MarlindeRooz schreef:“Aaahw wat schattig ze gaat op me liggen en is helemaal blij”
[ Afbeelding ]
Wonder: yes het is me vandaag WEER gelukt om in haar gezicht te likken!!!!
[ Afbeelding ]
Dat hoofd ook op de 1e foto

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:“Aaahw wat schattig ze gaat op me liggen en is helemaal blij”
[ Afbeelding ]
Wonder: yes het is me vandaag WEER gelukt om in haar gezicht te likken!!!!
[ Afbeelding ]
Myfairytale schreef:Misschien kun je dan beter de verveling aanpakken voor hij iets nieuws verzint?![]()
De mensen met loslopende hond (waar dat niet is toegestaan), mij én aangelijnde hond aan zagen komen en toch de hond op ons af lieten stormen.
Ik zei nog tegen ze dat ik dat niet prettig vind en dat mijn uitlaatpijpen oud is, maar vast doen, ho maar.
Dus honden vlogen elkaar bijna in de haren, ging maar net goed.
En dan ook niet even verontschuldigen ofzo.
Myfairytale schreef:Misschien kun je dan beter de verveling aanpakken voor hij iets nieuws verzint?![]()
De mensen met loslopende hond (waar dat niet is toegestaan), mij én aangelijnde hond aan zagen komen en toch de hond op ons af lieten stormen.
Ik zei nog tegen ze dat ik dat niet prettig vind en dat mijn uitlaathond oud is, maar vast doen, ho maar.
Dus honden vlogen elkaar bijna in de haren, ging maar net goed.
En dan ook niet even verontschuldigen ofzo.
Tigress schreef:Ik erger me aan de woningbouw en hun vogelkastjes.
We hebben aan de zijkant van ons blok nestkastjes hangen. Ik heb het vermoeden dat in degene het dichtst bij de trap een dode vogel zit, maar ik kan er zelf niet bij.
Gemaild erover, en wat blijkt...ook zij mogen er niet bij. De nestkastjes hangen te hoog![]()
Ik moet de dierenambulance bellen (twee jaar geleden al gedaan voor een zwaluw die aan een draadje worteldoek om de nek uit het nestkastje bungelde, nog net in leven). Konden ze niet voor komen, te hoog. We moesten de brandweer maar bellen. Dus daar naartoe gebeld, en met de complete wagen en al kwamen ze aanzetten om het vogeltje te redden.
Dus wil ik nu ervoor zorgen dat het nestkastje weer gebruikt kan worden...dan moet ik de brandweer bellen om een dode vogel uit een nestkast te verwijderen. Dan kan ik wel belangrijkere dingen bedenken die ze kunnen doen
juval schreef:Tigress schreef:Ik erger me aan de woningbouw en hun vogelkastjes.
We hebben aan de zijkant van ons blok nestkastjes hangen. Ik heb het vermoeden dat in degene het dichtst bij de trap een dode vogel zit, maar ik kan er zelf niet bij.
Gemaild erover, en wat blijkt...ook zij mogen er niet bij. De nestkastjes hangen te hoog![]()
Ik moet de dierenambulance bellen (twee jaar geleden al gedaan voor een zwaluw die aan een draadje worteldoek om de nek uit het nestkastje bungelde, nog net in leven). Konden ze niet voor komen, te hoog. We moesten de brandweer maar bellen. Dus daar naartoe gebeld, en met de complete wagen en al kwamen ze aanzetten om het vogeltje te redden.
Dus wil ik nu ervoor zorgen dat het nestkastje weer gebruikt kan worden...dan moet ik de brandweer bellen om een dode vogel uit een nestkast te verwijderen. Dan kan ik wel belangrijkere dingen bedenken die ze kunnen doen
kun je er zelf niet bij met een lange ladder? misschien iemand in je omgeving die dat heeft, glazenwasser, schoorsteenveger oid.
Bloodymary schreef:Ook zo irritant van die mensen met loslopende honden in het bos en dan helemaal in paniek raken als ze jou met je paard er aan zien komen. En dan hun hond proberen te vangen en aanlijnen, wat door de paniek moeilijk lukt met schreeuwen er bij en van alles. Nu geeft mijn paard niks om honden, vindt ze zelfs leuk en gaat er op af, dus voormezelf vind ik het niet erg. Maar dan vraag ik me af, wat doet zo'n hond als er een ree voorbij komt gelopen (en dat gebeurt ook vaak daar).
Myfairytale schreef:Misschien kun je dan beter de verveling aanpakken voor hij iets nieuws verzint?
MarlindeRooz schreef:Bloodymary schreef:Ook zo irritant van die mensen met loslopende honden in het bos en dan helemaal in paniek raken als ze jou met je paard er aan zien komen. En dan hun hond proberen te vangen en aanlijnen, wat door de paniek moeilijk lukt met schreeuwen er bij en van alles. Nu geeft mijn paard niks om honden, vindt ze zelfs leuk en gaat er op af, dus voormezelf vind ik het niet erg. Maar dan vraag ik me af, wat doet zo'n hond als er een ree voorbij komt gelopen (en dat gebeurt ook vaak daar).
Ja ik snap dit ook niet??? Waarom je hond los als hij nooit luistert.
Onze hond vroeger liep ook altijd los. En die was heel comfortabel met paarden. Die kende ze niet als gevaarlijk. Dus die lijnde ik ook altijd heel snel aan. Want die liep gerust onder een paard door. Want dat was ze gewend. Ook ging ze mee op buitenrit. En als er dan een grote hond aan kwam verstopte ze zich achter de pony. Strak tegen de achterbenen aanstaan was heel veilig had ze geleerd.
Kreeg wel eens de opmerking van: ja mijn paard is niet bang hoor.
Nee mijn hond was dat ook niet. Dat was het probleem.