Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dus geen geld weggesmeten gelukkig! Maar wij dachten dat we in Duitsland wel een sticker konden krijgen bij een benzinestation..
Ik was er gisteren met 3 klasgenoten, niet normaal gewoon hahaha. Toen we de trein uitstapte liep deze compleet leeg en alles stoof meteen naar de Primark, gevolg: opstopping bij de ingang.
Ik ga meestal niet voor de tshirtjes van 3 euro, maar meer voor de wat duurdere dingen, lees: 13 euro
Omdat ik toevallig die dingen vaak leuker vind. Het is maar net wat ik tegen kom. Foto's volgen!
agh, misschien zijn de meeste mensen dan al geweest, zo aan het eind van de vakantie
Je zou er haast een trauma aan overhouden.
een virtuele aai over mijn bol
.Bonnyyyyyy schreef:Is primark hoofddorp dicht bij het station? En hoe zijn. Daar de andere winkels?
Weten jullie openingstijden voor morgen in zaandam en hoofddorp?
gisteren bij de primark in Rotterdam geweest en daar heb ik voor mijn nichtje uit Brazilië waar ik van de zomer heen ga oorbellen met de NL vlag gekocht. Net daaronder hingen dezelfde met de Braziliaanse vlag en deze heb ik dus niet meegenomen. Is er misschien iemand die deze alsnog voor mij zou willen meenemen en zou kunnen opsturen? Ik vergoed alles. 
Moordpoging dus