Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 19:59

Die klik... Onbeschrijfelijk. Voor minder ga ik niet hoor!

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 22:13

Mss lag het voor mij iets anders gezien ik in eerste instantie niet op zoek was naar een relatie en dat ik daarom niet direct een kant en klaar antwoord heb op "wat zoek je in een man".

MAAR ik heb er eentje zonder kinderwens aan de haak geslagen.'t Is te zeggen, hij (33) is kinderloos en wil de eerste 5 jaar absoluut geen kinderen en betwijfelt of hij het daarna nog zou zien zitten...
Ikzelf sluit niet uit dat er mss nog een kinderwens komt, maar ik denk dat ik die fase al gepasseerd ben (10j terug bij de geboortje van mijn metekind). Ik ben nu 31 en vind dat als ik nog kinderen wil, ik geen jaren meer moet wachten. Maar eerlijk ik zie de eerste 5j nog geen kinderen in mijn leven passen. Ik ben veel te gek op/met mijn dieren.
En om op de "klik" terug te komen. Vanaf de eerste "date" hing er zowel chemie/spanning in de lucht als het gevoel dat ik hem alles kon toevertrouwen.

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 22:33

Ik heb ondertussen 6 dates met mijn "kleine" Tinder man gehad en het is nog steeds elke keer weer leuker dan de vorige keer :D

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 10:50

Maar wat zoeken jullie zelf dan op tinder?
Echt persee een relatie?

Ik vind het namelijk ook prima om gewoon een leuke date te hebben met iemand, een leuk contact, vriendschap oid is ook welkom. Of die vonk overspringt merk je toch pas in het echt.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 11:00

Uiteindelijk hoop ik wel een man te vinden aan wie ik wil blijven hangen, of dat via Tinder lukt moeten we nog bezien maar tot nu toe heb ik er al wel veel leuke/lieve/aardige mannen door gesproken en/of ontmoet (oke en een heeeel aantal enorme losers hahaha) ik had al een tijdje niet gedate en ik ben deze app toch een soort van 'dankbaar' dat het je zo makkelijk wordt gemaakt om iemand te ontmoeten. Tuurlijk kan ook via Lexa oid maar die drempel is toch weer een stukje hoger (en betaald).

Op de vraag heb je een kinderwens vind ik het antwoord best moeilijk, ik ben 30 en ik weet het gewoon niet zeker. Ik denk dat als ik de juiste partner ontmoet ik het wel zou willen maar ik heb nu niet perse de drang om moeder te worden. Een vriendin van me is 31 en wil zo graag een kindje dat ze alleen zwanger wil worden via een donor..heftig wel vind ik.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 11:07

Lougino schreef:
Op de vraag heb je een kinderwens vind ik het antwoord best moeilijk, ik ben 30 en ik weet het gewoon niet zeker. Ik denk dat als ik de juiste partner ontmoet ik het wel zou willen maar ik heb nu niet perse de drang om moeder te worden. Een vriendin van me is 31 en wil zo graag een kindje dat ze alleen zwanger wil worden via een donor..heftig wel vind ik.

Herkenbaar dit !
In mijn omgeveing ook vriendinnen die echt persee een kind willen, zelf een geode relatie verbroken, omdat hij dit niet wilde.

Ik zelf voel dat helemaal niet zo, precies wat je zegt in een geode relatie waarschijnlijk wel, maar anders niet. Het is geen must have, bij mij moet zoiets wel 'uit liefde' komen. Ik ga geen liefde zoeken omdat ik een kind wil. Wat dat betreft kan ik dan wel respect voor jou vriendin hebben dat ze het alleen wil doen ipv dat ze 'de eerste beste man die ook kinderen wil' uitkiest, wat helaas toch ook veel gebeurd.

Nu had ik laatst iemand ontmoet die geen kinderen meer kan krijgen, dat was toch ook wel weer even slikken. Nu is het voor mij geen must, maar als ik er dan overna denk dat het niet kan, vond ik dat toch wel weer een twijfelpuntje.. (ja je zou maar een vrouw zijn haha)

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 11:33

Ja suf genoeg ging er ook pas echt over nadenken toen dat idee van m'n vriendin ter sprake kwam maar het doet de eierstokken tot nu toe niet rammelen bij mij haha. Ik hoop dat ik er zo luchtig mee om kan blijven gaan want wie gebeurd het nooit en dan moet ik er toch mee dealen. Of het kan niet zoals degene die jij ontmoet hebt..

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 12:07

renee16 schreef:
Echt persee een relatie?

Ik vind het namelijk ook prima om gewoon een leuke date te hebben met iemand, een leuk contact, vriendschap oid is ook welkom. Of die vonk overspringt merk je toch pas in het echt.

Ik ging er zonder verwachtingen op en ik zie wel wat eruit komt :Y)
Nu heb ik er met ik denk een aardig portie geluk een hele lieve vriend aan over gehouden maar ik was niet hopeloos, specifiek, whatever opzoek. Had er namelijk een hard hoofd in dat je zo iemand zou kunnen vinden op Tinder. Maar mijn vriend heeft bewezen dat er ook nog fantastische mannen op zaten (of misschien nog zitten maar dat weet ik niet :D )

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 14:43

Ik ben uiteindelijk wel toe aan iets serieus, dat heb ik dan ook wel in mijn profiel staan. Ben nu 33 en ben er gewoon aan toe merk ik, iets vasts!
Mijn date komt over een uurtje ongeveer *\o/* ik ben benieuwd hoe het nu gaat zijn als we elkaar zien!

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 16:30

renee16 schreef:
Echt persee een relatie?

Ik zoek alleen een serieuze relatie op Tinder. Moet wel zeggen dat ik heeel kritisch ben en daardoor echt heel moeilijk ben met wie ik op date ga. Ga er dan ook vanuit dat diegene ook naar een relatie op zoek is en mij leuk vindt. Ik ga niet met de intentie daten dat ik het alleen voor de gezelligheid doe en wel zie wat er van komt. Ik wil iemand echt leuk vinden (voor hoever je dat kan beoordelen via Tinder en Skype) en dan pas op date.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 17:24

Ik wilde vooral daten :Y) kwam net uit een lange relatie & had nooit echt gedate. Heb uiteindelijk met 5 jongens gedate & van m'n laatste date was ik vanaf t begin af aan helemaal weg! We waren allebei echt niet op zoek naar een serieuze relatie.. Dat is inmiddels ruim 2 jaar geleden O:)

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 17:40

hebben jullie ook het idee dat de afstanden van matches niet kloppen? Ik zat vandaag 80km uit de buurt van mn date volgens tinder.... Is toch vreemd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 17:42

Kan zijn dat diegene Ten tijde van het liken in de buurt zat.

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 17:58

Robijntjah schreef:
Kan zijn dat diegene Ten tijde van het liken in de buurt zat.

Nee ben al tijdje match en met hem aan t daten en hij liet me aan een vriend zien en tinder gaf aan 80 km weg, terwijl dat dus niet zo was, maar zou dat vaker zo zijn. Is toch raar?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 18:23

Mijn intentie zou vriendschap niet zijn en volgens mij zijn weinig mannen daar voor in. Daten om het daten...nee heb wel wat beters en leukers te doen dan steeds weer opnieuw mn verhaal doen en dat ongemakkelijke van wat ga ik aantreffen. De hoop is om weer eens dat gevoel te krijgen waarvan ik nu denk dat komt nooit meer..... En een seks scharrel wil ik echt niet. Ik heb geen last van hoge nood. Ver uit Liever niks dan een scharrel.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 20:48

mysecrets schreef:
hebben jullie ook het idee dat de afstanden van matches niet kloppen? Ik zat vandaag 80km uit de buurt van mn date volgens tinder.... Is toch vreemd?

Ik weet wel dat Tinder de afstand hemelsbreed berekent. Misschien zat jouw date op dat moment wel 80 kilometer van je vandaan? Of was je echt op dat moment samen, anders klopt het inderdaad nogal niet :') _O-

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 21:04

Sjongejongejonge denk je een gewoon leuke normale gozer getroffen te hebben, gezellig op de app nee hoor vraagt tie ineens 'zeg ben je ondeugend in bed' my oh my wat kunnen die kerels je toch verbazen -O-

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 21:30

Vreselijk, is echt balen maar dan weet je genoeg.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 21:50

Och Lougino dat komt me bekend voor ja. Ook al vaker dan eens gehad na een leuk gesprek op tinder. Geef je je nummer krijg je ineens zoiets?!?! Weirdo's

Mijn date is weer weg. Was echt superfijn, denk dat ik nooit zoveel gezoend en geknuffeld heb op n date of zelf tijdens n relatie. Man man, heerlijk zeg!
We gaan elkaar snel weer zien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 22:50

Jemig, ik heb me toch een kansloze date achter de rug.. Waar het echt enorm leek te klikken op de chat.
Hij kreeg zowat rode vlekken in z'n gezicht als ik een stilte liet vallen en heeft mij laten betalen :')

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 22:54

Renee1991 schreef:
Jemig, ik heb me toch een kansloze date achter de rug.. Waar het echt enorm leek te klikken op de chat.
Hij kreeg zowat rode vlekken in z'n gezicht als ik een stilte liet vallen en heeft mij laten betalen :')

-O- ik weet niet of ik moet huilen of stiekem een beetje moet lachen :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 23:05

Ik zou lachen én huilen :+

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 23:31

Omg Renee wat erg!!! Ik moet er stiekem wel beetje om lachen hoe je t zo hebt opgeschreven haha..dat betalen ook echt!!! Om te janken hahaha! Wat heerlijk Kenyada :)))

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 05:22

oho Renee wat jammer zeg, maar haha wat een mooie omschrijving. :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 07:40

Haha wat erg Renee :')
Wat fijn Keny!