Citaat:Euhm @Olympia, af en toe maakt Santa soms wat foutjes... In jou geval betekend dit dat het kaartje van jou pakket mist... Oepsie...
Citaat:@Mandyy, jouw Santa hoopt dat de kaart met eerste hint goed is aangekomen ?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mondy schreef:Aan mn santa: aub geen paniek mbt het verzenden als ie nog niet verzonden is. Ik gok dat je t nog bij supermarkten ed kan laten versturen en als t wel later is dan is het niet anders.
In deze gekke tijd is dat iets waar je rekening mee kan houden.
Als er een kadotje oid nog niet binnen is of een andere reden waardoor iemand moet of wil wachten en niet eerder kan versturen![]()
Zou zonde zijn als er nu mensen gaan paniekverzenden of half half doen.
Het komt echt allemaal goed
boeflover schreef:Ben wel benieuwd of “Liza” nou ook nog een hint was of puur toeval/ je favoriete schrijver?
Roulette_ schreef:Als echt na vanavond alle postpunten dicht gaan, dan komt er ook wel weer een oplossing. En desnoods komen de laatste pakketten in januari, dan is het niet anders, de pakketten zullen er niet minder leuk van worden.
As we speak sta ik (niet Secret Santa gerelateerd) bij het postpunt in de rij te wachten. Nummer 40 is net naar binnen gelopen, ik heb nummer 73, verwacht dat ik hier nog wel even sta.
Roosch schreef:Fem schreef:Voor mijn lieve lootje, jouw pakketje is nog niet gepost, maar mocht ik het pakket nergens kunnen versturen, kom ik het hoogspersoonlijk langsbrengen!
Kom je naar Friesland ja?![]()
Jorex schreef:Ik lees Friesland, hier nog een Fries