Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Lau schreef:Dat ik vandaag maar voor 2 uurtjes naar school hoef
Uhm ik ook en ik ben van deur tot deur 2 uur enkele reis onderweg.
Maar ik ben juist enorm dankbaar dat ik überhaupt naar college mag.
Boompje1985 schreef:Het gerook rond het schoolplein, ze mogen niet op het schoolplein zelf roken maar door de corona moeten we dus allemaal buiten het schoolplein blijven. En omdat daar geen verbod op roken is zijn er toch mensen die niet even 10 minuten kunnen wachten met hun verslaving. Toch erg jammer dat die rokers ook niet ff uit zichzelf even 10 meter verderop gaan staan.
Boompje1985 schreef:Het gerook rond het schoolplein, ze mogen niet op het schoolplein zelf roken maar door de corona moeten we dus allemaal buiten het schoolplein blijven. En omdat daar geen verbod op roken is zijn er toch mensen die niet even 10 minuten kunnen wachten met hun verslaving. Toch erg jammer dat die rokers ook niet ff uit zichzelf even 10 meter verderop gaan staan.
TessaxQuincy schreef:Dat door mijn mondkapje mijn bril elke keer beslaat. (Mondkapje is te groot maar heb op dit moment niks anders) En geen van de tips op internet helpen.
Benthhh schreef:TessaxQuincy schreef:Dat door mijn mondkapje mijn bril elke keer beslaat. (Mondkapje is te groot maar heb op dit moment niks anders) En geen van de tips op internet helpen.
Ik weet niet of je het al geprobeerd hebt, maar wat bij mij helpt is, als je er een zonder neusbeugel hebt, strak om je neus duwen zeg maar en dan daar je bril op zetten
TessaxQuincy schreef:Dat door mijn mondkapje mijn bril elke keer beslaat. (Mondkapje is te groot maar heb op dit moment niks anders) En geen van de tips op internet helpen.
Marije_1997 schreef:Boompje1985 schreef:Het gerook rond het schoolplein, ze mogen niet op het schoolplein zelf roken maar door de corona moeten we dus allemaal buiten het schoolplein blijven. En omdat daar geen verbod op roken is zijn er toch mensen die niet even 10 minuten kunnen wachten met hun verslaving. Toch erg jammer dat die rokers ook niet ff uit zichzelf even 10 meter verderop gaan staan.
Maar je kunt zelf toch ook ergens anders gaan staan als je er last van hebt? Kleine moeite.
Mkango schreef:TessaxQuincy schreef:Dat door mijn mondkapje mijn bril elke keer beslaat. (Mondkapje is te groot maar heb op dit moment niks anders) En geen van de tips op internet helpen.
Ook niet als je, voor je de deur uitgaat, even je glazen insmeert met afwasmiddel (of speeksel, zoals duikers/snorkelaars vaak doen) en dat afspoelt?
Veel te lang op bed blijven liggen vanmorgen doordat ik gisteravond niet kon slapen. -_-
Marije_1997 schreef:Boompje1985 schreef:Het gerook rond het schoolplein, ze mogen niet op het schoolplein zelf roken maar door de corona moeten we dus allemaal buiten het schoolplein blijven. En omdat daar geen verbod op roken is zijn er toch mensen die niet even 10 minuten kunnen wachten met hun verslaving. Toch erg jammer dat die rokers ook niet ff uit zichzelf even 10 meter verderop gaan staan.
Maar je kunt zelf toch ook ergens anders gaan staan als je er last van hebt? Kleine moeite.
Ineke2 schreef:Marije_1997 schreef:
Het is een beetje de omgekeerde wereld hoor vind ik.
Als roker veroorzaak je overlast en dat weet je als roker heus wel.
Bij een school met basisschoolkinderen is het dan veel socialer om als roker verderop te gaan staan zodat kinderen en ouders die niet roken zonder rookstank hun weg kunnen vervolgen.
TessaxQuincy schreef:Benthhh schreef:
Ik weet niet of je het al geprobeerd hebt, maar wat bij mij helpt is, als je er een zonder neusbeugel hebt, strak om je neus duwen zeg maar en dan daar je bril op zetten
Had zo'n papieren met neusbeugel, alleen werkte niet echt. Had 'm ook al 'kleiner' gemaakt. Heb 'm uiteindelijk gewoon opgedaan en heel snel boodschappen gedaan. Viel uiteindelijk wel mee met het beslaan.
Marije_1997 schreef:Tuurlijk,maar als je er erg last van hebt ga je zelf ergens anders staan. Er van uit gaande dat de rokers toch niet ergens anders gaan staan. Doet mijn moeder ook altijd, en zij heeft er echt last van (astma, teveel parfum zorgt al voor een aanval)