maar ik wil gewoon normaal eten en ben heel nutteloos chagrijnig want het is allemaal stom en tanden zijn stom en ik ben ff mentaal terug naar 3 blijkbaar :=
:knuffel:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 00:55

Fly_high schreef:
Urbanus schreef:
Beetje pasta blenderen?

Dan weet je gelijk hoe ik mij voel met 0 tanden en een zere mond. Al mijn eten gaat door de blender. Kan nog niet eens een normale boterham eten. :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 01:58

Urbanus schreef:
[ [url=m/UFYBwM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dank! Ik mocht gisteren een rondje met de ambu omdat ze dachten dat ik een embolie had maar nee, griep. Gewoon griep.

Jij maakt er ook gelijk een drama van hè
:knuffel: beterschap

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 07:36

Fly_high schreef:
Urbanus schreef:
Beetje pasta blenderen?

:knuffel: ja snap ik!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 07:38

Mensen die als een ander zijn verhaal doet (meestal iets naars) dat anderen het totaal overnemen met hun verhaal. Joe, het is niet jouw beurt! Zo vermoeiend.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 08:31

Merlen schreef:
Dat ik pas vrijdagavond weet of ik uit deze rotsituatie weg kan.
Ben letterlijk al een week aan het beven van stress.

Ik ga voor je duimen dat het lukt.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 08:32

Gisteren de hele dag last gehad van het lijf, en nu echt af vragen waar de spierpijn vandaan komt.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 08:47

Menino schreef:
Ooooh lief! Heb maat 42, maar uiteindelijk toch maar nieuwe schoenen besteld. ‘T is niet dat ik helemaal geen schoenen heb hoor, gelukkig haha. Maar dit waren mijn enige schoenen die hondenuitlaat-drogesokkenproof zijn.

But highly appreciated!

Ik denk eraan. We zijn op de wereld om elkaar te helpen (als dat een beetje kan).

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 08:48

Ik duim mee voor je Merlen!

Hier een Ergenis dat ik vanochtend
Spoiler:
kattenkots
op de bank vond. Leuk op een lege maag.
Hij zit vanwege een ontsteking aan de Antibiotica en hoop dat het niet elke ochtend daarmee raak is. Anders lange week daarin denk ik…..

Wel blij dat ik op tijd bij de dierenarts was voor hem.:)

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 08:50

Geen ergernis maar beterschap allemaal (inclusief mezelf).

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 08:51

Auto start ineens niet meer. Hij tikt een paar keer en dan zegt ie "start error". -O-