Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 13:01

xMyrth schreef:
Fijn dat het leuk was!

Ik heb er totaal geen ervaring mee, maar ben eigenlijk wel benieuwd hoe zo'n avond er dan uit ziet... :=
Niet dat ik nu per se alle ins en outs van jouw avond moet weten, maar meer globaal. Hoe werkt zoiets en wat gebeurt er allemaal op zo'n avond en in zo'n club...?
Zou je daar eens meer over willen vertellen? PB mag ook! En liever niet? mag ook! :)

Probeer het zo globaal mogelijk te houden, anders wordt het een pb ;)

Maar je reserveert dus vantevoren. Op deze avond waren alleengaande mannen, dames en stellen welkom. Dat betekent wel dat het merendeel mannen is. Vrouwen (unicorns) zijn zeldzamer :j

Bij binnenkomst betaal je een all inclusive prijs en krijg je een sleutel van een kluisje. Sleutel lever je in bij de bar. Op deze avond geldt meteen de dresscode, dus lingerie/boxer. Op sommige avonden heb je eerst een ‘wenuurtje’, dan is het omkleedmoment pas een uur later.

Het bezoek varieert: aantal mensen komen daar praktisch wekelijks, is echt hun uitgaansavond. Sommige komen er vaker maar dus niet elke keer, sommigen zijn echt helemaal nieuw..

De sfeer is echt heel fijn, daar doet het personeel ook wel zijn best voor.

Meestal staat iedereen eerst bij de bar of in de zithoeken. Er is ook een restaurant met warm buffet.

Er zijn verschillende (open) ruimtes met bedden, een swing, spiegelkamer.. 2 bubbelbaden, douches.. buiten is een zwembad maar alleen open met mooi weer. In de bubbelbaden/zwembad mag je overigens geen seks hebben..

Handdoeken en condooms zijn daar genoeg, en als het matras nat is, haal je ff het laken eraf en gooi je die in de wasmand daar. (Of waarschuwt het personeel, of beide)

Wanneer je seks hebt, kunnen er ook mensen komen kijken. Alles is dus open (is ook uit veiligheid juist). Er zijn mensen die daar alleen seks hebben met hun partner, maar die het extra spannend vinden bekeken te kunnen worden. Anderen hebben seks met wie het klikt. Dit kan door een praatje aan de bar, maar ook wanneer je bezig bent kan je een hand op je schouder voelen. Iemand vraagt dan toestemming om mee te mogen doen. Een ‘nee’ wordt altijd gerespecteerd en ook niet nog een keer gevraagd. (Ook daar is het personeel strikt op). Andersom kan net zo goed, dat een ‘kijker’ wordt uitgenodigd mee te doen.

Het varieert wat er gebeurt daar: in de ene kamer zie je een stel liefkozend elkaar knuffelen, in een andere kamer kan een complete orgie bezig zijn..

Er zijn trouwens verschillende avonden die deze club organiseert: milf is om de vrijdag, dan komen er dus ook alleengaande mannen (mijn leukste avond). Ultimate young is tot 40, bdsm avond, bdsm/Swingen, en gewone swingersavond (alleen vrouwen en stellen)

Gister was ik dus met mijn date van Novamora, en dat klikte echt onwijs leuk. En zo ook met een ander stel, dus ook met zijn vieren heerlijk gespeeld. <3

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 13:08

Interessant Marocje, thanks! Waar ik nog nieuwsgierig naar ben (mag uiteraard ook in PB of niet reageren als je niet wil) is wat je dan aantrekt qua lingerie (hoge hakken, blote voeten, jarretels, simpeler ondergoed of juist hele ingewikkelde stukken?), en hoe je over eventuele onzekerheid stapt? Of heb jij daar sowieso geen last van?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 13:13

Prima omschreven Marocje +:)+
Was je naar de UD geweest?

Als kleine toevoeging, sommige clubs hebben wel afsluitbare ruimtes, massage ruimtes(met massage olie beschikbaar), bdsm ruimtes of ander soortige thema ruimtes.

@BaileyMix
Als je bijvoorbeeld een kijkje neemt op de website van Cristine le Duc onder het kopje Mode
https://www.christineleduc.nl/mode
Dan kom je daar al vanalles tegen wat er geschikt zou zijn om te dragen.
Van doorschijnende jurkjes tot volledige lak catsuits(deze laatste vaak wat minder), maar er zijn ook genoeg mensen die gewoon in een lingerie setje lopen van een bh en string oid. Je komt mensen van alle lagen in de samenleving tegen met alle lichaamstypes.
En doordat veel mensen er in lingerie of minder rondlopen, kan je er vrij snel aan gewend raken. Beetje zoals in de sauna iedereen naakt loopt.

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 13:20

Als je er meer over wil lezen is 'Omdat mijn lichaam het wil' van Esmee Schenck de Jong heel tof!

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 13:28

Bedankt voor jullie openheid / uitleg!
Het is niets voor mij, maar ik vind het wel een erg interessant onderwerp. Ik ken niemand in mijn omgeving die naar zulke clubs gaat en ik weet ook niet of er nog een soort taboe op heerst ofzo, ik hoor er niet zoveel van...

Het is ook helemaal niet de bedoeling om het onderwerp van dit topic te kapen :')
Maar hoe besluit je dat je daar eens naartoe wil gaan? En ben je dan niet rete zenuwachtig of gespannen?

Urbanus, thanks voor de boekentip! :D
Laatst bijgewerkt door xMyrth op 23-09-23 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 13:28

BaileyMix schreef:
Interessant Marocje, thanks! Waar ik nog nieuwsgierig naar ben (mag uiteraard ook in PB of niet reageren als je niet wil) is wat je dan aantrekt qua lingerie (hoge hakken, blote voeten, jarretels, simpeler ondergoed of juist hele ingewikkelde stukken?), en hoe je over eventuele onzekerheid stapt? Of heb jij daar sowieso geen last van?

Dat is echt heel verschillend. Je ziet best wat mensen in een sexy body of lingerie setje, maar idd ook met een jurkje. Daaronder hakken of mooie/praktische slippers. Het is wel makkelijk als het zo uit is, zeker wanneer je meerdere rondes doet en tussendoor steeds weer wat aan om ff wat te drinken. (Vandaar dat ik altijd een peignoir mee neem)

Mannen dragen over het algemeen een boxer, sommige een mooie blouse er half open boven, sommigen zelfs een kilt. Belangrijkst is echt dat je jezelf er lekker in voelt. Ik liep rond met een open string/bh en negligé, daarna alleen een peignoir. Neem dus altijd wel een tas mee wat extra dingen.

@fleurtjuh: Yes, de UD. :j

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 13:29

Urbanus schreef:
Als je er meer over wil lezen is 'Omdat mijn lichaam het wil' van Esmee Schenck de Jong heel tof!

He die lijkt me leuk! Die gaat op mn verlanglijstje!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 13:31

Interessant om te lezen. Moet je van tevoren ook verplicht douchen?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 13:32

Dank voor jullie antwoorden en boekentip, erg interessant! *\o/*

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 13:43

xMyrth schreef:
Het is niets voor mij, maar ik vind het wel een erg interessant onderwerp. Ik ken niemand in mijn omgeving die naar zulke clubs gaat en ik weet ook niet of er nog een soort taboe op heerst ofzo, ik hoor er niet zoveel van...

Het is ook helemaal niet de bedoeling om het onderwerp van dit topic te kapen :')
Maar hoe besluit je dat je daar eens naartoe wil gaan? En ben je dan niet rete zenuwachtig of gespannen?

Niet helemaal off-topic: toen mijn relatie over ging 3 jaar terug, kwam ik bij dit topic terecht en op Tinder. Ik wilde geen relatie maar een sekspartner. Dat werden er meerdere. Ben dus steeds meer gaan ontdekken en kwam toen via Fleurtjuh terecht bij een swingerscommunnity. En zo ook mijn eerste club bezoek.. dat was een andere club en niet zo bevallen. Maar dat was puur omdat de eigenaar van die club zich niet hield aan afspraken. Ik was er wel klaar mee..
Jaar later via Novamora toch weer bij die swingerscommunnity aangesloten, ze gingen nu naar een andere club, de UD dus. Dit beviel wel heel goed en dat zijn echt fijne eigenaren van die club.
Ja, ik was echt heel zenuwachtig. Maar dat was ook omdat ik sociaal niet altijd zo handig ben. Dacht ik.. maar het bleek echt heel gezellig te zijn. Ook om te zien dat iedereen zo verschillend is en dat dit prima is, is fijn.

Ik wil ook eens een andere club bezoeken, maar dat vind ik dan idd weer spannend. Maar de date van gister was zo leuk, dat hij me graag meeneemt naar andere clubs <3

Suzanne F. schreef:
Interessant om te lezen. Moet je van tevoren ook verplicht douchen?

Jazeker! Je moet schoon en verzorgd zijn. Daar zijn ook douches maar die worden meer gebruikt voor tussendoor, of na het bubbelbad bijvoorbeeld.

Als iemand meer wil weten mag je altijd een pb sturen, wil idd niet dit topic kapen over net een ander onderwerp ;)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 13:44

xMyrth schreef:

Voor mijn idee zit er wel een beetje een taboe op.
Tenminste, ik vertel het echt niet aan mijn collega's dat wij swingers zijn. Uit angst dat ze mij anders gaan zien/behandelen. Ik ben niet een 'easy target' om eens lekker van bil te gaan zegmaar.

Ons gesprek is ontstaan toen we onder een ecoduct genaamd 'Woeste Hoeve' reden. Bij groningen zit een sexclub met een soortgelijke naam en zo vroeg ik mijn vriend(die veel avontuurlijker is geweest dan ik) of hij wel eens bij zoiets naar binnen is geweest. Zo kwam het balletje rollend naar het praten over fantasieen en dergelijke.
Na een paar maanden regelmatig erover gehad te hebben, hebben we de stoute schoenen aangetrokken en zijn we naar de Fata Morgana geweest, bij Maarssen. Voor ons was het belangrijk dat de club geen single mannen toeliet, vanwege mijn angst en onzekerheid. En heel eerlijk, ze hebben ook wel een beetje een slechte naam gekregen, niet geheel onterecht. Er zitten zeker goede, eerlijke, nette mannen tussen, maar je hebt ook asociale onbeschofte mannen die vinden dat ze recht hebben op seks omdat ze entree hebben betaald.
Terwijl we op de parkeerplaats stonden hebben we nog half grappend tegen elkaar gezegd 'nou we zijn er. zullen we weer naar huis?' :')
Uiteindelijk met trillende knieen(ik wel in ieder geval) naar binnen gegaan. En onze ogen uitgekeken.
Ik had mijn zeer hoge hakken aangedaan en hoewel ze mooi stonden, heb ik ze naar een uur of 2 omgewisseld voor mn slippers, het deed gewoon te veel pijn :')
De Fata Morgana is best wel groot, met een groot lounge gedeelte, en 2 verdiepingen met allerlei kamers in verschillende stijlen dus er is een hoop om te zien en een beetje rond te lopen en sfeer aan te voelen.

De Ultimate Dream bij Beek en Donk is wel mijn favoriet tot nu toe. Het personeel is echt heel gezellig, de club is veel kleiner maar voelt veel moderner aan. Veel clubs zijn een beetje verouderd kwa inrichting en stijl(om maar niet te spreken over sommige club eigenaren/uitbaters :x )

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 14:22

Oh ik vind dit ook echt wel een heel interessant onderwerp. Zou absoluut niets voor mij zijn overigens maar kan het wel waarderen als mensen er zo open over zijn!

Ik had 2,5 maand heel leuk dagelijks contact met een jongen via tinder, paar keer op date geweest. Uiteindelijk vond hij het wat te snel gaan & merkte ik dat hij wat meer afstand nam, hij had zijn ook nog niet op iets vasts. Oké prima. Dat heb ik dus ook gezegd; je hoeft niet na 2,5 maand een relatie te hebben toch. Als het gezellig is is het gezellig & wat er dan uitkomt is voor mij nu niet belangrijk.. Daar was hij het mee eens.. Nu kreeg ik eergister een berichtje dat hij denkt dat er geen gevoelens gaan komen. Maar vervolgens blijf ik appjes, snapchats en tiktoks krijgen :Y) Beetje mixed signals en wat rode vlaggetjes dus ik laat het voor nu hierbij en zie wel wat er eventueel nog gebeurd. Mannen :=

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 15:30

Ik vind het ook wel interessant om te lezen.

Zou niks voor mij zijn. Buiten dat ik wss te kieskeurig ben. Leuke toyboy zal er vast niet rondlopen haha.

Maar als je daar de eerste keer komt lijkt me dat best intimiderend als mensen zich opdringen of tijdens je partijtje met een ander.

Komt het ook voor dat er niemand interessants rondloopt en je gewoon naar huis gaat zonder seks?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 15:35

Zonnetje81 schreef:

Zou niks voor mij zijn. Buiten dat ik wss te kieskeurig ben. Leuke toyboy zal er vast niet rondlopen haha.

Maar als je daar de eerste keer komt lijkt me dat best intimiderend als mensen zich opdringen of tijdens je partijtje met een ander.

Komt het ook voor dat er niemand interessants rondloopt en je gewoon naar huis gaat zonder seks?

Mijn advies is altijd om (als je samen gaat) of als enige doel te hebben dat je met z'n 2en een leuke avond hebt.
Is het niks voor jullie maar hebben jullie het wel samen gezellig gehad, of leuke anekdotes voor later, dan is het alsnog geslaagd.
Maar als je als doel gaat om zo veel mogelijk seks te hebben met de meest sexy mensen op aarde?
Dan is de teleurstellende kans natuurlijk veel groter.
Ga je zonder verwachtingen, dan kan je ook niet teleurgesteld worden.

Om mijn persoonlijke kant hierin te vertellen, ik heb nog nooit actie gehad met mensen die ik pas in de club heb leren kennen. De mensen waarmee actie is geweest, heb ik daarvoor al ontmoet of zelf in een thuis setting al actie mee gehad. Hierdoor voel ik me comfortabel genoeg om in een club actie te hebben met deze mensen.
Wij zijn natuurlijk wel altijd als stel geweest en samen met mijn vriend heb ik het altijd wel gezellig gemaakt ;)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-23 16:09

Zonnetje81 schreef:

Jep. Ik ben eens met sekspartner daar geweest, en er liep niks waar we ons tot aangetrokken voelden. Dus thuis het feestje afgemaakt.

De keren alleen had ik altijd met iemand half afgesproken. Dat bleek dan live ook te klikken. Ik ben dus ook zeer selectief krijg ik vaker te horen. Tja, dat kan ik zijn :)
Sterker nog: kreeg vanmorgen te horen dat ik ‘de koningin vd avond’ was :D Blijkbaar loop ik ook zo rond :j :')

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 11:27

Echt super interessant om te lezen.

Ik vraag mij toch een klein beetje af wat voor alleenstaande mannen erop afkomen? In mijn hoofd is het altijd oudere mannen ofzo jaartje of 50+
Maar vraag me af of er ook twintigers er rondlopen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 11:33

xU_Blinghx schreef:
Echt super interessant om te lezen.

Ik vraag mij toch een klein beetje af wat voor alleenstaande mannen erop afkomen? In mijn hoofd is het altijd oudere mannen ofzo jaartje of 50+
Maar vraag me af of er ook twintigers er rondlopen.

Vraag ik me ook af inderdaad. Ik heb dan het vooroordeel dat er allemaal maar kansloze lelijke mannen komen die geen vrouw kunnen krijgen. Maar wie weet is het wel heel anders.
Het zou niks voor mij zijn vermoed ik. Ik ben echt veel te kieskeurig. Ook met partner zou ik niet zien zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 12:09

Ik vind het wel interessant, maar binnen een relatie zou ik het niet kunnen :n Lijkt me gewoon heel ingewikkeld en je moet wel heel duidelijk op één lijn liggen.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 12:32

Je kunt er natuurlijk ook gewoon samen heen gaan en alleen kijken naar anderen. Of er op kicken dat anderen jullie zien.
Ik zou er te verlegen voor zijn.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 12:37

Relaxed schreef:
Ik vind het wel interessant, maar binnen een relatie zou ik het niet kunnen :n Lijkt me gewoon heel ingewikkeld en je moet wel heel duidelijk op één lijn liggen.

Meestal liggen mensen op elkaar ;)

Maar ja, je moet goed communiceren en het nooit voor een ander doen. Dat geeft geheid gezeik

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 12:47

Ik ben zo'n 20 jaar geleden een keer meegeweest als introducé. Ging alleen mee omdat ik nieuwsgierig was.
Was echt een top avond uit. Heerlijk gegeten en lekker gedanst.
Verder gekeken naar mensen die seks met elkaar hadden. Vind ik wel leuk.
Had verder niet de behoefte om mee te doen. Is wel een aantal keren gevraagd. Maar als je dan nee zegt werd dat ook gerespecteerd.
Ik kwam nog wel een collega tegen met zijn vrouw die wel lekker met anderen bezig waren. Dat was een klein beetje awkward om te zien.
Moest een beetje blozen op maandag ochtend op kantoor maar dat was het wel haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 12:58

Sure_lee schreef:
Ik ben zo'n 20 jaar geleden een keer meegeweest als introducé. Ging alleen mee omdat ik nieuwsgierig was.
Was echt een top avond uit. Heerlijk gegeten en lekker gedanst.
Verder gekeken naar mensen die seks met elkaar hadden. Vind ik wel leuk.
Had verder niet de behoefte om mee te doen. Is wel een aantal keren gevraagd. Maar als je dan nee zegt werd dat ook gerespecteerd.
Ik kwam nog wel een collega tegen met zijn vrouw die wel lekker met anderen bezig waren. Dat was een klein beetje awkward om te zien.
Moest een beetje blozen op maandag ochtend op kantoor maar dat was het wel haha

Had hij jou ook gezien? Want dan zou het voor hem ongemakkelijker zijn waarschijnlijk :')

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 13:05

Haha kijken lijkt me inderdaad ook interessant, meedoen niet maar dat is denk ik meer omdat ik in een relatie zit en hij er helemaal niet op zit te wachten _O-

Maar collega’s tegen komen lijkt me ook gek, vooral omdat ik vooral veel oude collega’s heb _O-

HhildeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 13:44

In mijn hoofd lopen daar dus alleen maar superknappe mensen rond, maar dat is vast te positief :') In ieder geval heel interessant om er eens meer over te lezen. Ik weet niet of het wat voor mij zou zijn en zou er wel voor open staan, maar voor mijn partner is het echt niets en dat is meer dan oké voor mij. Wel erg leuk om er zo iets over te lezen/leren :j

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 14:21

Ik lan je zeggen, er lopen verre van alleen maar knappe mensen. Die verwachting had ik ooit ook. Dan kom je van een koude kermis thuis.