Telpeva schreef:Mijn verwarming is voor het eerst weer aan.
Nu al? Hij staat op 15 bij mij. Daar is het nog niet geweest vannacht. Binnen niet dan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kana schreef:Eet al zon 6 weken heel erg clean/netjes.
Gisteren een vier dag gehad ivm mijn verjaardag. Wijn/chips/droge worst en veel zoutig en vet eten.
Lijkt wel alsof mijn lichaam is afgeleerd hoe dit te verteren?
Voel me echt ellendig vandaag en zo misselijk.
. Maja ik moet er nog maar twee jaar mee rijden voor die de deur uit gaat en het gaatje is 1cm ik ga daar niet 210 euro voor uitgeven bij de garage alleen om die poedersuiker apk door te komen . Nyaleti schreef:Ik hou van m'n katten maar soms zou ik een konijn ofzo willen.
Ik ben al jaren vegetariër, steeds meer richting vegan, en ik ben ook gewoon vies van vlees.
Sta ik nu wel gedroogde eenden nekken in stukjes te knippen en een rol kvv konijn te hakken. Panisch met handschoenen aan maar gewoon, bleghh
Jolliegirl schreef:Nyaleti schreef:Ik hou van m'n katten maar soms zou ik een konijn ofzo willen.
Ik ben al jaren vegetariër, steeds meer richting vegan, en ik ben ook gewoon vies van vlees.
Sta ik nu wel gedroogde eenden nekken in stukjes te knippen en een rol kvv konijn te hakken. Panisch met handschoenen aan maar gewoon, bleghh
Ik wil je een compliment geven dat je dit doet.
Je katten kiezen immers niet hun baas uit die geen vlees wilt.
hulde!
MarlindeRooz schreef:Koud koud koud…
Ik heb al een fleecetrui aan en het is 20 graden in huis. Zonder verwarming dat wel.
Maar ik ben zo niet gemaakt voor temperaturen lager dan 25.
Ik twijfel om nog een dik vest erover te doen. Maar wat doe ik dan aan als het echt koud wordt. Een skipak???