Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cerastes schreef:Nou wij gaan vanavond maar een lekkere salade eten (veldsla,totmaatjes,komkommer en geitenkaas) en wat zoete aardappelen en gebakken pompoen ofzo...
Morgen maar ff naar de winkel voor een andere kip voor die avond.
vonneke schreef:Cerastes schreef:Nou wij gaan vanavond maar een lekkere salade eten (veldsla,totmaatjes,komkommer en geitenkaas) en wat zoete aardappelen en gebakken pompoen ofzo...
Morgen maar ff naar de winkel voor een andere kip voor die avond.
Dat klinkt lekker!!
Ik durf bijna niet te zeggen dat ik dol ben op kerst...
vonneke schreef:Mijn pakketje van WME is open!!! Jippie weer keuze haha.
Heb er nu 'love christmas' op liggen. Die is niet zo sterk of wel? Wel een lekker geurtje.
Van een vriendinnetje een nieuwe brander gehad en 2 Yankee Candle wax. Daar ben ik nog niet bekend mee. Amber Glow en Tahitian Tiare Flower
waxmeltsenzo schreef:[naam] schreef:Mijn pakketje van WME is open!!! Jippie weer keuze haha.
Heb er nu 'love christmas' op liggen. Die is niet zo sterk of wel? Wel een lekker geurtje.
Van een vriendinnetje een nieuwe brander gehad en 2 Yankee Candle wax. Daar ben ik nog niet bekend mee. Amber Glow en Tahitian Tiare Flower
Ik lees deze nu pas. De love christmas is niet niet sterk. Maar wel minder sterk dan de raad de geur en ook minder vers. Maar op de brander zal hij wel lekker ruiken, hoop dat je hem niet te zoet vond?
waxmeltsenzo schreef:Ach troost je bij ons is het niet super gezellig deze kerst.
We gaan vanavond eten bij schoonmoeder samen met de opa en oma van mijn vriend en schoonsjes en haar zoontje, die is pas gescheiden. En mijn schoonvader is 5 jaar geleden overleden, die was ziek geworden met kerst.
Dan morgen gaan we een paar uurtjes naar mijn moeder waar we al weinig contact mee hebben, mijn zus die heel ernstig ziek is komt ook samen met haar man en 4 jonge kindjes komt ook, mijn zus wordt niet meer beter, dus dat zal heel ongemakkelijk zijn, zie er erg tegen op.
Mijn vriend wilde eigenlijk liever vanmiddag even gaan, dat zou ik ook wel willen, maar wil toch mijn zus en familie ondanks alles ook kerst groeten geven.