Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HHorseA

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 21:01

Aan mezelf.. Ik pak ook altijd alles persoonlijk op.., |o

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 23:11

Aan de buren die weer eens hard zitten te praten in de achtertuin... 'onder' mijn raam.

Doen ze het er nou om dat ze het express op de dagen doen dat ik een zwaardere week heb gehad? Ik moet nog 1 dag.. kom op!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 23:14

xDenies schreef:
Aan de buren die weer eens hard zitten te praten in de achtertuin... 'onder' mijn raam.

Doen ze het er nou om dat ze het express op de dagen doen dat ik een zwaardere week heb gehad? Ik moet nog 1 dag.. kom op!

Hebben wij dezelfde buren?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 23:19

Lau schreef:
xDenies schreef:

Hebben wij dezelfde buren?

Nou ik hoop voor je van niet :( Maar nu is het buiten stiller en dendert alles binnen rond.... pfffff. Hutje op de hei???

Ohja nu gaat de Husky nog even zitten jankenn :')

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 23:20

Dat er in de hele flixbus geen baby te bekennen is, behalve uiteraard naast mij :')

Wie neemt überhaupt zijn of haar baby mee voor een busreis van 12 uur..

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 23:42

De onderburen die een poging tot barbecuen doen. Mijn hele huis staat blank....

En stalgenoten die de nieuwe pony op stal zoooo een mooie nek vinden hebben. Terwijl ik alleen maar 8cm spek zie en een komende hoefbevangenheid aangezien wij op stal wel fatsoenlijk veel gras hebben...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 23:58

Dat ik geen stroom heb in huis en geen idee wat te doen , 25% batterij dus ga zo maar op bed :')

Edit : gelukt _/-\o_ *\o/* stomme aardlek schakelaar :7
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-08-19 00:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 00:01

10.000 ideeën hebben voor tattoo's hebben en niet weten waar je moet beginnen :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 00:10

Dat ik niet heb kunnen trainen door de hoge luchtvochtigheid.
Paard had het benauwd erdoor :(:)

Nu een kleine buiten rit gemaakt. Bleek wel een goede keuze. Ze had het niet meer benauwd tijdens de rit en bij terug komst op stal. Wel apart, want ze staat altijd buiten dus niet in een box.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 00:51

Gekneusde enkel. Kan nu waarschijnlijk niet op cursusweek (opleiding om les te mogen geven, in soort van paardenkamp vorm). Enige datum dat ik kon en keek er zo erg naar uit. -O- Hoop echt dat het morgen wonderbaarlijk weer heel goed voelt.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 00:52

MPR4 schreef:
Gekneusde enkel. Kan nu waarschijnlijk niet op cursusweek (opleiding om les te mogen geven, in soort van paardenkamp vorm). Enige datum dat ik kon en keek er zo erg naar uit. -O- Hoop echt dat het morgen wonderbaarlijk weer heel goed voelt.

Wat zonde!!! En op krukken..? :(:)

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 01:06

Aaah nee ik heb t zelfde gehad! Als t kan helpen; dag 1 was kruk en kruk, dag 2 kon ik al stukken zonder en dag 3 was ik alweer volledig oke! Voelde het nog wel maar kon alles doen!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 01:12

Dat ik voor de lol weer eens Coebergh gehaald heb, maar nu heb ik het in een wijnglas gedaan en het lijkt teveel op rode wijn, maar zo smaakt het niet. Dus nu is het heel raar :')

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 07:44

Dat een van de katten weer op tafel heeft gekotst. Uiteraard over papieren die belangrijk waren en klaar lagen om door de school van dochter van stempel etc te worden voorzien. Ik hoop dat ze of te redden zijn anders maandag bellen of ze me nieuwe willen sturen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-19 08:16

Water in mijn oor na het zwemmen gister

NNikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 08:21

Dat mijn “vrienden” mij van 8:00 tot 22:00 alleen wouden laten zitten in een vreemd land omdat ik ivm ziekte niet mee kan met de busrit en alles.
Gelukkig blijft er nu iemand maar ook alleen omdat ik aardig in paniek ben.
Kan niet wachten tot dat ik weer thuis ben. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 08:22

Castilja schreef:
MPR4 schreef:

Wat zonde!!! En op krukken..? :(:)

jumpyhorse schreef:
Aaah nee ik heb t zelfde gehad! Als t kan helpen; dag 1 was kruk en kruk, dag 2 kon ik al stukken zonder en dag 3 was ik alweer volledig oke! Voelde het nog wel maar kon alles doen!

Ik heb ook krukken, maar moet tijdens die curus vanwege het examen minstens 1/2x zelf rijden (normaal gezien elke dag, maar dat gaat nu niet). Dingetje is dat ik met de trein reis en mijn kaartjes zijn verbonden aan een dag, dus als het niet lukt dan zit ik daar niets te doen.
Ik ga morgen kijken of ik het probeer of niet, dus fingers crossed.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 08:42

NNikki schreef:
Dat mijn “vrienden” mij van 8:00 tot 22:00 alleen wouden laten zitten in een vreemd land omdat ik ivm ziekte niet mee kan met de busrit en alles.

??!?!?! Lekkere vrienden?! Als mijn beste vriendin zoiets had zou ik er niet eens over na denken haar alleen te laten?! Sterkte :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 08:48

Dat de puppy in huis had gekakt en mijn dochter er al was doorgekropen voordat ik het had gezien. Je verliest ze 5 seconden uit het oog...

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 08:50

Castilja schreef:
NNikki schreef:

??!?!?! Lekkere vrienden?! Als mijn beste vriendin zoiets had zou ik er niet eens over na denken haar alleen te laten?! Sterkte :(:)

Ik zou dus juist echt niet van mijn vrienden vragen hun vakantie plannen te laten vallen voor de hele dag omdat ik ziek ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 08:51

Sannne: Ik dacht hetzelfde. Zij hebben tenslotte ook betaald voor de activiteiten.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 08:51

DeMolenhoek schreef:
Dat de puppy in huis had gekakt en mijn dochter er al was doorgekropen voordat ik het had gezien. Je verliest ze 5 seconden uit het oog...

O mijn god |( :')
Heerlijk begin van je ochtend idd zo. Yikes -O-

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 08:53

DeMolenhoek schreef:
Sannne: Ik dacht hetzelfde. Zij hebben tenslotte ook betaald voor de activiteiten.

Het is natuurlijk idd van twee kanten te bekijken. Was ik degene geweest die achter had moeten blijven, had ik dat geen probleem gevonden om alleen te doen want dan kon ik lekker de hele dag lezen, lezen, lezen :') But that's Me. Ik snap daarentegen wel heel goed dat je 12u alleen blijven als je ziek bent echt niet fijn vind. 12u is toch wel lang ja.

En dat niemand het überhaupt voorstelt van 'joh, zal ik lekker bij jou blijven want anders zit je hier ook zo alleen' vind ik dan wel een erg gemiste kans en iets wat je als goede vrienden onderling wel minstens had kunnen doen imo.

Ik snap dus ook wel echt dat ze willen gaan hoor, want : betaald.

Ik zelf zou gewoon heerlijk de hele dag gaan lezen, maar dat is voor iedereen persoonlijk. Voor mij is een hele dag lezen al vakantie vieren hihi.

Maar het is idd wel jammer dat er niet eens voorgesteld wordt en je dan zelf moet aangeven dat je het niet fijn vind alleen te blijven.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 10-08-19 08:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 08:56

Wat grappig, ik zou dat juist best normaal vinden! Ligt er natuurlijk ook aan wat voor activiteit je gaat doen; als je honderden euro's hebt ingelegd is het een ander verhaal dan wanneer je het over 20 euro hebt. Maar toch, zo zonder nadenken meer dan 12 uur wegblijven van een ziek iemand.. Neuh. Zou mijn eigen dag niet per se leuker maken. :)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 09:27

Als het om een paar uurtjes zou gaan zou niemand zeggen je moet bij mij blijven. Maar van 8 tot 22 uur 's avonds is gewoon 14 uur. Je laat niet een zieke vriendin 14 uur alleen voor je eigen pleziertje. Dat is gewoon egoistisch.