Doe mij maar geen witte kerst moet namelijk zeer waarschijnlijk 2de kerstdag werken, maar vooruitzichten kunnen nog heel vaak veranderen.
hier regent het gister avond om half 9 zat het ijs al aan de binnekant! van de autoruit... niet helemaal volgens de voorspelling.
Nu even droog, maar er komt meer regen aan. Voorlopig blijft het regenen geloof ik. En met "voorlopig' bedoel ik "de komende week"...
Agossie schreef:Nu even droog, maar er komt meer regen aan. Voorlopig blijft het regenen geloof ik. En met "voorlopig' bedoel ik "de komende week"... Komt nog sneeuw van zo....
Rienn schreef:Ik voorspel een enorme saaie, maar natte winter. Ik niet hoor,en dit keer komt er echt een winter.Geen strenge hoor,maar wel met sneeuw.
Regen en wat geregeld voor bollie, maar die staat een paar dagen binnen. Waren 2 andere paarden heel blij mee.
gohya schreef:Rienn schreef:Ik voorspel een enorme saaie, maar natte winter. Ik niet hoor,en dit keer komt er echt een winter.Geen strenge hoor,maar wel met sneeuw.
Het heeft weer gevroren,auto's zijn bevroren,gras en daken zijn wit. Nu blauwe lucht met wolken en koud.
De winter mag van mij gauw weer opzouten. Ook hier heeft het gevroren. Je ziet het in de eerste instantie niet, maar ik heb zojuist samen met mijn fiets de gorkumse, koude, gladde bodem mogen voelen...