Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 20:14

Meis, pak je kinders in en kom hier een dagje chillen!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 20:17

Dat is lief :) :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 20:20

En een dagje Zwolle kan ik je ook altijd in begeleiden. ;)

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 20:25

Ik wil ook wel een keertje chillen hoor :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 20:42

Vrouwen <3

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 20:48

Je bent bij mij ook altijd welkom voor een dagje 't Gooi of lekker tutten met mijn pony's in Ede.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 20:52

Waar bokt wel niet goed voor is! Ik heb een superluie dag gehad vandaag aan mijn 'zwembad':

Afbeelding

Met mijn sexy tuintijger <3 Liefhebbers mogen hier ook op date komen hoor met poes lee!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 21:10

Hahaha die kat _O- _O-

Hier zijn jullie ook altijd welkom! Kinders ook, als ze lief en opgevoed zijn :P

Oh en ik hoorde net dat ex-vriendje een superlike heeft gegeven aan voormalig beste vriendin. Wát een loeder (hij dan, zij heeft er niks mee gedaan). Hij weet wie zij was, we hebben het regelmatig over haar gehad en we komen naar voren als 'gemeenschappelijke vrienden' op Tinder. Sterker nog, zij was degene die met wijn en voedsel op de stoep staan toen hij me aan de kant had gezet. Mannen.... :n :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 21:15

Soms vind ik dit topic echt hartverwarmend en weet ik weer waarom ik meelees <3

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 07:02

Berdien schreef:
Leuk persoon op tinder: check
Match: check *\o/*
Leuk gesprek: check!
Locatie: focking Amsterdam, nu op bezoek bij familie in Friesland :roll: ^) _O- _O-

He Friesland is best wel leuk hoor :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 07:04

DanielleB schreef:
Berdien schreef:
Leuk persoon op tinder: check
Match: check *\o/*
Leuk gesprek: check!
Locatie: focking Amsterdam, nu op bezoek bij familie in Friesland :roll: ^) _O- _O-

He Friesland is best wel leuk hoor :+

Ik denk dat Ansterdam het probleem is...

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 07:08

Oh dat begrijp ik volkomen :P

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 09:52

Berdien, ik zou kunnen zeggen dat ze keurig lacht naar het vogeltje maar dan lieg ik. Ze was net als ik lui en moest gapen :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 11:51

Amsterdam is net even wat minder dichtbij ja. Friesland is geen probleem :D Maar goed, Amsterdam is ook wel te doen. Vergt wat meer plannen, maar soit. Andere hele leuke, gezellige match komt uit Woudenberg _O- Maar die maakt ook geen probleem van de afstand. Ze bestaan dus toch, mannen die niet bang zijn voor wat kilometers.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 11:51

Wat je van ver haalt is lekker zoiets? :))

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 13:22

Ik kom ook weer binnenvallen, ik geloof dat ik laatst heb verteld dat ik een date had? Die was heel leuk! Komt een tweede date aan (iemand noemde geocachen en dat is het ook geworden!). Enig probleem waar ik tegenaanloop is dat als mensen minder apperig worden, ik lichtelijk bang word dat ze het niet meer leuk vinden :+ Terwijl ik weet dat hij een drukker leven heeft dan ik :+ Dus dat is nog een puntje om aan te werken voor mezelf.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 13:47

Berdien, ahhh dat is lastig zo'n afstand om even af te spreken. Ik heb dat ook weleens gedaan, als ik bij mijn vader in Limburg was of voor een paardencursus in Friesland. Daar ook enkele dates gehad, maar dan weet je eigenlijk van tevoren al dat er waarschijnlijk niks in zit. Of je moet beiden ineens op slag verliefd worden of elkaar zo interessant vinden dat je die afstand vaker wil afreizen. Maar als je 'op zoek' bent naar wat serieus kan dat ook behoorlijk vervelend zijn natuurlijk. In mijn geval vond ik het gewoon leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Ik denk dat ik maar gewoon eens helemaal moet stoppen met nadenken en mijn dramas hier te posten |o Vanwege dat hele exloeder drama hebben we gister ongeveer heel de dag contact gehouden en savonds is hij toch nog langsgekomen om te praten. Hij vertrok vanochtend pas weer om naar zijn werk te gaan :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 13:49

thirteenn schreef:
Ik kom ook weer binnenvallen, ik geloof dat ik laatst heb verteld dat ik een date had? Die was heel leuk! Komt een tweede date aan (iemand noemde geocachen en dat is het ook geworden!). Enig probleem waar ik tegenaanloop is dat als mensen minder apperig worden, ik lichtelijk bang word dat ze het niet meer leuk vinden :+ Terwijl ik weet dat hij een drukker leven heeft dan ik :+ Dus dat is nog een puntje om aan te werken voor mezelf.

Ja dat vind ik ook altijd lastig.. Zo is mijn FWB gestrand, hij ontmoette iemand die hij serieus leuk vond en het contact veranderde heel erg, terwijl we toch echt wel vrienden waren geworden en "ik een speciaal plekje in zijn hart had" Hij appte amper meer uit zichzelf en vroeg nergens meer naar, heel ongeïnteresseerd.. Als ik daar dan wat van zij 'was ie druk' Nou prima :evaw:

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 06:52

Dat zijn lastige dingen merk ik nu.. :j
Contact onderhouden met iemand die dat niet wil, maar zegt dat t wel goed is, en dan weer zegt dat er afstand moet zijn, maar dat het wel leuk is om elkaar op de hoogte te houden van dingen...

En dan zeggen ze dat vrouwen lastig zijn... :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 07:13

Cer schreef:
Dat zijn lastige dingen merk ik nu.. :j
Contact onderhouden met iemand die dat niet wil, maar zegt dat t wel goed is, en dan weer zegt dat er afstand moet zijn, maar dat het wel leuk is om elkaar op de hoogte te houden van dingen...

En dan zeggen ze dat vrouwen lastig zijn... :roll:

Pcies! Dat aantrekken/afstoten, vreselijk!

Ik verveelde me gisteren en heb weer Tinder aangemaakt, maar nu eens anoniem. Gewoon wat plaatjes met teksten die dan wel weer op mij van toepassing zijn... :+ Wauw! Al mijn matches praten! Echt bizar :')

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 07:23

Aantrekken en afstoten is fiets up. Heb er bij mn ex veel last van gehad. Of passief agressief gedrag. Dan ging hij zitten mokken en als ik dan vroeg wat er was dan kwam er gewoon geen reactie. Of me gewoon negeren en op de app wel wat zeggen maar dan geen antwoord op mijn vraag geven.. joh.. kleuter!

Je begrijpt, dat wil ik echt niet meer.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 07:26

Dat is zooo irritant.

Ik heb met mijn date nog evenveel app contact als voor we gingen daten. We appen altijd goedemorgen en slaap lekker en tussendoor appen we eigenlijk ook al heel wat af. Soms de meest mogelijke onzin en soms ook dingen die we meemaken op werk. Na 3.5 maand is hier nog niks in veranderd. Zelfs toen hij van de week een paar dagen in het buitenland was met een familielid was het wel iets minder, wat logisch is, maar toch waren de goedemorgen en slaap lekker appjes er :+:

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 08:24

Ja maar dat is logisch als het je date is denk ik :D
niet dat ie ineens geen weltrusten meer appt nu je een date bent.. :P

Wij deden dat ook, maar nu vind ie dat teveel. Logisch ook want de relatie is over. Aan de andere kant, zolang er niet een nieuw iemand is, wat maakt het dan uit? Mits je je niet ergert aan iemand.
Dus als je zegt 'nee joh apjes zijn prima, kom maar door" en daarna zeg je "nee het is wel een beetje veel hoor" en dan vervolgens wel apt als je zelf wat te melden hebt, dan ben je niet heel helder in wat je precies wil... althans, ik vind dat zelfs een beetje oneerlijk: "ja ik wil wel met je appen maar alleen als ík er zin in heb. Als jij iets wilt vertellen zoek je het maar uit"

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 14:10

Sommige mannen zijn echt niet begrijpen, en dan zeggen ze iets over vrouwen. Blokkeren die handel

Vandaag mijn verstandskies laten trekken. Durf nu voor dit weekend geen dates in te plannen. Straks zit ik daar met een blauwe dikke wang...

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 14:21

Storm schreef:
Sommige mannen zijn echt niet begrijpen, en dan zeggen ze iets over vrouwen. Blokkeren die handel

Vandaag mijn verstandskies laten trekken. Durf nu voor dit weekend geen dates in te plannen. Straks zit ik daar met een blauwe dikke wang...

Ik moest van t weekend mezelf ook inhouden omdat ik mezelf niet iemand zag zoenen met 2 hechtingen en 2 gaten in m'n mond _O- Was bij mij wel een beetje dik, maar als je het niet wist zag je het niet, blauw is het niet geweest.