Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:Als alternatief kan ik je dan aanraden van je paard te vallen en zo raar te vallen dat ze denken dat je bekken gebroken is.Er komt geen volgende keer
Annet_Dottie schreef:Dat ik in de afgelopen 2 week zoveel stressvolle gebeurtenissen heb gehad dat ik nog steeds moeite heb me te herpakken, en ook begin te merken dat het op andere vlakken me opbreekt, super snel moe, hartkloppingen af en toe, 0 energie en over het algemeen me heel gestresst en prikkelbaar voelen.
Één van de heftigste (woensdag 2 week geleden) heeft gisteren nog een staartje gekregen waardoor ik echt met hartkloppingen onder de douche stond, en die gebeurtenis heeft ook gigantisch invloed gehad op mijn kat die vroeger altijd heel onzeker en snel bang was maar waar het juist de laatste jaren beter mee ging die nu ook al sindsdien niet meer zichzelf is, waar ik nog onrustiger van word.
Heb ook het idee dat ik er niet echt mee bij iemand terecht kan allemaal ofzo, het ging juist net even weer wat beter maar m'n leven is echt een gigantische rollercoaster de laatste maanden...
Alja schreef:Urbanus schreef:[ [url=m/UFYBwM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dank! Ik mocht gisteren een rondje met de ambu omdat ze dachten dat ik een embolie had maar nee, griep. Gewoon griep.
Oei das wel leip!
Ik zou toen ik ingeleid zou worden met de ambulance van het eene naar het andere ziekenhuis wede gebracht tot ze vonden dat we ook zelf wel konden gaan
Nu heb ik nog nooit in een ambulance gelegen
Alja schreef:[quote="
Oei das wel leip!
Ik zou toen ik ingeleid zou worden met de ambulance van het eene naar het andere ziekenhuis wede gebracht tot ze vonden dat we ook zelf wel konden gaan
Nu heb ik nog nooit in een ambulance gelegen
Fly_high schreef:Ik had enorm veel trek maar kan niet goed kauwen zonder tanden, dus net een doos slagroomsoesjes zo'n beetje ingeslikt en nu heb ik buikpijn. Maar ook nog steeds trek want zonder kauwen heeft mijn lichaam blijkbaar niet door dat ik überhaupt aan het eten ben![]()
Dat worden hele lange 2 weken zo
Urbanus schreef:Beetje pasta blenderen?
Fly_high schreef:Urbanus schreef:Beetje pasta blenderen?
Mijn vriend heeft al de hele koelkast volgegooid met allemaal vloeibaar spul en dreigt mijn maaltijden voorlopig in de blender te gooien ja
Maar ik wil gewoon normaal eten en ben heel nutteloos chagrijnig want het is allemaal stom en tanden zijn stom en ik ben ff mentaal terug naar 3 blijkbaar
Mijn vriend heeft al de hele koelkast volgegooid met allemaal vloeibaar spul en dreigt mijn maaltijden voorlopig in de blender te gooien ja
Maar ik wil gewoon normaal eten en ben heel nutteloos chagrijnig want het is allemaal stom en tanden zijn stom en ik ben ff mentaal terug naar 3 blijkbaar
Menino schreef:Ooooh lief! Heb maat 42, maar uiteindelijk toch maar nieuwe schoenen besteld. ‘T is niet dat ik helemaal geen schoenen heb hoor, gelukkig haha. Maar dit waren mijn enige schoenen die hondenuitlaat-drogesokkenproof zijn.
But highly appreciated!