xMyrth schreef:Fijn dat het leuk was!
Ik heb er totaal geen ervaring mee, maar ben eigenlijk wel benieuwd hoe zo'n avond er dan uit ziet...
Niet dat ik nu per se alle ins en outs van jouw avond moet weten, maar meer globaal. Hoe werkt zoiets en wat gebeurt er allemaal op zo'n avond en in zo'n club...?
Zou je daar eens meer over willen vertellen? PB mag ook! En liever niet? mag ook!
Probeer het zo globaal mogelijk te houden, anders wordt het een pb

Maar je reserveert dus vantevoren. Op deze avond waren alleengaande mannen, dames en stellen welkom. Dat betekent wel dat het merendeel mannen is. Vrouwen (unicorns) zijn zeldzamer

Bij binnenkomst betaal je een all inclusive prijs en krijg je een sleutel van een kluisje. Sleutel lever je in bij de bar. Op deze avond geldt meteen de dresscode, dus lingerie/boxer. Op sommige avonden heb je eerst een ‘wenuurtje’, dan is het omkleedmoment pas een uur later.
Het bezoek varieert: aantal mensen komen daar praktisch wekelijks, is echt hun uitgaansavond. Sommige komen er vaker maar dus niet elke keer, sommigen zijn echt helemaal nieuw..
De sfeer is echt heel fijn, daar doet het personeel ook wel zijn best voor.
Meestal staat iedereen eerst bij de bar of in de zithoeken. Er is ook een restaurant met warm buffet.
Er zijn verschillende (open) ruimtes met bedden, een swing, spiegelkamer.. 2 bubbelbaden, douches.. buiten is een zwembad maar alleen open met mooi weer. In de bubbelbaden/zwembad mag je overigens geen seks hebben..
Handdoeken en condooms zijn daar genoeg, en als het matras nat is, haal je ff het laken eraf en gooi je die in de wasmand daar. (Of waarschuwt het personeel, of beide)
Wanneer je seks hebt, kunnen er ook mensen komen kijken. Alles is dus open (is ook uit veiligheid juist). Er zijn mensen die daar alleen seks hebben met hun partner, maar die het extra spannend vinden bekeken te kunnen worden. Anderen hebben seks met wie het klikt. Dit kan door een praatje aan de bar, maar ook wanneer je bezig bent kan je een hand op je schouder voelen. Iemand vraagt dan toestemming om mee te mogen doen. Een ‘nee’ wordt altijd gerespecteerd en ook niet nog een keer gevraagd. (Ook daar is het personeel strikt op). Andersom kan net zo goed, dat een ‘kijker’ wordt uitgenodigd mee te doen.
Het varieert wat er gebeurt daar: in de ene kamer zie je een stel liefkozend elkaar knuffelen, in een andere kamer kan een complete orgie bezig zijn..
Er zijn trouwens verschillende avonden die deze club organiseert: milf is om de vrijdag, dan komen er dus ook alleengaande mannen (mijn leukste avond). Ultimate young is tot 40, bdsm avond, bdsm/Swingen, en gewone swingersavond (alleen vrouwen en stellen)
Gister was ik dus met mijn date van Novamora, en dat klikte echt onwijs leuk. En zo ook met een ander stel, dus ook met zijn vieren heerlijk gespeeld.