Om kwart voor 12 heb ik de afspraak staan. Lief dat jullie aan me denken! Ik hoop toch zó dat ik zaterdag mag spelen,al ist maar een halve wedstrijd,maar ben er bang voor.
Het wordt warm vandaag... Dat is natuurlijk heerlijk voor de mensen die ervan houden. Maar eerlijk gezegd kijk ik ook wel wat uit naar de dagen dat de temperatuur wat lager gaat zijn.
Wat ik wel jammer vind, is dat het weekend minder mooi wordt, voor alle werkende mensen.
Britta31
Even een vraag, hier schijnt de zon al flink.Zou ik mijn pony van 31 zonder deken kunnen zetten in de wei.Ze heeft nog de winterdeken om.Ze is wel half kaal.
Shirley
Geplaatst: 13-03-14 12:49
De mijne staat ook in haar blote bastje buiten nu, lekker dat zonnetje op haar lijf, zorgt voor vitamientjes !
Zodra het frisser af gaat koelen, kun je de deken er alsnog opleggen of haar binnen doen
Linnie050
Geplaatst: 13-03-14 12:50
Britta31 staat er veel wind bij jullie? En staat ze wat te zweten onder de deken? Wij weten niet of het paard het bv snel koud of warm heeft.
Savonds gaan de dekens er gewoon op bij ons en ergens in de middag lekker zonder deken.
Britta31
Geplaatst: 13-03-14 12:54
Of de regendeken?Het waait hier wel een beetje.Of bloot later in de middag?
ben ik nou de enigste die dit helemaal niets vind? s ochtends bevries ik en s middags is het super warm... en tegen de avond weer zo koud.. heb m'n complete klerenkast nodig en voor de paarden is het nou ook niet tof... 's ochtends krabben dus iig - en in de middag over de 15 of alles koud of alels warm...