Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 11:58

Het zijn ook wel heel veel ergernissen, deMolenhoek :o. No offence, verder, maar ik vraag me ook wel eens af waarom je nog bij je vent bent.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 11:59

DeMolenhoek schreef:
Amandavd schreef:
Ze klaagt regelmatig dat ze veel op haar bordje heeft en nu is er een mogelijke oplossing voor minder werk. Maar omdat ze dan 10 minuten langer in de auto moet zitten heeft ze daar geen zin in. Tsja, je kan niet alles hebben denk ik dan. Maar goed, dit is de laatste keer denk ik dat sommige mensen nog met haar mee willen denken of het verdrietig voor haar vinden want op alles wat je zegt komt wel een weerwoord. Maar goed, dat is misschien/waarschijnlijk ook helemaal niet haar insteek, zij wil zich gewoon kunnen uiten hier denk ik. ( zijn allemaal aannames die ik nu doe )

Juist door de afstand wordt het voor mij meer werk ipv minder werk. En ik kan het dan ook niet snel even tussendoor doen maar moet dan wachten tot vriend thuis is zodat ik opvang voor mijn dochter heb etc. Waardoor het weer in de avond uren valt. Wat echt niet uit komt.

Ik denk dat ik ga stoppen met ergernissen te delen. Ben de voortdurende commentaar erop gewoon zat. Het is ondertussen wel duidelijk dat, wat ik ook doe, niet goed genoeg is. Of ik kom niet genoeg voor mij zelf op. Of nu, wil ik niet eventjes 10 minuten langer rijden (wat al snel 20 minuten kan worden, drukke provinciebaan) en nog eventjes 10 minuten terug. En volgens sommigen moet ik gewoon mijn vriend dumpen (hé, het is een ergernistopic. Logisch dat hier enkel de ergernissen komen en je maar 1 kant ziet)

Dat heb ik dan verkeerd begrepen. In je vorige post zei je namelijk:
De bedoeling is juist om meer gras te hebben voor de schapen waardoor er minder hooi moet gevoerd worden, minder moet ingeslaan worden etc. Dus met andere woorden: Minder werk voor mij.

Ik snap wel wat je bedoelt en ergens vind ik ook dat ergernissen gewoon geplaatst moeten worden maar ik snap ook wel dat er mensen op je berichten reageren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 12:03

De vorige ergernis over mijn vriend is geleden van 9 maart. 13 dagen geleden dus... Sindsdien gaat het gewoon helemaal prima zonder ergernissen. Ik ben iemand die mij in real life moeilijk kan uiten en lang kan malen op dergelijke zaken. Ik heb het dan liever gewoon zelf even hier neer te zetten zodat ik het kan loslaten. Dat wil daarom niet zeggen dat het niet goed gaat tussen ons en ik daarom een relatie moet stopzetten.

Amanda: Klopt, dat is de bedoeling. Maar dan moet de wei gewoon kortbij zijn. Alles dat al een kwartier rijden wordt geeft gewoon weer extra werk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 12:15

DeMolenhoek schreef:
De vorige ergernis over mijn vriend is geleden van 9 maart. 13 dagen geleden dus... Sindsdien gaat het gewoon helemaal prima zonder ergernissen. Ik ben iemand die mij in real life moeilijk kan uiten en lang kan malen op dergelijke zaken. Ik heb het dan liever gewoon zelf even hier neer te zetten zodat ik het kan loslaten. Dat wil daarom niet zeggen dat het niet goed gaat tussen ons en ik daarom een relatie moet stopzetten.

Amanda: Klopt, dat is de bedoeling. Maar dan moet de wei gewoon kortbij zijn. Alles dat al een kwartier rijden wordt geeft gewoon weer extra werk.
Ergens snap ik het wel dat mensen erop reageren, want de ergernissen die je hier post zijn vaak wel dingen die wat groter en fundamenteler zijn dan “hij heeft alwéér z’n sokken naast de wasmand gegooid,” en dat is waarom mensen erop reageren. :) Ik snap ook dat dat niet altijd is wat je wilt, maar ik denk ook dat iedereen hier het beste met je voor heeft, ook als dat niet altijd verpakt wordt in een fluwelen doosje.

Castilja schreef:
CalipsoLover schreef:
Quarantaine dag 9: geen structuur meer, ik ben lui, verschrikkelijk vervelend tegen iedereen en heb last met mezelf.

Same hier. Verzet me tegen alles en iedereen en heb huilbuien :') Hoop dat het de hormonen zijn voor het maandelijkse feest en dat ik morgen op sta en mezelf uit lach om mijn achterlijke gedrag, maar not sure.

Iemand een leuke mop?
(Sterkte trouwens Calipso!)

Ken je die ene van de termostaat/verwarming die uitgezet werd om energie te besparen? Die ging dus niet meer aan. :)) Lig nu ‘s nachts onder twee dekens (waaronder een winterdekbed) voor het eerst sinds vorige winter. In maart.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-03-20 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 12:16

DeMolenhoek schreef:

Nee, maar snap je dat dat dan ook een bepaald beeld bij Bokkers geeft? Ik ben meer een meelezer en post maar af en toe iets hier en toch vielen jouw ergernissen mij ook wel op. Ook tot in die mate dat ik me afvroeg of jullie relatie wel goed zit en of er voldoende communicatie is tussen jullie twee. Ik suste me dan met de gedachte dat dit een ergernissentopic is en dat hier alleen de negativiteit geplaatst wordt, maar toch. Jouw ergernissen zijn ook niet van 'mijn vriend heeft weer een sok rond laten slingeren', het zijn best wel serieuze dingen waar jullie blijkbaar niet altijd op 1 lijn mee zitten.

Is het echt zo erg om maar 3 keer per week naar de schapen te gaan als dat betekent dat je voor de rest dan heel wat minder werk hebt? Iedereen wilt perfectie, soms lukt dat bijna, meestal moet je genoegen nemen met een betere optie. Is dit stuk grond geen betere optie ten opzichte van hoe je je nu een slag in de rondte moet werken?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 12:25

DeMolenhoek schreef:

Volgens jou is er dichterbij prima wat te vinden, nou goed toch? Dan heb je vast al een alternatief gevonden en is dit de wereld uit. Kun je genieten van het zonnetje en extra land voor je schapen :j

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 12:26

Mensen in mijn omgeving die alle klachten van corona vertonen (lamlendig, koorts, keelpijn, hoesten) maar blijven roepen dat het 'gewoon' een verkoudheid is en het zal vast geen corona zijn. Gelukkig blijven ze wel binnen, maar de 'dat overkomt mij niet' mentaliteit is wel weer duidelijk -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 12:26

Brrr Mkango :brr: :brr: :brr:

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 12:28

Foaly schreef:
Mensen in mijn omgeving die alle klachten van corona vertonen (lamlendig, koorts, keelpijn, hoesten) maar blijven roepen dat het 'gewoon' een verkoudheid is en het zal vast geen corona zijn. Gelukkig blijven ze wel binnen, maar de 'dat overkomt mij niet' mentaliteit is wel weer duidelijk -O-

Gelukkig blijven ze binnen, en als ze zelf het fijn vinden om niet dat labeltje te hebben maakt het toch eigenlijk niet uit? Het gewone griepje heerst overigens wel nog steeds ..

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 12:30

Hartverzakking door een NL alert.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 12:31

Hier zijn mensen met corona die gewoon bij andere langs gaan, op feestjes komen en anderen willens en wetens besmetten. _-:(

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

NLalert ik dacht even dat telefoon de pijp uitging :=

Ghostattack

nicole_floor schreef:

Dit! :')

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 12:32

nicole_floor schreef:

Dit dus :(

Ineke2

Ik klikte de NLalert meteen weg, omdat ik een bericht aan het typen was. Nu niet eens kunnen lezen wat er in stond }:0

MarlindeRooz

Gelukkig staat mijn altijd helemaal op stil. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 12:35

Nayomie schreef:
Hier zijn mensen met corona die gewoon bij andere langs gaan, op feestjes komen en anderen willens en wetens besmetten. _-:(

Heb je ze uitgelegd dat dat niet helemaal is hoe “gedeelde smart is halve smart” werkt?

De laatste paar dagen heeft mijn douche twee temperaturen: Noordpool en lavameer. Nu warmt hij heel langzaam op, dus wassen kan wel even snel voordat ik verdamp, maar ik wil nu m’n haar wassen en dat gaat dus niet. :roll:

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 12:35

Knudd schreef:
nicole_floor schreef:

Dit dus :(

Ja wow. Ik dacht we krijgen een heftige nieuwe maatregelen :=

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 12:36

Nu ja, de personen die nog feestjes organiseren en voortdurend visite ontvangen, zijn natuurlijk ook niet zo slim bezig.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 12:40

Mkango schreef:
Nayomie schreef:

Heb je ze uitgelegd dat dat niet helemaal is hoe “gedeelde smart is halve smart” werkt?

De laatste paar dagen heeft mijn douche twee temperaturen: Noordpool en lavameer. Nu warmt hij heel langzaam op, dus wassen kan wel even snel voordat ik verdamp, maar ik wil nu m’n haar wassen en dat gaat dus niet. :roll:

Dat gaat er bij deze mensen dus echt niet in. Die leven in een compleet eigen wereld.

Wat super naar van je douche :(:)

Ik erger me momenteel aan sommige mensen en dat ik eigenlijk wel kan huilen omdat die mensen pijnlijke uitspraken doen.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 12:42

Ineke2 schreef:
Ik klikte de NLalert meteen weg, omdat ik een bericht aan het typen was. Nu niet eens kunnen lezen wat er in stond }:0

Houd afstand, blijf thuis, samen tegen Corona. Zoiets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 12:43

Ik had echt even wtf bij dat nl alert en vond et maar overdreven. Zei dat tegen een vriendin, die zij dat de hele randstad alle maatregelen negeert. En dan moet ik dat in Friesland weten? Gelukkig heb ik m'n telefoon op stil in het weekend, dus gelukkig geen hartverzakking.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 12:44

Ineke2 schreef:

Afbeelding

Geluid stond hier ook uit. Normaal hoor ik hem gewoon, nu stond hij gewoon in mijn scherm

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 12:47

Foaly schreef:

Ze blijven toch in ieder geval thuis? Of ze corona hebben weet toch niemand, want je wordt toch niet getest. Dus misschien is het corona, of niet en is het gewoon een verkoudheidje.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 12:47

wyoming schreef:
Ineke2 schreef:

[ [url=m/g1civT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Geluid stond hier ook uit. Normaal hoor ik hem gewoon, nu stond hij gewoon in mijn scherm

Zou iedereen die moeten krijgen of...?