Mijn vader is groot Jvh fan. Mij trekt het niet zo. Maar nou kwam ik deze tweedehands tegen, kan m morgen ophalen. Ik ga blijkbaar voor erg moeilijk, gewoon moeilijk sla ik over haha. Die met de tomaten lijkt mij ook erg gaaf.
Echwel
Geplaatst: 03-04-21 16:30
Na effe pauze weer begonnen Leuk maar erg moeilijk
Ik kan weer even voort. Mijn man heeft een bureau op de slaapkamer geplaatst dus ik kan nu kindvrij puzzelen. Merk nu al zoveel meer rust in mijn bovenkamer.
Mijn oudste van 5 ziet mij puzzelen en wilde graag een dino puzzel om samen te puzzelen. Dus 1 besteld met 100 stukjes, hopelijk vindt hij het wat.
MaTuMi
Geplaatst: 05-04-21 17:06
Ik heb voor mijn verjaardag een aantal JvH gekregen. Maar de kwaliteit is echt een stuk minder.. Ben nu bezig met de inhuldiging limited edition in een oranje doos. Normaal kan je iets zo oppakken als je een klein stukje naast de puzzel hebt gemaakt, maar dit valt helemaal uit elkaar. Mensen die er toevallig ervaring mee hebben? Met andere JvH heb ik er nooit last mee.
Ik heb het een keer gehad met een van de kruidvat. Die was dunner dan anders. Maar puzzelde wel ok.
Kindvrij puzzelen is fijn denk ik.
Nieuwe stapel puzzels, hier lag het even stil. Het licht bij tafel wil niet lekker. Maar nieuwe lamp ligt al klaar. Vergelijkbaar aan die uit vorige huis. Drie punten met goed wit licht.
Jij kunt voorlopig inderdaad even vooruit. Ik moet me hier inhouden... Heb de voor legpuzzels beschikbare ruimte in de kast vol namelijk. Heb al even gekeken bij een andere kast hier in huis, maar daar passen nog veel minder puzzels in... En ruimte voor een nieuwe kast heb ik ook niet...
Ik herken het wel van jvh. Valt mij op dat dat de puzzels van 950 stukjes zijn in zo'n kleinere doos. Net De buren gemaakt. Maar vond het nog steeds wel leuk! Nu de kruidvat gestart. Of iig, de randjes uitgezocht en toen zag ik een leuke film haha.