tot ik er eentje mocht gaan rijden (er was mij altijd verteld dat ik niet goed genoeg ben voor dit ras ) en nu hou ik van hem en neem ik hem voor lief maar zijn "knappe" lichaam erbij
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Danique schreef:Mijn vriend en ik liggen naast elkaar op een kussentje voor de openhaard, en ik draai heel passief op mijn zij omdat ik weet dat hij dan over mijn rug gaat kriebelen. En ik doe net of ik niet expres op mijn zij ga liggen
Ik doe dat met slapen, ga ik met m'n rug naar hem toe liggen in de hoop dat ie lepeltjelepeltje komt liggen
En 9 vd 10 keer doet ie dat braaf, hij is goed afgericht
Smee__ schreef:Danique schreef:Mijn vriend en ik liggen naast elkaar op een kussentje voor de openhaard, en ik draai heel passief op mijn zij omdat ik weet dat hij dan over mijn rug gaat kriebelen. En ik doe net of ik niet expres op mijn zij ga liggen
Ooooh ook soort van schuldig jaIk doe dat met slapen, ga ik met m'n rug naar hem toe liggen in de hoop dat ie lepeltjelepeltje komt liggen
En 9 vd 10 keer doet ie dat braaf, hij is goed afgericht
![]()
En nog een confessions over films gesproken.. De hungergames vind ik echt verschrikkelijk en ok heb nog nooit Lord of the Rings gezien. Ben ik nu een filmbarbaar?
Anoniem schreef:Oeh nog eentje. Ik vraag me al zó lang af wat mensen mooi vinden aan Friezen. Vind het zelf echt onwijs lelijke beesten.![]()
*Krijgt 299761 bokkers over zich heen*
Soms gebruik ik tijdens 1 douche beurt meerderen, omdat ik dan gewoon niet kan kiezen en ze op dat moment allemaal lekker ruiken.

Het grote voordeel van in Engeland wonen en Engels spreken: zowel ruzies als kleffe gesprekken klinken 10x beter
ik vind ze echt niet mooi en daarbij vind ik dat ze vaak een vervelend karakter hebben... Snap echt niet dat er zoveel mensen mee weglopen. Vind het over het algemeen ook helemaal geen beginnerspaarden ondanks dat ze vaak wel zo worden aangemerkt.
maar inderdaad, Engels klinkt gewoon met alles zoveel beter!
Anoniem schreef:Oeh nog eentje. Ik vraag me al zó lang af wat mensen mooi vinden aan Friezen. Vind het zelf echt onwijs lelijke beesten.![]()
We zijn binnen een half jaar van B naar L2 gereden. Inmiddels al zeven winstpunten. En als ik nu op wedstrijden kom, vind ik die gewone paarden maar zo gewoon. Er zit geen jeu aan. Er komt niets binnen. De echt mooie gewone paarden, zijn maar zeldzaam. Die met tritt in de benen, die met schwung door de baan gaan. Die zijn zó zeldzaam...
Amira_ schreef:Toen ik nog een folderwijk had moest ik zelf folders vouwen. Soms waren het er echt heel veel en dan gaf ik een paar aan de schoonmaakster mee zodat zij ze bij haar, een paar dorpen verder, in de vuilnisbak kon doen en ze er dus nooit achter zouden komen dat die van mij waren
Janine1990 schreef:Anoniem schreef:Oeh nog eentje. Ik vraag me al zó lang af wat mensen mooi vinden aan Friezen. Vind het zelf echt onwijs lelijke beesten.![]()
Ik vond Friezen vroeger karrepaarden.![]()
Toen ging ik een Fries rijden, ik heb er eigenlijk meerdere gereden. Was nog niet echt overtuigd. Het was leuk, maar dat was het dan ook.
Toen reed ik weer een paar gewone warmbloeden KWPN ers en Duits. Leuk.
En toen kwam ik bij een Friezenstal terecht en nu heb ik een super getalenteerde Frieze knol onder m'n hol. En echt![]()
![]()
We zijn binnen een half jaar van B naar L2 gereden. Inmiddels al zeven winstpunten. En als ik nu op wedstrijden kom, vind ik die gewone paarden maar zo gewoon. Er zit geen jeu aan. Er komt niets binnen. De echt mooie gewone paarden, zijn maar zeldzaam. Die met tritt in de benen, die met schwung door de baan gaan. Die zijn zó zeldzaam...
Dus ja... ik ben het laatste jaar helemaal om gegaan... Later als ik groot ben koop ik ook een Fries. Maar ik blijf eerst hier rijden
echt maar zelden dat ik er een tegenkom met uitstraling! Vind ook hier de meeste geen fijn karakter hebben. Veel warmbloeden lijken zo enorm op elkaar. 
EskeGirl schreef:Mensen met down zijn absoluut niet allemaal leuk en schattig. Ja, die op tv wel, maar dat zijn de 'goede'. De meeste zijn niet altijd vrolijk en gelukkig. Genoeg waarvan familie nauwelijks op bezoek komt, woedeaanvallen, zeer laag IQ. Ik heb stage gelopen bij Ipse en kan er een beetje mee omgaan. Maar het maatschappelijke/door tv gemaakte beeld klopt niet. Ik zou ook geen kind met down kunnen krijgen, zeer veel respect voor mensen die het wel kunnen.

vanspeijk schreef:Nog een confession: ik kan echt helemaal niks met geestelijk gehandicapten (denk richting Down syndroom zeg maar). Ik vind het zo ergerlijk! Vooral het feit dat je je er van de maatschappij niet aan MAG ergeren. Het moet allemaal maar leuk en schattig zijn. Nee, niet aan mij besteed