Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Jeanine_x schreef:Weet iemand toevallig als je in NL een hotel geboekt heb of je dan moet reserveren voor ontbijt en diner?
Ga straks wel ff bellen met hotel, maar dacht misschien weet iemand het.
Ik zit volgende week voor cursus ver weg, vandaar hotel, ivm reistijd heen van bijna 2 uur en terug bijna 2 uur, 2 dagen achter elkaar
x_Jeanine_x schreef:Weet iemand toevallig als je in NL een hotel geboekt heb of je dan moet reserveren voor ontbijt en diner?
Ik zit volgende week voor cursus ver weg, vandaar hotel, ivm reistijd heen van bijna 2 uur en terug bijna 2 uur, 2 dagen achter elkaar
N0a schreef:x_Jeanine_x schreef:Weet iemand toevallig als je in NL een hotel geboekt heb of je dan moet reserveren voor ontbijt en diner?
Ja. Wij werken met shifts. Volgende week wel stuk rustiger, dus je kan het ook ter plaatse doen bij ons. Maar handiger om alles al vast te leggen.
Houdt er wel rekening mee dat de hotels na de persconferentie dinsdag misschien wel dicht gaan. Voor enkel essentiële reizen is het niet de moeite om open te blijven voor vele.
Lolaliza schreef:Geen snuggere uitspraak van je schoonzus ..met 2 weken lockdown is het virus echt niet weg ( en er blijven altijd essentiële beroepen actief daar kan je niet omheen)
Met 4 a 6 weken krijg je de besmettingen aanzienlijk naar beneden maar daarna moet je ook alles weer geleidelijk openen zoals in maart
Was het maar zo
moonsparkle schreef:Ik denk dat niet op bezoek gaan rond de feestdagen wel een verstandige maatregel zou zijn. Al houden mensen zich aan de maatregelen van nu, dan lees je dat er veel mensen wel de ene dag bij de ene ouders en de andere dag bij de anderen zijn bijvoorbeeld, het gaat toch veel meer contact opleveren dan normaal.
Suzanne F. schreef:Precies, als we toch een lockdown en avondklok moeten doen, dan maar vanaf half december tot half januari. Misschien ook minder vuurwerkoverlast.
Josien_ schreef:Afgaande op reacties die ik gehoord en gelezen heb zullen mensen het heel moeilijk vinden om tijdens de feestdagen geen anderen op te zoeken.
Margoooo schreef:Josien_ schreef:Afgaande op reacties die ik gehoord en gelezen heb zullen mensen het heel moeilijk vinden om tijdens de feestdagen geen anderen op te zoeken.
Ja en ook wel logisch toch? Ik woon alleen, heb mijn ouders sinds july niet meer gezien omdat ik in Amsterdam woon en met ov naar drenthe zou moeten (waar zij wonen). Voelt voor mij niet goed. Maar als het even kan zou ik het zo fijn vinden om ze weer eens te zien.. En al helemaal met de feestdagen.. Alleen thuis zitten is dan echt niet fijn