Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Amandavd schreef:Ze klaagt regelmatig dat ze veel op haar bordje heeft en nu is er een mogelijke oplossing voor minder werk. Maar omdat ze dan 10 minuten langer in de auto moet zitten heeft ze daar geen zin in. Tsja, je kan niet alles hebben denk ik dan. Maar goed, dit is de laatste keer denk ik dat sommige mensen nog met haar mee willen denken of het verdrietig voor haar vinden want op alles wat je zegt komt wel een weerwoord. Maar goed, dat is misschien/waarschijnlijk ook helemaal niet haar insteek, zij wil zich gewoon kunnen uiten hier denk ik. ( zijn allemaal aannames die ik nu doe )
Juist door de afstand wordt het voor mij meer werk ipv minder werk. En ik kan het dan ook niet snel even tussendoor doen maar moet dan wachten tot vriend thuis is zodat ik opvang voor mijn dochter heb etc. Waardoor het weer in de avond uren valt. Wat echt niet uit komt.
Ik denk dat ik ga stoppen met ergernissen te delen. Ben de voortdurende commentaar erop gewoon zat. Het is ondertussen wel duidelijk dat, wat ik ook doe, niet goed genoeg is. Of ik kom niet genoeg voor mij zelf op. Of nu, wil ik niet eventjes 10 minuten langer rijden (wat al snel 20 minuten kan worden, drukke provinciebaan) en nog eventjes 10 minuten terug. En volgens sommigen moet ik gewoon mijn vriend dumpen (hé, het is een ergernistopic. Logisch dat hier enkel de ergernissen komen en je maar 1 kant ziet)
DeMolenhoek schreef:Ergens snap ik het wel dat mensen erop reageren, want de ergernissen die je hier post zijn vaak wel dingen die wat groter en fundamenteler zijn dan “hij heeft alwéér z’n sokken naast de wasmand gegooid,” en dat is waarom mensen erop reageren.De vorige ergernis over mijn vriend is geleden van 9 maart. 13 dagen geleden dus... Sindsdien gaat het gewoon helemaal prima zonder ergernissen. Ik ben iemand die mij in real life moeilijk kan uiten en lang kan malen op dergelijke zaken. Ik heb het dan liever gewoon zelf even hier neer te zetten zodat ik het kan loslaten. Dat wil daarom niet zeggen dat het niet goed gaat tussen ons en ik daarom een relatie moet stopzetten.
Amanda: Klopt, dat is de bedoeling. Maar dan moet de wei gewoon kortbij zijn. Alles dat al een kwartier rijden wordt geeft gewoon weer extra werk.
Castilja schreef:CalipsoLover schreef:Quarantaine dag 9: geen structuur meer, ik ben lui, verschrikkelijk vervelend tegen iedereen en heb last met mezelf.
Same hier. Verzet me tegen alles en iedereen en heb huilbuienHoop dat het de hormonen zijn voor het maandelijkse feest en dat ik morgen op sta en mezelf uit lach om mijn achterlijke gedrag, maar not sure.
Iemand een leuke mop?
(Sterkte trouwens Calipso!)
DeMolenhoek schreef:De vorige ergernis over mijn vriend is geleden van 9 maart. 13 dagen geleden dus... Sindsdien gaat het gewoon helemaal prima zonder ergernissen. Ik ben iemand die mij in real life moeilijk kan uiten en lang kan malen op dergelijke zaken. Ik heb het dan liever gewoon zelf even hier neer te zetten zodat ik het kan loslaten. Dat wil daarom niet zeggen dat het niet goed gaat tussen ons en ik daarom een relatie moet stopzetten.
DeMolenhoek schreef:Amanda: Klopt, dat is de bedoeling. Maar dan moet de wei gewoon kortbij zijn. Alles dat al een kwartier rijden wordt geeft gewoon weer extra werk.
Foaly schreef:Mensen in mijn omgeving die alle klachten van corona vertonen (lamlendig, koorts, keelpijn, hoesten) maar blijven roepen dat het 'gewoon' een verkoudheid is en het zal vast geen corona zijn. Gelukkig blijven ze wel binnen, maar de 'dat overkomt mij niet' mentaliteit is wel weer duidelijk
Nayomie schreef:Hier zijn mensen met corona die gewoon bij andere langs gaan, op feestjes komen en anderen willens en wetens besmetten.
Mkango schreef:Nayomie schreef:Hier zijn mensen met corona die gewoon bij andere langs gaan, op feestjes komen en anderen willens en wetens besmetten.
Heb je ze uitgelegd dat dat niet helemaal is hoe “gedeelde smart is halve smart” werkt?
De laatste paar dagen heeft mijn douche twee temperaturen: Noordpool en lavameer. Nu warmt hij heel langzaam op, dus wassen kan wel even snel voordat ik verdamp, maar ik wil nu m’n haar wassen en dat gaat dus niet.
Foaly schreef:Mensen in mijn omgeving die alle klachten van corona vertonen (lamlendig, koorts, keelpijn, hoesten) maar blijven roepen dat het 'gewoon' een verkoudheid is en het zal vast geen corona zijn. Gelukkig blijven ze wel binnen, maar de 'dat overkomt mij niet' mentaliteit is wel weer duidelijk
wyoming schreef:Ineke2 schreef:Ik klikte de NLalert meteen weg, omdat ik een bericht aan het typen was. Nu niet eens kunnen lezen wat er in stond
[ [url=m/g1civT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geluid stond hier ook uit. Normaal hoor ik hem gewoon, nu stond hij gewoon in mijn scherm