Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:xDenies schreef:Aan de buren die weer eens hard zitten te praten in de achtertuin... 'onder' mijn raam.
Doen ze het er nou om dat ze het express op de dagen doen dat ik een zwaardere week heb gehad? Ik moet nog 1 dag.. kom op!
Hebben wij dezelfde buren?
Castilja schreef:MPR4 schreef:Gekneusde enkel. Kan nu waarschijnlijk niet op cursusweek (opleiding om les te mogen geven, in soort van paardenkamp vorm). Enige datum dat ik kon en keek er zo erg naar uit.Hoop echt dat het morgen wonderbaarlijk weer heel goed voelt.
Wat zonde!!! En op krukken..?
jumpyhorse schreef:Aaah nee ik heb t zelfde gehad! Als t kan helpen; dag 1 was kruk en kruk, dag 2 kon ik al stukken zonder en dag 3 was ik alweer volledig oke! Voelde het nog wel maar kon alles doen!
NNikki schreef:Dat mijn “vrienden” mij van 8:00 tot 22:00 alleen wouden laten zitten in een vreemd land omdat ik ivm ziekte niet mee kan met de busrit en alles.
Gelukkig blijft er nu iemand maar ook alleen omdat ik aardig in paniek ben.
Kan niet wachten tot dat ik weer thuis ben.
Castilja schreef:NNikki schreef:Dat mijn “vrienden” mij van 8:00 tot 22:00 alleen wouden laten zitten in een vreemd land omdat ik ivm ziekte niet mee kan met de busrit en alles.
Gelukkig blijft er nu iemand maar ook alleen omdat ik aardig in paniek ben.
Kan niet wachten tot dat ik weer thuis ben.
??!?!?! Lekkere vrienden?! Als mijn beste vriendin zoiets had zou ik er niet eens over na denken haar alleen te laten?! Sterkte
DeMolenhoek schreef:Sannne: Ik dacht hetzelfde. Zij hebben tenslotte ook betaald voor de activiteiten.