Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DanielleB

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 08:40

Hahah zo, die date was wel geslaagd dan!

Morgen alweer zien, nou dan klikt het in ieder geval wel! En of het wat wordt? Dat is toch altijd even afwachten :)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 08:46

De afspraak voor morgen stond al, hij werkt dan hier in de buurt dus komt dan eten, gister was meer alvast even "kort" ontmoeten :+ maar klikt idd! :D

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 08:54

Fijn dat het geslaagd was was Anne_bento! Dus niet voor niks heen en weer gereden :D

Ik heb toch wel weer veel contact via app met mijn 'tinderdate' en twijfel nu of ik niet toch nog een keer op date ga, maar dan echt iets ondernemen. Ik voel me nu niet aangetrokken tot hem maar het is verder wel een ontzettende leuke gast en hij was vrij zenuwachtig tijdens de date. Wellicht als we iets gaan ondernemen hij wat meer los komt, maar ik weet het niet zo goed. Ben hier niet zo ervaren in hahaha.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 09:24

Klinkt goed Anne_bento!! Vanavond dus gezellig eten samen?

Nicky, misschien is de spanning er wat meer vanaf bij een tweede date? Zou het gewoon een x proberen. Je hebt iig kans op een leuke avond!

Hahaha, Danielle, leuk hondje heb jij. En leuke vent dat jij hem in bad mocht stoppen :P

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 09:34

Nicky: gewoon afspreken! Anders ga je altijd blijven denken 'misschien was het toch iets?'.

Anne: wat fijn dat het goed ging :) 2 dagen achter elkaar, dat gaat vlot haha!

Hier ook een fijne date gehad, vlot kunnen babbelen. Al had ik het gevoel dat ik op sommige vlakken minder verfijnd ben dan hem (qua uitspraken). Maar misschien hield hij hem nog wat in, ik daarentegen hou me niet in :+

Ondertussen al met 8 jongens één/meerdere dates gehad op 6 maand. Nu ben ik niet zenuwachtig meer, ik heb zoiets van take it or leave it *D en dat voelt goed!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 09:39

florence123 schreef:
Nicky: gewoon afspreken! Anders ga je altijd blijven denken 'misschien was het toch iets?'.

Anne: wat fijn dat het goed ging :) 2 dagen achter elkaar, dat gaat vlot haha!

Hier ook een fijne date gehad, vlot kunnen babbelen. Al had ik het gevoel dat ik op sommige vlakken minder verfijnd ben dan hem (qua uitspraken). Maar misschien hield hij hem nog wat in, ik daarentegen hou me niet in :+

Ondertussen al met 8 jongens één/meerdere dates gehad op 6 maand. Nu ben ik niet zenuwachtig meer, ik heb zoiets van take it or leave it *D en dat voelt goed!

Tja ik ben ook van de "take me or leave me" maar zo goed werkt dat niet -O-
Het blijft verdomd stil op Tinder. Zo van hele gesprekken naar week niks horen, dus dat wordt weer wat verwijderen denk ik :\

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 09:47

Waar lopen de gesprekken bij jou op dood dan Flessuh?

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 09:54

zo ik ben een tijdje weg geweest mede door en heerlijke vakantie, maar in die 3 weken app ik al wel weer heel veel met een leuke jongen, hij vroeg om af te spreken dus ik stelde eerst heel cliché de vraag of die geen vriendin had, en jahoor.. dat had die wel, maar toch ook weer niet want hij ging het uit maken. Moet ik hier nou mee afspreken of niet, het is inmiddels uit tussen hun, maar wel echt pas net en wil niet echt een soort troost zijn ofzo, anderzijds is die wel heel leuk en is het al uit, maar toch voelt het een beetje raar.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 10:04

Dani199764 schreef:
zo ik ben een tijdje weg geweest mede door en heerlijke vakantie, maar in die 3 weken app ik al wel weer heel veel met een leuke jongen, hij vroeg om af te spreken dus ik stelde eerst heel cliché de vraag of die geen vriendin had, en jahoor.. dat had die wel, maar toch ook weer niet want hij ging het uit maken. Moet ik hier nou mee afspreken of niet, het is inmiddels uit tussen hun, maar wel echt pas net en wil niet echt een soort troost zijn ofzo, anderzijds is die wel heel leuk en is het al uit, maar toch voelt het een beetje raar.

Mijn ervaring: niet doen. Wachten tot het een tijdje over is.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 10:06

Jibbel schreef:

Op het geen reactie terug krijgen :+ Ze blijven gewoon ineens stil. -O-

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 10:10

Nadat je een tijdje hebt gesproken? Of gelijk al..

Zoja het eerste, waar heb je het dan over?

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 10:14

Flessuh schreef:
Jibbel schreef:

Op het geen reactie terug krijgen :+ Ze blijven gewoon ineens stil. -O-

Goh. Echt? :P

Ik bedoelde meer, stopt het nadat je een vraag hebt gesteld en ze geven daar geen antwoord op, of valt een gesprek midden in een onderwerp stil?
En kun je hier wellicht een patroon in ontdekken (behalve dat de gesprekken dus doodlopen.. :+ )

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 19:49

Hoe doen jullie dat als je een match met iemand hebt die al kinderen heeft? Ik weet dat ik wel een beetje in de leeftijds categorie ziet dat je dat niet kunt voorkomen maar vind het zelf een beetje raar

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 19:50

Ik heb zelf een dochter, dus ik vind het niet raar :) Maar mijn dates hebben tot nu steeds nog geen kinderen haha

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 20:48

Dat is een keuze die je maakt. Wil je die kinderen erbij ja of nee.
Ik wil absoluut geen kinderen dus mannen met kinderen heb ik sowieso laten lopen.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 20:51

Ik zou eerlijk gezegd niet echt weten hoe of wat..

Ik zou vooral overal eerlijk over zijn en evt vrij rustig aan doen

Bridleless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 23:05

Mag ik me ook melden? :o
Ik heb nu sinds een tijdje Tinder op m'n mobiel geïnstalleerd en heb al een paar dates met verschillende jongens achter de rug, maar echt iets serieus is er nog niet uit voortgekomen. En ligt het nou aan mij, of lijkt het alsof ik jongens afschrik zodra ik zeg dat ik vanaf september in Vlissingen ga studeren, dus 150 km verderop. Want van heel enthousiast gaan ze naar stille Willy's om vervolgens helemaal van de radar te verdwijnen :+

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 23:19

Dat ligt ook redelijk uit de buurt, niet iedereen zal dat zien zitten nee :') En zijn er serieus mensen die vrijwillig naar Zeeland of Friesland verhuizen? :P *rent*

BarryPlopper schreef:
Hoe doen jullie dat als je een match met iemand hebt die al kinderen heeft? Ik weet dat ik wel een beetje in de leeftijds categorie ziet dat je dat niet kunt voorkomen maar vind het zelf een beetje raar

Hangt van de rest van het profiel af. M'n ex had ook een kind, maar dat belemmerde ons op zich niet in wat we deden, die heeft wel eens in de maxicosi op de pooltafel gestaan. :') Een profiel met iemand van in de dertig met drie kinderen swipe ik eigenlijk standaard naar links en iemand met één foto van zichzelf en vijf van haar kinderen ook, maar iemand met een kind maar verder een leuk profiel (waar je uit kan halen dat ze bij wijze van spreken niet 24/7 thuis zit zeg maar) vind ik niet zo'n probleem.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 23:35

ik heb ook liever een man zonder kinderen maar snap ook wel dat ik steeds ouder wordt en dat er dus meer mannen zijn die al een gezin hebben met een ander..

Bridleless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 23:51

Exitium schreef:
Dat ligt ook redelijk uit de buurt, niet iedereen zal dat zien zitten nee :') En zijn er serieus mensen die vrijwillig naar Zeeland of Friesland verhuizen? :P *rent*

Ik snap het ook wel dat het sommige afschrikt, maar het gebeurd vooral nadat ik duidelijk heb gezegd dat ik in Zeeland ga studeren en al een keer op date ben geweest. Dan denk ik ook van 'wees dan duidelijk vanaf het begin en niet als we al een keer op date zijn geweest' :')
Ach ja.. haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 23:55

Dan ligt t daar niet aan maar he's Just not that into You ;)

Bridleless

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 00:01

Dan zal dat het wel zijn :')
Ach, dan maar op naar de volgende. Er zijn immers nog genoeg anderen die ook door de vleeskeurig komen :Y)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 00:12

Danny doe es lief over Friesland :+

En verschilt wanneer het stil valt. Meeste paar dagen normale gesprekken en dan ineens geen antwoord meer. Tot nu toe 2 gehad die werkelijk in gesprek ineens stil vielen -O-

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 00:17

Afbeelding

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 05:40

Flessuh schreef:
Danny doe es lief over Friesland :+

En verschilt wanneer het stil valt. Meeste paar dagen normale gesprekken en dan ineens geen antwoord meer. Tot nu toe 2 gehad die werkelijk in gesprek ineens stil vielen -O-

Ach ik heb sinds dit weekend tinder terug geïnstalleerd, ik heb ondertussen 24 matches waarvan er 4 al iets gestuurd hebben :+ En dat zijn geen uitgebreide gesprekken :P