Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 08:51

MarlindeRooz schreef:
“Aaahw wat schattig ze gaat op me liggen en is helemaal blij”
[ Afbeelding ]

Wonder: yes het is me vandaag WEER gelukt om in haar gezicht te likken!!!!
[ Afbeelding ]

:r

Dat hoofd ook op de 1e foto _O- :')

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 11:12

Ze was heel trots op zichzelf. _O-

Mijn ergernis: ik heb gisteren m’n lip verbrand. Hapte een kaassoufflé en toen liep de hete kaas eruit. Het deed al best veel pijn. Maar ik vond mezelf een aansteller. :=

Word ik wakker vanmorgen met 4 wondjes op mn onderlip. Oeps. :=

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 11:12

Het ziekenhuis.. gister ct scan schouder gehad. Uitslag staat is al bekend. Krijg 25 maart een telefonisch consult met de uitslag. Waarom moet een telefonisch consult zo lang op zich laten wachten.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 11:36

Gaten en scheuren zijn voor eigen rekening. Okay prima heb nog een tube liggen.

Staat er op de verpakking kneden voor gebruik. Ook netjes gedaan spuit het er aan de achterkant eruit. -O-

Maar het is gebeurt en weer glad.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 11:59

Waarom duurt de dag zo lang? Het is al twee uur 10 uur :')

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 12:14

veel te slim paard wat zich verveelt: heeft nu uitgevonden hoe hij een grote slowfeederbak kan omgooien zodat 'ie op zijn kop ligt, dan weer terug kantelen en voila het rek met net is eruit en jackpot makkelijk hooi. dat trucje heeft hij nu 3x in een uur uitgehaald. dus nu ga ik hem leren dat dit trucje betekend dat de deksel op de bak gaat en de balk ervoor. voor straf een uurtje geen hooi. (hij vreet genoeg op een dag hoor dus geen medelijden, het is gewoon een ontzetten slim ding wat zich verveelt)

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 13:12

Misschien kun je dan beter de verveling aanpakken voor hij iets nieuws verzint? :Y)

De mensen met loslopende hond (waar dat niet is toegestaan), mij én aangelijnde hond aan zagen komen en toch de hond op ons af lieten stormen.

Ik zei nog tegen ze dat ik dat niet prettig vind en dat mijn uitlaathond oud is, maar vast doen, ho maar.
Dus honden vlogen elkaar bijna in de haren, ging maar net goed.
En dan ook niet even verontschuldigen ofzo. _-:(
Laatst bijgewerkt door Myfairytale op 13-03-25 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 13:14

Myfairytale schreef:
Misschien kun je dan beter de verveling aanpakken voor hij iets nieuws verzint? :Y)

De mensen met loslopende hond (waar dat niet is toegestaan), mij én aangelijnde hond aan zagen komen en toch de hond op ons af lieten stormen.

Ik zei nog tegen ze dat ik dat niet prettig vind en dat mijn uitlaatpijpen oud is, maar vast doen, ho maar.

Wat? :+

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 13:17

_O-

Uitlaathond.
Heb het aangepast. :')
Stomme autocorrect.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 13:19

Ah, nu begrijp ik je bericht een stuk beter. :D

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 13:26

Myfairytale schreef:

Ik zei nog tegen ze dat ik dat niet prettig vind en dat mijn uitlaathond oud is, maar vast doen, ho maar.

Je zou bijna met een zweep moeten gaan wandelen als.je met je hond loopt.... net als dat ik met m'n paard wandel, in geval dat we door een hond worden lastig gevallen...

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 13:27

Ik erger me aan de woningbouw en hun vogelkastjes.
We hebben aan de zijkant van ons blok nestkastjes hangen. Ik heb het vermoeden dat in degene het dichtst bij de trap een dode vogel zit, maar ik kan er zelf niet bij.
Gemaild erover, en wat blijkt...ook zij mogen er niet bij. De nestkastjes hangen te hoog |o
Ik moet de dierenambulance bellen (twee jaar geleden al gedaan voor een zwaluw die aan een draadje worteldoek om de nek uit het nestkastje bungelde, nog net in leven). Konden ze niet voor komen, te hoog. We moesten de brandweer maar bellen. Dus daar naartoe gebeld, en met de complete wagen en al kwamen ze aanzetten om het vogeltje te redden.
Dus wil ik nu ervoor zorgen dat het nestkastje weer gebruikt kan worden...dan moet ik de brandweer bellen om een dode vogel uit een nestkast te verwijderen. Dan kan ik wel belangrijkere dingen bedenken die ze kunnen doen -O-

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 13:56

Tigress schreef:
We hebben aan de zijkant van ons blok nestkastjes hangen. Ik heb het vermoeden dat in degene het dichtst bij de trap een dode vogel zit, maar ik kan er zelf niet bij.
Gemaild erover, en wat blijkt...ook zij mogen er niet bij. De nestkastjes hangen te hoog |o
Ik moet de dierenambulance bellen (twee jaar geleden al gedaan voor een zwaluw die aan een draadje worteldoek om de nek uit het nestkastje bungelde, nog net in leven). Konden ze niet voor komen, te hoog. We moesten de brandweer maar bellen. Dus daar naartoe gebeld, en met de complete wagen en al kwamen ze aanzetten om het vogeltje te redden.
Dus wil ik nu ervoor zorgen dat het nestkastje weer gebruikt kan worden...dan moet ik de brandweer bellen om een dode vogel uit een nestkast te verwijderen. Dan kan ik wel belangrijkere dingen bedenken die ze kunnen doen -O-

kun je er zelf niet bij met een lange ladder? misschien iemand in je omgeving die dat heeft, glazenwasser, schoorsteenveger oid.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 14:01

Ronde twee ab kuur.
Zit te wachten in de wachtkamer van de huisarts.
Zit er iemand doodleuk door zijn telefoon te scrollen met geluid aan. En ik ben al mega prikkelbaar. Dus... Doe nou gewoon even niet!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 14:06

juval schreef:
Tigress schreef:

kun je er zelf niet bij met een lange ladder? misschien iemand in je omgeving die dat heeft, glazenwasser, schoorsteenveger oid.

Nee, omdat deze net boven een stalen trap zit. Te ver uit ons bereik, maar ook niet de mogelijkheid door die trap om een trap tegen de muur aan te kunnen zetten -O-

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 14:13

Ook zo irritant van die mensen met loslopende honden in het bos en dan helemaal in paniek raken als ze jou met je paard er aan zien komen. En dan hun hond proberen te vangen en aanlijnen, wat door de paniek moeilijk lukt met schreeuwen er bij en van alles. Nu geeft mijn paard niks om honden, vindt ze zelfs leuk en gaat er op af, dus voormezelf vind ik het niet erg. Maar dan vraag ik me af, wat doet zo'n hond als er een ree voorbij komt gelopen (en dat gebeurt ook vaak daar).

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 14:21

Bloodymary schreef:
Ook zo irritant van die mensen met loslopende honden in het bos en dan helemaal in paniek raken als ze jou met je paard er aan zien komen. En dan hun hond proberen te vangen en aanlijnen, wat door de paniek moeilijk lukt met schreeuwen er bij en van alles. Nu geeft mijn paard niks om honden, vindt ze zelfs leuk en gaat er op af, dus voormezelf vind ik het niet erg. Maar dan vraag ik me af, wat doet zo'n hond als er een ree voorbij komt gelopen (en dat gebeurt ook vaak daar).

Ja ik snap dit ook niet??? Waarom je hond los als hij nooit luistert. :+

Onze hond vroeger liep ook altijd los. En die was heel comfortabel met paarden. Die kende ze niet als gevaarlijk. Dus die lijnde ik ook altijd heel snel aan. Want die liep gerust onder een paard door. Want dat was ze gewend. Ook ging ze mee op buitenrit. En als er dan een grote hond aan kwam verstopte ze zich achter de pony. Strak tegen de achterbenen aanstaan was heel veilig had ze geleerd. :=

Kreeg wel eens de opmerking van: ja mijn paard is niet bang hoor.
Nee mijn hond was dat ook niet. Dat was het probleem. :=

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 14:45

Er heeft iemand enorm besteld bij de webshop van mijn werk en nu is iedereen bang dat het fraude is := maar het is met iDeal betaald en de persoon nam de telefoon op, wist wat er was besteld etc dus in principe? Is het ok? :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 14:49

Ja, daar lijkt het wel op.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 14:52

Myfairytale schreef:

Ja zou ik graag doen, maar ik weet niet hoe: ik weet weinig van grondwerk en meneer is alleen maar bezig om elke poging te saboteren op een schattige puppy manier met twinkeling in zijn ogen. en loopt daarna finaal over je heen. Ik ga dus opzoek naar een grondwerk-juf maar dat duurt nog ff.
rijden: het is niet mijn type paard en geen idee of hij al onder het zadel is, ga ik dus niet uitproberen
mennen: ik ben vandaag alleen, dus morgen kunnen we weer mennen.
wandelen: slecht plan met deze, hij sleurt je zo mee naar waar hij heen wil.

kortom beest moet nog heel veel leren (vooral manieren), voor de wagen is hij super braaf. Maar voor nu is het even wat het is. Hij heeft een voer voetbal en een grote jollybal. Hij heeft een maat maar die is hem ook redelijk zat al.

Overigens creatieve ideeen om hem aan het (denk)werk te zetten zijn welkom hoor, maar mijn trukendoos is even leeg.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 15:06

MarlindeRooz schreef:
Bloodymary schreef:

Ja ik snap dit ook niet??? Waarom je hond los als hij nooit luistert. :+

Onze hond vroeger liep ook altijd los. En die was heel comfortabel met paarden. Die kende ze niet als gevaarlijk. Dus die lijnde ik ook altijd heel snel aan. Want die liep gerust onder een paard door. Want dat was ze gewend. Ook ging ze mee op buitenrit. En als er dan een grote hond aan kwam verstopte ze zich achter de pony. Strak tegen de achterbenen aanstaan was heel veilig had ze geleerd. :=

Kreeg wel eens de opmerking van: ja mijn paard is niet bang hoor.
Nee mijn hond was dat ook niet. Dat was het probleem. :=

Haha hier bij mijn hond hetzelfde. Die lijn ik aan voor haar eigen veiligheid :Y) .
Overigens is de ergernis bij mij compleet als ze dan uiteindelijk half of helemaal IN de bosjes gaat staan waardoor mijn pony er alsnog met moeite langs gaat :')

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 15:47

Haha ja dat. Denken ze je te helpen. En die paarden denken ieks wat staat daar in de bosjes, ik kan het niet goed zien. Is het een leeuw??

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 16:43

Mensen met honden mogen er ondertussen ook wel achter komen van mij dat er jachtlijnen bestaan, als ze hun mormel dan per se "vrijheid" willen geven.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 17:13

Oorontsteking nog niet weg. Goed dat ik een ab kuur heb verlengt.

Enorm duizelig en misselijk doordat het op het evenwichtsorgaan zit.

Dokter adviseert om dit weekend niet te werken.
Lekker ku.t in je maand proeftijd. Mooie binnenkomer zo.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-25 17:15

Drama om het internet aan te sluiten. Ik laat maar een monteur langskomen, zit dan wel 2 dagen zonder internet :+

Maar goed een monteur scheelt ook een hoop frustratie.