Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 23:45

dat van die friezen begreep ik ook nooit -O- tot ik er eentje mocht gaan rijden (er was mij altijd verteld dat ik niet goed genoeg ben voor dit ras ) en nu hou ik van hem en neem ik hem voor lief maar zijn "knappe" lichaam erbij :')

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 01:05

Danique schreef:
Mijn vriend en ik liggen naast elkaar op een kussentje voor de openhaard, en ik draai heel passief op mijn zij omdat ik weet dat hij dan over mijn rug gaat kriebelen. En ik doe net of ik niet expres op mijn zij ga liggen O:)

Ooooh ook soort van schuldig ja :') Ik doe dat met slapen, ga ik met m'n rug naar hem toe liggen in de hoop dat ie lepeltjelepeltje komt liggen :D En 9 vd 10 keer doet ie dat braaf, hij is goed afgericht :j

En nog een confessions over films gesproken.. De hungergames vind ik echt verschrikkelijk en ok heb nog nooit Lord of the Rings gezien. Ben ik nu een filmbarbaar? :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 01:32

Smee__ schreef:
Danique schreef:
Mijn vriend en ik liggen naast elkaar op een kussentje voor de openhaard, en ik draai heel passief op mijn zij omdat ik weet dat hij dan over mijn rug gaat kriebelen. En ik doe net of ik niet expres op mijn zij ga liggen O:)

Ooooh ook soort van schuldig ja :') Ik doe dat met slapen, ga ik met m'n rug naar hem toe liggen in de hoop dat ie lepeltjelepeltje komt liggen :D En 9 vd 10 keer doet ie dat braaf, hij is goed afgericht :j

En nog een confessions over films gesproken.. De hungergames vind ik echt verschrikkelijk en ok heb nog nooit Lord of the Rings gezien. Ben ik nu een filmbarbaar? :')

Het is dat je m'n naamgenoot bent, maar anders :n

Anoniem

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 01:32

Als ik met mannelijk gezelschap in bed slaap en ze willen niet knuffelen terwijl ik dat wel wil dan blijf ik net zo lang bewegen met mijn billen tot ze het vanzelf doen :=

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 01:59

Dat werkt ook prima inderdaad! :))

Hahaha sorry Esmée :')

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 02:12

Anoniem schreef:
Oeh nog eentje. Ik vraag me al zó lang af wat mensen mooi vinden aan Friezen. Vind het zelf echt onwijs lelijke beesten. :=

*Krijgt 299761 bokkers over zich heen*

Ik had er ook nooit iets mee, zelfs niet toen er een paar jaar geleden een Friese ruin op stal kwam. Ik vond ze maar een gek lijf, gekke hals en een gek hoofd hebben...en bovendien zijn ze allemaal zwart, een kleur waar ik, behalve met kleding, niet veel mee heb. :+
De ruin is inmiddels helaas overleden en nu staat er een Friese merrie en damn!! Wat is ze ontzettend mooi zeg! :oo _/-\o_
Heel statig, prachtige manen en staart en vooral heel erg vriendelijk en toegankelijk. De geestelijk gehandicapte zoon van mijn stalhouder heeft een enorme klik met haar, ondanks dat zij heel groot en krachtig overkomt en hij niks van grote paarden wil weten. :)
Ik heb m'n mening dus helemaal bijgesteld qua Friezen! :D

Confession: Ik heb altijd minstens 5 verschillende flessen badschuim staan in m'n douche, omdat het echt van m'n stemming af hangt in welke ik zin heb. :+ Soms gebruik ik tijdens 1 douche beurt meerderen, omdat ik dan gewoon niet kan kiezen en ze op dat moment allemaal lekker ruiken. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 02:13

Ik gil gewoon "COME CUDDLE, YOU PRICK" of :') Moet zeggen dat dat in het Engels net iets beter werkt dan in het Nederlands, op de een of andere manier.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 02:16

"Kom knuffelen, jij piemel" :')

Ik scheld in m'n hoofd ook vaak mensen in het Engels uit omdat dat veel krachtiger en leuker klinkt dan in het Nederlands :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 02:37

Ja dat deed ik ook altijd _O- Het grote voordeel van in Engeland wonen en Engels spreken: zowel ruzies als kleffe gesprekken klinken 10x beter :')

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 08:35

Hier zeer herkenbaar, heb ook helemaal niks met Friezen. Maar tinkers, die zijn het ergst :') ik vind ze echt niet mooi en daarbij vind ik dat ze vaak een vervelend karakter hebben... Snap echt niet dat er zoveel mensen mee weglopen. Vind het over het algemeen ook helemaal geen beginnerspaarden ondanks dat ze vaak wel zo worden aangemerkt.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 08:50

Ik verzorg zelf een fries maar vind hem eigenlijk niet zo mooi maar zijn karakter maakt hem mooi. Al zal ik zelf niet zo snel een fries kopen. Tinkers vind ik ook allemaal spuuglelijk. :')

En regelmatig weet ik de nederlandse benaming van een woord niet, enkel de engelse. :') maar inderdaad, Engels klinkt gewoon met alles zoveel beter!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 11:48

Ik heb zojuist mijn confession geconfessed aan mijn vriend en die zei 'Ik ben een beetje dom, maar niet achterlijk.'

Nou, het werkt toch? :')

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 12:21

Toen ik nog een folderwijk had moest ik zelf folders vouwen. Soms waren het er echt heel veel en dan gaf ik een paar aan de schoonmaakster mee zodat zij ze bij haar, een paar dorpen verder, in de vuilnisbak kon doen en ze er dus nooit achter zouden komen dat die van mij waren :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 12:25

Anoniem schreef:
Oeh nog eentje. Ik vraag me al zó lang af wat mensen mooi vinden aan Friezen. Vind het zelf echt onwijs lelijke beesten. :=

Ik vond Friezen vroeger karrepaarden. :x
Toen ging ik een Fries rijden, ik heb er eigenlijk meerdere gereden. Was nog niet echt overtuigd. Het was leuk, maar dat was het dan ook.
Toen reed ik weer een paar gewone warmbloeden KWPN ers en Duits. Leuk.

En toen kwam ik bij een Friezenstal terecht en nu heb ik een super getalenteerde Frieze knol onder m'n hol. En echt <3 <3 <3 We zijn binnen een half jaar van B naar L2 gereden. Inmiddels al zeven winstpunten. En als ik nu op wedstrijden kom, vind ik die gewone paarden maar zo gewoon. Er zit geen jeu aan. Er komt niets binnen. De echt mooie gewone paarden, zijn maar zeldzaam. Die met tritt in de benen, die met schwung door de baan gaan. Die zijn zó zeldzaam...

Dus ja... ik ben het laatste jaar helemaal om gegaan... Later als ik groot ben koop ik ook een Fries. Maar ik blijf eerst hier rijden :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 12:27

Amira_ schreef:
Toen ik nog een folderwijk had moest ik zelf folders vouwen. Soms waren het er echt heel veel en dan gaf ik een paar aan de schoonmaakster mee zodat zij ze bij haar, een paar dorpen verder, in de vuilnisbak kon doen en ze er dus nooit achter zouden komen dat die van mij waren :')

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

GEWELDIG!!

In dat kader...

Ik was echt 13 of 14 ofzo... Toen een nicht van ons bij een brillenwinkel in Groningen werkte die een nieuwe vestiging opende. Of wij folders wilden uitdelen... We vonden het verschrikkelijk.. Zijn naar de AH op het Zuiderdiep gelopen en hebben daar het grootste deel in de prullebak gegooid... :o
Ik schaam me nog dood :')

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 12:53

Ik moest ook bij een vroeger bijbaantje steeds folders uitdelen. Ik was enorm verlegen en durfde ze echt niet uit te delen. Dus ik had een prullenbak in een uitgestorven steegje waar ik ze standaard ingooide :o

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 18:25

Janine1990 schreef:
Anoniem schreef:

Ik vond Friezen vroeger karrepaarden. :x
Toen ging ik een Fries rijden, ik heb er eigenlijk meerdere gereden. Was nog niet echt overtuigd. Het was leuk, maar dat was het dan ook.
Toen reed ik weer een paar gewone warmbloeden KWPN ers en Duits. Leuk.

En toen kwam ik bij een Friezenstal terecht en nu heb ik een super getalenteerde Frieze knol onder m'n hol. En echt <3 <3 <3 We zijn binnen een half jaar van B naar L2 gereden. Inmiddels al zeven winstpunten. En als ik nu op wedstrijden kom, vind ik die gewone paarden maar zo gewoon. Er zit geen jeu aan. Er komt niets binnen. De echt mooie gewone paarden, zijn maar zeldzaam. Die met tritt in de benen, die met schwung door de baan gaan. Die zijn zó zeldzaam...

Dus ja... ik ben het laatste jaar helemaal om gegaan... Later als ik groot ben koop ik ook een Fries. Maar ik blijf eerst hier rijden :D

Vind ik ook hoor. KWPNers... Bah, zo saai :') echt maar zelden dat ik er een tegenkom met uitstraling! Vind ook hier de meeste geen fijn karakter hebben. Veel warmbloeden lijken zo enorm op elkaar.

Confession: ik heb een vriend die autisme heeft, en hoewel ik erg goed met hem op kan schieten vind ik het soms zooo irritant. Heb nu ook weer de indruk dat er een radiostilte van een week aan zit te komen... Ugh :=

Nog een confession: ik kan echt helemaal niks met geestelijk gehandicapten (denk richting Down syndroom zeg maar). Ik vind het zo ergerlijk! Vooral het feit dat je je er van de maatschappij niet aan MAG ergeren. Het moet allemaal maar leuk en schattig zijn. Nee, niet aan mij besteed :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 19:00

Nou hoop ik dat je nooit kinderen krijgt.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 19:04

Serieus? Gaan we nu WEER iemands confession veroordelen? De mening in die confession is ook niet de mijne maar het confession topic was er juist om te confessen en niet om veroordeelt te worden.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 19:06

Mensen met down zijn absoluut niet allemaal leuk en schattig. Ja, die op tv wel, maar dat zijn de 'goede'. De meeste zijn niet altijd vrolijk en gelukkig. Genoeg waarvan familie nauwelijks op bezoek komt, woedeaanvallen, zeer laag IQ. Ik heb stage gelopen bij Ipse en kan er een beetje mee omgaan. Maar het maatschappelijke/door tv gemaakte beeld klopt niet. Ik zou ook geen kind met down kunnen krijgen, zeer veel respect voor mensen die het wel kunnen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 19:08

Dat is mijn confession,sorry.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 19:09

Haha ik wilde net zeggen, ze (mensen met een verstandelijke beperking) kunnen best leuk en schattig zijn, maar soms ook niet :') Kreeg gister nog een trap naar mijn hoofd :=

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 19:19

Britta31 schreef:
Dat is mijn confession,sorry.

Lekker kinderachtig weer :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 19:20

EskeGirl schreef:
Mensen met down zijn absoluut niet allemaal leuk en schattig. Ja, die op tv wel, maar dat zijn de 'goede'. De meeste zijn niet altijd vrolijk en gelukkig. Genoeg waarvan familie nauwelijks op bezoek komt, woedeaanvallen, zeer laag IQ. Ik heb stage gelopen bij Ipse en kan er een beetje mee omgaan. Maar het maatschappelijke/door tv gemaakte beeld klopt niet. Ik zou ook geen kind met down kunnen krijgen, zeer veel respect voor mensen die het wel kunnen.

Nou, ik vind die Britt uit Down voor dummies een verschrikkelijk figuur hoor, echt niks schattigs aan. :+
Doe mij die 2 van het vorige seizoen maar (Sarah en hoeheetzeookweer).

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 19:24

vanspeijk schreef:
Nog een confession: ik kan echt helemaal niks met geestelijk gehandicapten (denk richting Down syndroom zeg maar). Ik vind het zo ergerlijk! Vooral het feit dat je je er van de maatschappij niet aan MAG ergeren. Het moet allemaal maar leuk en schattig zijn. Nee, niet aan mij besteed :+

Hier ook!! Ik heb sowieso al een schijt hekel aan kinderen, irritante wezens _O-
Ik werk achter de kassa bij een supermarkt en vrijdag was er ook een kindje met syndroom van down.
Dat kind legde alle boodschappen al voor dat scan apparaat ( ja hij lag dus half over die band) en dat was zo vervelend want had dus een hele bult voor mij liggen. En volgens moeder was het allemaal zo lief en schattig.
Nee irritant, gewoon stront irritant.