shetties schreef:Raar verhaal Elfi, maar misschien maar beter dat je daar niks meer gaat kopen.
Tja van die pony is het een beetje dubbel, ik hoor inderdaad ook heel vaak dat mensen paarden gaan 'testen' om gewoon leuk gratis te kunnen rijden. Maar ik zou eigenlijk ook graag willen als ik bij een paard zou gaan kijken, zeker als je er lang voor moet rijden.
Samsie dat is ook balen, hopelijk kan er nog wat mee gedaan worden!
Hier weer een goede verkoop, ik had een theelichthoudersetje op MP staan, kreeg een mail maar zonder hoofdletters en punten. Maar had zoiets van als diegene betaald vind ik het prima.ķ
Hij wilde het komen ophalen, dus afgesproken dat mijn ouders er ook bij zijn.
Bleek het een aardige man, gaf het geld en was zo weer weg.
Helaas ook een minder goede koop via een facebook verkoopsite, ik had een set gekocht bestaande uit dekje, bandages en deken. Ik had gevraagd of ze ook mensen had voor alleen de bandages omdat ik die niet gebruik. Dat had ze niet, maar omdat ik de set graag wilde hebben, ook de bandages er maar bij genomen.
Nu kreeg ik het pakje binnen, zitten de bandages er niet bij.
Dus ik heb de verkoopster via facebook een berichtje gestuurd, heeft ze me geblokkeerd. Helaas heb ik het van een duitse vrouw gekocht, wat het ook moeilijker maakt.
Wat zou/kan ik het beste doen?
Shetties, reageer eens op mijn pb