Morgen alweer zien, nou dan klikt het in ieder geval wel! En of het wat wordt? Dat is toch altijd even afwachten

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
florence123 schreef:Nicky: gewoon afspreken! Anders ga je altijd blijven denken 'misschien was het toch iets?'.
Anne: wat fijn dat het goed ging2 dagen achter elkaar, dat gaat vlot haha!
Hier ook een fijne date gehad, vlot kunnen babbelen. Al had ik het gevoel dat ik op sommige vlakken minder verfijnd ben dan hem (qua uitspraken). Maar misschien hield hij hem nog wat in, ik daarentegen hou me niet in![]()
Ondertussen al met 8 jongens één/meerdere dates gehad op 6 maand. Nu ben ik niet zenuwachtig meer, ik heb zoiets van take it or leave iten dat voelt goed!
Dani199764 schreef:zo ik ben een tijdje weg geweest mede door en heerlijke vakantie, maar in die 3 weken app ik al wel weer heel veel met een leuke jongen, hij vroeg om af te spreken dus ik stelde eerst heel cliché de vraag of die geen vriendin had, en jahoor.. dat had die wel, maar toch ook weer niet want hij ging het uit maken. Moet ik hier nou mee afspreken of niet, het is inmiddels uit tussen hun, maar wel echt pas net en wil niet echt een soort troost zijn ofzo, anderzijds is die wel heel leuk en is het al uit, maar toch voelt het een beetje raar.
Flessuh schreef:Jibbel schreef:Waar lopen de gesprekken bij jou op dood dan Flessuh?
Op het geen reactie terug krijgenZe blijven gewoon ineens stil.
BarryPlopper schreef:Hoe doen jullie dat als je een match met iemand hebt die al kinderen heeft? Ik weet dat ik wel een beetje in de leeftijds categorie ziet dat je dat niet kunt voorkomen maar vind het zelf een beetje raar
Exitium schreef:Dat ligt ook redelijk uit de buurt, niet iedereen zal dat zien zitten neeEn zijn er serieus mensen die vrijwillig naar Zeeland of Friesland verhuizen?
*rent*
Flessuh schreef:Danny doe es lief over Friesland![]()
En verschilt wanneer het stil valt. Meeste paar dagen normale gesprekken en dan ineens geen antwoord meer. Tot nu toe 2 gehad die werkelijk in gesprek ineens stil vielen