Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus dan hebben we misschien toch een verschillende geur!? Dat zou dan misschien ook verklaren waarom je VPM leest en ook VBM.Citaat:Ongebrand ruik ik in Spooky Vanilla best wel een ‘koekjes’ lucht oeiii daar hou ik niet zo van in een kaars/waxmelt.
Spooky Vanilla is een heerlijke warme vanille marshmallow geur met een kleine kruidige hint. Waardoor de geur net iets warmer wordt.
) , al rond zitten snuffelen op inet maar kan alleen maar huilen want mn wish wordt zoooooo groot
en nu ben ik out of ideas en alleen. Nog effe volhouden
.Skessa_ schreef:Euuuuuuuh ik dacht dat jij geen BW kaarsen meer wilde?
Ik moet wel nog steeds met folie het randje van mijn small jar smelten, dat kan 'ie niet zelf. Maar die geur die eraf komt
Echt zo sterk en ik vind ze gewoon erg mooi
Mijn twee large jars zijn nu erg braaf al heb ik daarvoor bij eentje wel echt met die lont moeten prutsen en wroeten.
Tenzij dit krengen zijn. Die Sollitude is zo verschrikkelijk lekker! Mijn moeder brandde die laatst en ik was echt verbaasd. Yv, die vind jij ook lekker! Denk ik. Je weet maar nooit bij jou
Maar ik denk van wel! Die heb ik in een large genomen en de andere twee in een small. Carnival Ride ruikt zo lekker
die andere twee ken ik nog niet. Yv_ schreef:Jaa had ze ook gezien, ben benieuwd hoe ze ruiken! Kaars durf ik niet aan na jullie ervaring.
Pfff ik wil naar huis. Zit letterlijk vanaf 14.00 niks meervte doen. Heb mn nagels al gelakt, al 2 afl gekeken van AHS op Netflix (jaja handig 3 beeldschermen) , al rond zitten snuffelen op inet maar kan alleen maar huilen want mn wish wordt zoooooo groot
en nu ben ik out of ideas en alleen. Nog effe volhouden
.
[ [url=m/o0tzkX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tis toch te erg dit..
Lomp & stom, mooie still.
Mijn Sweet Grace doet het nu heel goed terwijl ik dat ding eerst haatte.
Echt een mierzoete, romige vanillegeur en overal in het huis te ruiken. Echt vele malen sterker dan Yankee 
.
.

. Toen had ik al op de terugweg moeten zijn van mn eerste klant
. Maar kan niet, over een uur dakmeneer3 en om 17.30 dakmeneer4. Nouja, Florence Nightlife in de fik gezet en Criminal Minds op. Wakker blijven wakker blijven
.