Dat ik op de dag dat ik terug ben gekomen van m'n vakantie nu ziek op bed lig met voedselvergiftiging door de eerste maaltijd die ik weer hier heb gegeten. Ja echt, ongelofelijk :'(
Aan dat ik nu al noodgedwongen ben een etentje met oude vrienden die ik een jaar niet gezien heb moet afleggen a.s. zondag omdat ik nu al kan zien dat ik het niet ga redden met al die stomme hertentamens..
Aan mijn vriend. Eerst missen we de bus, oke, over 3 min gaat er nog een en dan pas weer na een half uur, en dan bedenkt meneer ineens dat ie nog even moet plassen. Helemaal om het station dat word verbouwd weer terug ... dat had je net niet ff kunnen bedenken, toen we er langs liepen?
PanamaD
Geplaatst: 25-08-16 00:24
Aan katten die nu lopen te blèren/vechten tegen elkaar. Altijd savonds (snachts) en hoor ze best vaak maar gezien ik altijd laat slaap val, helpen die katten hier niet echt bij...
M_D_H
Geplaatst: 25-08-16 06:57
Dat sommige mensen veels te kinderachtig zijn, niet erkennen dat zij een groot aandeel in de problemen van de familie hebben. Dat diezelfde mensen na een overlijden in de familie zich niet even over alle sores heen kunnen zetten en mij vervolgens de schuld van alles geven...
Ik weet dat ik soms gemeen uit de hoek kan komen... maar ik kan niet heksen en ik heb echt geen overlijden veroorzaakt...
Dat voordat wij op vakantie gingen manlief heel uitdrukkelijk zei "als we thuiskomen gaan we eerst alle zooi opruimen". Nou is de thuiskomst van vakantie vergezeld van een klein opknap carvannetje en sta ik boven de was uit te zoeken, de gang vol met andere vakantiezooi, en manlief ligt op z'n kop onder de caravan om de stroom te vernieuwen....
dat is elke keer vergeet dat ik 2 verse piercings in mijn oor heb en er dus tegen aanstoot.. Dat is vet pijnlijk haha
Dorus
Geplaatst: 25-08-16 15:02
Aan die zogenaamde verkoopmedewerker in de kampeermarkt die op mijn vraag "heeft u ook luchtbedden van 120x190 of ergens daar in de buurt? Voor in onze caravan?" zei "de standaardmaat is 99x200" en vervolgens richting de luchtbedden liep en allemaal wartaal uitsloeg over verschillende maten die die heeft. Diezelfde luchtbedden als we zelf al eerder hadden bekeken en waarvan er geeneen in de buurt kwam van de ruimte die we hebben
En aan mezelf, dat ik op zo'n moment niet adrem genoeg ben om te zeggen "daar hebben we zelf al gekeken en daar zat niks geschikt tussen. Als ik als reactie krijg dat 99 de standaard is dan betwijfel ik of u enig idee heeft wat er hier aan luchtbedden verkocht wordt"
Ow, en meneer slimmerik heeft die 99 nog tig keer herhaald.