Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 17:09

Invoerheffingen van 100E. ;(
En iedereen maar voor honderden euro's rotzooi uit China bestellen. :roll:

(Ja, ik wist van tevoren dat er btw en invoerheffingen betaald moesten worden, maar dat het zoveel zou zijn. := )

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 17:17

Moestuin schreef:
Ik snap jou. Hier paasontbijt en €7,50 de man extra betaald voor extra snoepgoed. Zaten er 10 mini eitjes in, je weet wel, in zo een folie, van de lidl :')

Woow.

Malbec

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 17:48

Dat we hele leuke dingen dingen voor de eetkamer bedacht hebben en dat ik het NU wil maar dat het niet NU kan want vriend wil wel even proef zitten op stoelen. Ik zou het gewoon besteld hebben en wel zien, maar helaas gaat die vlieger niet op :+

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 18:41

Pakketje besteld bij Hunkemoller, maar vergeten dat ik sinds maart bij mijn vriend woon en had m'n adres nog niet veranderd. Gevolg: pakketje gaat naar 'oude' adres 114 km verder op :')

Heb al een mailtje gestuurd of dit nog veranderd kan worden want bestelling kan je niet annuleren ;(

MeliaforeverJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 18:47

Moestuin schreef:
Ik snap jou. Hier paasontbijt en €7,50 de man extra betaald voor extra snoepgoed. Zaten er 10 mini eitjes in, je weet wel, in zo een folie, van de lidl :')

Ja echt zonde vind ik het.
Bij mij zat er niet eens een eitje bij. -O- :')
Dit doe ik dus niet meer, zonde van mijn geld.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 18:55

Kookaburra schreef:
Dat ik een paar keer per dag een automatische mail krijg met 'uw pakket wordt als bezorgd weergegeven. Geef aan of u het pakket heeft ontvangen'.

Fijn dat mijn pakket is bezorgd bij het ophaalpunt, maar daar kan ik ivm pasen niet bij komen :=

Inmiddels weer een paar mailtjes binnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 19:22

Meliaforever schreef:
Moestuin schreef:

Ja echt zonde vind ik het.
Bij mij zat er niet eens een eitje bij. -O- :')
Dit doe ik dus niet meer, zonde van mijn geld.

Dat is wel heel erg zuinig van hun...

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 19:24

Aan dat vandaag één van de katten overleden is door onkunde van de dierenarts.Enkele dagen geleden was er niets aan de hand.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 19:25

Merlen schreef:
Aan dat vandaag één van de katten overleden is door onkunde van de dierenarts.Enkele dagen geleden was er niets aan de hand.

-O-

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 19:50

Vlooien. Geen idee waar ze vandaan komen. Ik heb geen huisdieren. Maar heb vandaag al drie van mijn kleding geplukt.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 20:03

_San87_ schreef:
Amandavd schreef:
Dat mijn man chips zit te eten terwijl we over een half uur gaan gourmetten.

Meer voor jou.

Hmmm, dat is ook weer zo......

Sterkte Merlen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 20:04

Sterkte, Merlen! :knuffel:

Ik sterf van de pijn in m'n knie. :x

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 20:06

Merlen schreef:

Hé nee!
Sterkte! :(:)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 20:23

Sommige websites die echt het gedrag van de overheid overnemen. :')

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 20:30

Merlen schreef:

:(:) Sterkte

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 20:55

De prijzen van de zelftesten en de verplichting van school om te testen (hoe gaan ze dit controleren?) en een aanwezigheidsplicht.... Ik heb op deze opleiding nog nooit een aanwezigheidsplicht gehad. Ik hoef niet perse te oefenen, en anders is het voor mijzelf geen probleem om dat via teams te doen. Maar stel ik kan het financieel niet betalen? Of zit ik in isolatie om wat voor reden dan ook, eigen gezondheid of in mijn geval familie. Of ik heb corona. Hoe, wat, waar, zo veel vragen :?

Oh en ik ben aan een zak paaseieren begonnen :'). Iemand straks een zakje gevulde pure chocolade paaseieren?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 21:45

Kookaburra schreef:
Vlooien. Geen idee waar ze vandaan komen. Ik heb geen huisdieren. Maar heb vandaag al drie van mijn kleding geplukt.

Tapijt in huis? Houten vloeren?

Merlen: wat is er gebeurd?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 22:30

Mijn zusje. Echt ik kan niet wachten tot ze weg is. Volgende week horen we meer van de intake die ze vorige week had bij een opname. En daar zou ze maar om de twee weken een weekend thuis kunnen komen *\%/* *\%/*

Klinkt heel naar dat we hier blij mee zijn.. maar uit een emotioneel ontwikkelingstest is gebleken dat ze emotionele ontwikkeling heeft van een 1.5 tot 3 jarige. We hebben gewoon al bijna 15 jaar lang met een peuter geleefd

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 22:34

De wasmachine is kapot gegaan. -O-

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 22:55

In de categorie first world problems: De nieuwe ziggo mediabox update en dan vooral die tv-gids. Die letters zijn zooo irritant klein.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 22:56

poes schreef:
Kookaburra schreef:

Tapijt in huis? Houten vloeren?

Merlen: wat is er gebeurd?

Zijn plasbuis zat plots verstopt.Hij heeft hem zonder wegen een dosis verdoving gegeven.Diertje was na 24u nog niet bekomen.Bloedde heel erg na sonderen en castratie die tegelijkertijd was uitgevoerd en liet zijn urine gewoon lopen daarna en at niet.Ik weet nu dat hij hem enkele dagen aan het infuus had moeten leggen voor de nierwaardes terug goed te krijgen.Hij heeft zichzelf blijven vergiftigen ook na dat hij gesondeerd was.

Dit is niet de eerste keer dat hij de bal mis slaat ten koste van mijn dieren.Ik gaf hem eerst nog het voordeel van de twijfel want niemand is perfect maar deze man kan beter stoppen als dierenarts.En ik ben niet de enige die dit zegt.
Laatst bijgewerkt door Merlen op 04-04-21 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 22:58

Sterkte :(:)

Wat een rot situatie.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 23:20

Dat een kies door midden gebroken is en ik nu net een white trash heroineverslaafde ben -O-

@Merlen heel veel sterkte :knuffel:

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 23:28

Oke, weer tijd om van Facebook af te gaan als mensen nu autisme en genderneutraal, transgender, enz erbij gaan halen omdat je niet te laten vaccineren (want stel je voor dat je dat als bijwerking krijgt :+), heb ik alweer te lang door de reacties gescrolld :')

Lestrange01 schreef:
Mijn zusje. Echt ik kan niet wachten tot ze weg is. Volgende week horen we meer van de intake die ze vorige week had bij een opname. En daar zou ze maar om de twee weken een weekend thuis kunnen komen *\%/* *\%/*

Klinkt heel naar dat we hier blij mee zijn.. maar uit een emotioneel ontwikkelingstest is gebleken dat ze emotionele ontwikkeling heeft van een 1.5 tot 3 jarige. We hebben gewoon al bijna 15 jaar lang met een peuter geleefd

Heee! Wat fijn! Ookal is het inddd heel erg dubbel. Eindelijk een beetje duidelijkheid, en hopelijk rust!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 23:30

Niobe schreef:
Dat een kies door midden gebroken is en ik nu net een white trash heroineverslaafde ben -O-

@Merlen heel veel sterkte :knuffel:

Was je dat niet al dan? >;)

Ik zie net dat bijna 20 euro van mijn 100 euro invoerrechten en belasting “administratiekosten” is. Echt, flikker op, het gaat allemaal digitaal. Afzetters. :x