Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Callisto04 schreef:Dat je zegt dat je dat niet waard bent is wel een heel zwarte gedachte. (...)
MarcoBorsato schreef:Het klinkt zo cliché maar joh, dit komt goed. Één van mijn favoriete bokkers vierde haar 30e bij haar ouders op zolder toen haar relatie over was en ze zag het zwart in maar ze heeft nu een hartstikke mooi gezin met wereldvent. Ze liep ertegenaan en alles klopte. Met J en mij zelfde verhaal.
Wanhoop niet.
Sheran schreef:Mijn punt is dat ik dus inderdaad denk dat ik te veeleisend ben en het niet 'gewoon maar wil proberen' ofzo. Het is bij mij KLABAM JE BENT GEWELDIG IK WIL MET JE TROUWEN of 'laat maar'. Maar misschien is dit niet realistisch. De kans dat ik de KLABAM tegenkom én dat hij single is én dat hij met mij wil is wel heeeeeeel erg klein. Misschien niet iets om op te wachten.
Avalanche81 schreef:Sheran schreef:Mijn punt is dat ik dus inderdaad denk dat ik te veeleisend ben en het niet 'gewoon maar wil proberen' ofzo. Het is bij mij KLABAM JE BENT GEWELDIG IK WIL MET JE TROUWEN of 'laat maar'. Maar misschien is dit niet realistisch. De kans dat ik de KLABAM tegenkom én dat hij single is én dat hij met mij wil is wel heeeeeeel erg klein. Misschien niet iets om op te wachten.
Niet iets om op te wachten, maar het gebeurt wel.
En ik ben echt 4 jaar single geweest een een mannenhaatster.