Ineke2 schreef:Anoeska27 schreef:Houden jullie er in je reacties rekening mee dat ze 14 is? Het mag echt wel iets vriendelijker.
Ik vind dat er ( hier) niet onvriendelijk is gereageerd hoor?
Ik ook.
Juist heel opbouwend!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rennie89 schreef:Pfff...
[ [url=m/sMAKQI.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan benoem ik het nog dubbel in de advertentie zelfzelfs er nog bij gezet dat deze foto van een nestje is wat ik ooit zelf heb gefokt en dat ik geen kittens verkoop maar een kitten zoek
De advertentietekst
[ [url=m/vOOtVw.png]Afbeelding[/url] ]
Duidelijker kan niet toch?
JorineV schreef:Rennie89 schreef:Pfff...
[ [url=m/sMAKQI.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan benoem ik het nog dubbel in de advertentie zelfzelfs er nog bij gezet dat deze foto van een nestje is wat ik ooit zelf heb gefokt en dat ik geen kittens verkoop maar een kitten zoek
De advertentietekst
[ [url=m/vOOtVw.png]Afbeelding[/url] ]
Duidelijker kan niet toch?
Eerlijk..? Ik snap niet wat al die informatie (en foto) over je eigen gefokte nest te maken heeft met een gezochtadvertentie. Natuurlijk, als je goed leest is het duidelijk - maar weglaten was nog veel duidelijker
xSCWx schreef:Dit zou wel eens de boeken in kunnen gaan als mijn snelste verkoop ooit. Ik verkoop een MacBook, heb hem er op staan voor €500 en bieden vanaf €450. Iemand bied dus €450 maar ik zeg dat ik even afwacht en er minimaal €500 voor wil hebben. Dus ze zegt, dat is goed maar wel met gelijk oversteken en verzenden. Ik vertrouw dit niet. Jullie? Gebruiker is 8 jaar actief maar 0 beoordelingen
xSCWx schreef:Bedankt voor jullie reacties, ik heb gestuurd dat ik wil zeggen waar ik woon en werk maar echt geen “gelijk oversteken” doe. Eerst centjes op mijn rekening, dan pas wordt er wat verstuurd.
Marocje schreef:Idd. Ik zou zoveel geld ook niet overmaken zonder dat ik zekerheid heb dat ik het product ook krijg. En het gaat heel makkelijk met verzend label ed, wanneer ze hem scannen bij PostNL wordt jouw geld vrijgegeven. Dus je hoeft helemaal niet te wachten tot de koper dit aangeeft!
JorineV schreef:Eerlijk..? Ik snap niet wat al die informatie (en foto) over je eigen gefokte nest te maken heeft met een gezochtadvertentie. Natuurlijk, als je goed leest is het duidelijk - maar weglaten was nog veel duidelijker