Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar goed, Amsterdam is ook wel te doen. Vergt wat meer plannen, maar soit. Andere hele leuke, gezellige match komt uit Woudenberg
Maar die maakt ook geen probleem van de afstand. Ze bestaan dus toch, mannen die niet bang zijn voor wat kilometers.
Terwijl ik weet dat hij een drukker leven heeft dan ik
Dus dat is nog een puntje om aan te werken voor mezelf.
Vanwege dat hele exloeder drama hebben we gister ongeveer heel de dag contact gehouden en savonds is hij toch nog langsgekomen om te praten. Hij vertrok vanochtend pas weer om naar zijn werk te gaan
thirteenn schreef:Ik kom ook weer binnenvallen, ik geloof dat ik laatst heb verteld dat ik een date had? Die was heel leuk! Komt een tweede date aan (iemand noemde geocachen en dat is het ook geworden!). Enig probleem waar ik tegenaanloop is dat als mensen minder apperig worden, ik lichtelijk bang word dat ze het niet meer leuk vindenTerwijl ik weet dat hij een drukker leven heeft dan ik
Dus dat is nog een puntje om aan te werken voor mezelf.

Cer schreef:Dat zijn lastige dingen merk ik nu..
Contact onderhouden met iemand die dat niet wil, maar zegt dat t wel goed is, en dan weer zegt dat er afstand moet zijn, maar dat het wel leuk is om elkaar op de hoogte te houden van dingen...
En dan zeggen ze dat vrouwen lastig zijn...
Wauw! Al mijn matches praten! Echt bizar

Storm schreef:Sommige mannen zijn echt niet begrijpen, en dan zeggen ze iets over vrouwen. Blokkeren die handel
Vandaag mijn verstandskies laten trekken. Durf nu voor dit weekend geen dates in te plannen. Straks zit ik daar met een blauwe dikke wang...
Was bij mij wel een beetje dik, maar als je het niet wist zag je het niet, blauw is het niet geweest.