Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
suus_pepper schreef:Ik ben op dit moment bijles aan het geven. Toch bijzonder dat hbo studenten geen vergelijking kunnen oplossen...
Rebeccaa schreef:suus_pepper schreef:Ik ben op dit moment bijles aan het geven. Toch bijzonder dat hbo studenten geen vergelijking kunnen oplossen...
Ik voel me aangesproken..
Het komt echt door de grafische rekenmachine. Wij mochten altijd formule 1 en formule 2 plotten, dan had je de snijpunten en dan wist je de X en die kon je dan in je formule in vullen en dan kwam de Y er ook uit. Ik heb serieus geen flauw idee hoe ik het moet doen zonder grafische rekenmachine..
Emmaa_ schreef:Rebeccaa schreef:
Ik voel me aangesproken..
Het komt echt door de grafische rekenmachine. Wij mochten altijd formule 1 en formule 2 plotten, dan had je de snijpunten en dan wist je de X en die kon je dan in je formule in vullen en dan kwam de Y er ook uit. Ik heb serieus geen flauw idee hoe ik het moet doen zonder grafische rekenmachine..
Ik voel me ook behoorlijk aangesproken jaDoe gelukkig geen opleiding waar ik vergelijkingen voor moet oplossen
liespower94 schreef:@ Natasja, bij Schuurman hebben ze ook het merk sps. Als je daar even een dealer van zoekt heb je heel veel laarzen die jij zoekt. Ik heb ook super smalle voetjes en kom alleen met dat merk met een goed paar schoenen thuis
@ roos, Thanksik ga even kijken, lig toch ziek in bed