Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CharleyT schreef:typfout. Per ongeluk de 4 ipv 3 aangeraakt. Ik heb het gelijk verbeterd. Nog net op tijd.pien_2010 schreef:Bizar hé Goof!! Gelukkig zijn de meeste mensen wel beleefd en gaat voor safe. Ook zonde dat de snelheid naar 140 km weer zal gaan overdag. Ik vind dat onverantwoord in Nl.
Verder helemaal eens met je verhaal!
140 km?, ik heb iets gemist blijkbaar, volgens mij toch 130 km dacht ik.
hagelslag schreef:@pien, vele wegen in Nederland zijn nog best breed vergeleken duitsland![]()
Op de terug weg moest ik weer door de wegwerkzaamheden...
Ik vond het zo mooi![]()
![]()
![]()
Mensen met een brede auto, bedenk 2x of je mij wilt inhalen![]()
![]()
Het gaat je toch niet lukken![]()
En die met de sleurhut kreeg inderdaad een neerbuigende blik van mij
Goof schreef:Vanmorgen reed ik weer achter een pannenkoek op de snelweg. Die reed met 110 een tunnel in en kwam er met 90 uittuffen. Weer zo'n debiel die geen gas bij geeft.
marleen_usar schreef:Mijn dochter krijgt de laatste weken zoveel over haar heen als ze rijd n haar 45 km auto. Ze weet precies waar ze mag rijden alleen anderen kennen de regels niet. Van de week staat ze bij een stoplicht iemand naast haar doet het raam open en gaat heel erg te keer. Je mag hier niet rijden, je kent de regels niet eens. Je moet oppleuren, ik snap niet dat je je bewijs hebt gehaald enz enz.
Goof schreef:Wat naar voor haar zeg.
Vanmorgen reed ik weer achter een pannenkoek op de snelweg. Die reed met 110 een tunnel in en kwam er met 90 uittuffen. Weer zo'n debiel die geen gas bij geeft.
CharleyT schreef:Goof schreef:Wat naar voor haar zeg.
Vanmorgen reed ik weer achter een pannenkoek op de snelweg. Die reed met 110 een tunnel in en kwam er met 90 uittuffen. Weer zo'n debiel die geen gas bij geeft.
Zeg maar zo: verbeter je rijgedrag en begin bij jezelf, niemand is volmaakt. Het is niet fijn nee, maar om je daar druk om te maken.........., en geloof niet dat iemand dan de kwalificatie pannenkoek/ debiel verdient.