Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Castilja schreef:Haha niet per se geërgerd maar lach mezelf gewoon uit; had vanmorgen een MRI en kreeg net de foto's in mijn mail. Ik dacht "oeh ben benieuwd wat er precies aan de hand is" maar gewoon even niet bij stil gestaan dat mensen een jarenlange opleiding volgen OM DIE FOTO'S TE BEOORDELEN en ik gewoon dacht 'ah ben benieuwd let me check'Achja, dan is de grootse ergernis dat ik nog even moet wachten tot een prof de foto's heeft beoordeeld
En oef Merlen dat is naar!! Ongelukje gebeurt gewoon
ElfBeau_067 schreef:Euh wat is er gebeurd met het bokt uiterlijk? Ik bedoel met de Olympische spelen op de begin pagina en die “quotes”.. is dit tijdelijk?
Siggislief schreef:Je gaat voor 2 katten naar de Dierenarts voor een afspraak te maken.
Krijg ik een mail bevestiging voor 1 kat...
Ik krijg hier zo'n dikke error van.
Eapy schreef:Siggislief schreef:Je gaat voor 2 katten naar de Dierenarts voor een afspraak te maken.
Het systeem van de meeste dierenartsenpraktijken werkt zo dat de bevestiging gekoppeld is aan een afspraak voor 1 dier — er wordt dan in de notities van de afspraak gezet “+ andere kat” maar het systeem stuurt de automatische bevestiging alleen voor het ene dier, tenzij het handmatig wordt aangepast.
Het is dus waarschijnlijker dat ze het correct hebben staan in hun agenda
Eapy schreef:Siggislief schreef:Je gaat voor 2 katten naar de Dierenarts voor een afspraak te maken.
Het systeem van de meeste dierenartsenpraktijken werkt zo dat de bevestiging gekoppeld is aan een afspraak voor 1 dier — er wordt dan in de notities van de afspraak gezet “+ andere kat” maar het systeem stuurt de automatische bevestiging alleen voor het ene dier, tenzij het handmatig wordt aangepast.
Het is dus waarschijnlijker dat ze het correct hebben staan in hun agenda