Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Had ik gereageerd op een deken dat al enige tijd te koop stond, was nog te koop en aangezien ik er wel eens kwam (1x per maand) wou ze het wel vasthouden voor mij. Nu opeens bericht. Had nog iemand gereageerd die er nu achter wou komen. Of ik er volgende week nog achter kon, want anders verkocht ze het. Nou, ben ik helemaal niet happy mee. Deken staat al 9 maand te koop, dus waarom komt het op 2 weken aan? We hadden gewoon een duidelijke afspraak...
IHN schreef:Molenhoek, ik snapte je verhaal wel gelijk en snap ook je frustratie maar dit is wel het indirecte gevolg van je asociale medemens...zoveel mensen die zeggen dat ze komen en dan toch niet komen. Dus ik begrijp haar ook...als ding al 9 maanden te koop staat des te meer...wie weet heeft ze dat ding al 10x verkocht maar kwamen mensen steeds niet. Zij weet niet dat jij zeker komt...daarbij geef je zelf ook aan dat je de deken eerst wil zien...ze loopt dus ook nog kans dat je er toch vanaf ziet als hij je niet bevalt..
Denk dat het makjelijk op te lossen is als je hem echt wilt...gewoon geld nu overmaken en over 2 weken ophalen...wil je dat niet dan os de enige reden die ik kan nedenken dat je toch nog slag om de arm wilt hebben mocht hij toch niet geheel naar wens zijn en dan zou je haar er dus wel mee laten zitten..
_mexx_lady_ schreef:Om die reden ben ik dus echt te lui om er nog iets op te zetten...
Moet eigenlijk ook nog van een hoop dingen af, maar gewoon dat gedoe telkens weer
xZiva_ schreef:Ik had een bepaald model laptoptas op het oog die niet meer gemaakt word.. zag per toeval 1 te koop en gelijk op geboden. Ze ging akkoord en ook met het verzenden. Had haar aangeboden te verzenden met wat voor haar het makkelijkste was. Was allemaal prima en kreeg de gegevens. Stond op het punt het over te maken, zegt ze last minute: vind het toch teveel gedoe om het te verzenden.
Ophalen is voor mij ook niet mogelijk aangezien ze aan de kustlijn woont
Baal best wel aangezien ze niet meer gemaakt worden
DeMolenhoek schreef:Ik ga niet verder met deze discussie. Beloofd is beloofd vind ik. Dan moet je maar niet toe zeggen . Blijkbaar zijn mensen die hun aan hun woord houden ver te zoeken. En tuurlijk wil ik het zien. Zou lekker zijn moest er opeens een giga scheur inzitten die ze gewoon niet op de foto hebben gezet. En geen idee, maar ik kan niet even op een zaterdag geld overschrijven dat de zelfde middag nog op de rekening moet staan. Banken werken hier niet op zaterdag. Maar hé, laat ook maar al zijn...
tijger22 schreef:Voor degenen die zich nog kunnen herinneren dat ik laatst gezeik had na verkoop van mijn zadel, het is weer zover![]()
Nadat ze bijna een maand het zadel al in huis heeft word ik wederom weer een oplichter genoemd, ditmaal niet door haar moeder maar door mevrouw zelf.
Na mijn vraag om dan aan te geven waar ik haar mee zou hebben opgelicht kreeg ik geen antwoord, alleen dat ze naar de politie zou stappen.
Nou prima succes!
Ik ga nooit meer een zadel verzenden echt waar wat een gezeur weer