Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tiggs schreef:Relaxed schreef:Wat ik vooral niet snap is waarom de politiek dit toestaat en aan de andere kant de horeca enorm beperkt en bijvoorbeeld bij sport geen publiek toestaat. Dit draagt 100% bij aan nog meer verdeeldheid, onbegrip en verzet..
Door de in de Grondwet opgenomen vrijheid van godsdienst...
Van een recht dat an sich goed is, wordt dus nu misbruik gemaakt.
Maar goed, volgens deze mensen is toch alles 'de wil van god' en satan zal het virus wel gemaakt hebben.
Lolaliza schreef:Hij had waarschijnlijk ook maar hele hele milde symptomen ..waar "normale " mensen nog mee thuis blijven
Nu is het allemaal opgeblazen omdat hij president is
SusanH schreef:Meer mensen hier trouwens last van met mondkapje? Mijn neus reageert altijd heel erg op overgangen van warm/koud/warm. Liep in de AH met mondkapje en kreeg een mega loopneus. Niet handig. Wel steeds meer mensen met mondkapje
Cer schreef:SusanH schreef:Meer mensen hier trouwens last van met mondkapje? Mijn neus reageert altijd heel erg op overgangen van warm/koud/warm. Liep in de AH met mondkapje en kreeg een mega loopneus. Niet handig. Wel steeds meer mensen met mondkapje
Jup, had ik ook![]()
En ondervonden dat de pasmaat goed moet zijn, en dat een neusbeugeltje echt t verschil maakt
Achterom schreef:Vraagje: ik heb een kantoorfunctie in de ouderenzorg. Ons kantoor bevindt zich op een zorglocatie, vandaar dat wij niet meer op kantoor werken, iedereen die daar nog komt kan dat alleen met toestemming van zijn leidinggevende.
Overleggen vinden niet meer face to face plaats, alleen nog via teams.
Maar nu zit ik met een dilemma, ik doe namelijk ook nog vrijwilligerswerk, daarvoor is morgenavond een vergadering. Het voelt voor mij nogal tegenstrijdig om dan te gaan vergaderen, terwijl ik dat op mijn werk dus niet meer doe.
Natuurlijk zitten we niet in een lockdown, en ontmoet ik nog wel mensen (over het algemeen buiten trouwens), maar ja...
SusanH schreef:Achterom schreef:Vraagje: ik heb een kantoorfunctie in de ouderenzorg. Ons kantoor bevindt zich op een zorglocatie, vandaar dat wij niet meer op kantoor werken, iedereen die daar nog komt kan dat alleen met toestemming van zijn leidinggevende.
Maar nu zit ik met een dilemma, ik doe namelijk ook nog vrijwilligerswerk, daarvoor is morgenavond een vergadering. Het voelt voor mij nogal tegenstrijdig om dan te gaan vergaderen, terwijl ik dat op mijn werk dus niet meer doe.
Natuurlijk zitten we niet in een lockdown, en ontmoet ik nog wel mensen (over het algemeen buiten trouwens), maar ja...
Ik zou niet gaan. Kan ook online via zoom, teams etc.
Achterom schreef:Vraagje: ik heb een kantoorfunctie in de ouderenzorg. Ons kantoor bevindt zich op een zorglocatie, vandaar dat wij niet meer op kantoor werken, iedereen die daar nog komt kan dat alleen met toestemming van zijn leidinggevende.
SusanH schreef:Maar met een neusbeugel blijft het toch nog steeds warm onder dat kapje? Op het werk hebben we wel met neus beugel. En heb ik ook een loopneus
secricible schreef:Achterom schreef:Vraagje: ik heb een kantoorfunctie in de ouderenzorg. Ons kantoor bevindt zich op een zorglocatie, vandaar dat wij niet meer op kantoor werken, iedereen die daar nog komt kan dat alleen met toestemming van zijn leidinggevende.
je doet vrijwilligerswerk op je werk? Dan zou ik eventjes overleggen met je werk.
Wij hebben soortgelijk, ik ben lid van bestuur van de PV van mijn bedrijf (ook zorg). Wij hebben even contact gehad met directie (Voor de 2e golf overigens) of zij er achter stonden als we een activiteit organiseerden met in acht neming van de richtlijnen. We hebben constant contact gehouden met elkaar daarover. (en uiteindelijk de week van tevoren besloten af te blazen na de eennalaatste persconferentie)
Lolaliza schreef:Ach ja allemaal insinuaties