Singel weer helemaal schoon en fluffy

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hwn schreef:Een kleine overwinning voor onze Palestijnse actievoerders in Brussel. Al 1 jaar en 8 of 9 maanden komen ze dagelijks 's avonds om 19u samen aan de Beurs in Brussel, no matter what. Nu is er 3 dagen een jazzfestival. Waar ze verwacht hadden dat ze weer met politiegeweld zouden verdreven worden, kregen ze een podium van de optredende jazzband! Schitterend dit! En ook een waarschuwing voor diegene die het recht op protest willen inperken: zo makkelijk gaat dat niet. Is trouwens de eerste keer niet meer dat onze Belgische Arabieren een voorbeeldrol spelen inzake mensenrechten: de Hind Rajab Foundation, die Israëlische oorlogsmisdadigers wereldwijd aanklaagt, is opgericht door een Libanese Belg.
hahahatsjoe schreef:hwn schreef:Een kleine overwinning voor onze Palestijnse actievoerders in Brussel. Al 1 jaar en 8 of 9 maanden komen ze dagelijks 's avonds om 19u samen aan de Beurs in Brussel, no matter what. Nu is er 3 dagen een jazzfestival. Waar ze verwacht hadden dat ze weer met politiegeweld zouden verdreven worden, kregen ze een podium van de optredende jazzband! Schitterend dit! En ook een waarschuwing voor diegene die het recht op protest willen inperken: zo makkelijk gaat dat niet. Is trouwens de eerste keer niet meer dat onze Belgische Arabieren een voorbeeldrol spelen inzake mensenrechten: de Hind Rajab Foundation, die Israëlische oorlogsmisdadigers wereldwijd aanklaagt, is opgericht door een Libanese Belg.
Die lui zijn ziek, om te janken dit. En hou op over Israelische oorlogsmisdadigers, heb het eens over wat Hamas allemaal gedaan heeft, daar wordt je NIET blij van. Twee kijvers, twee schuld. Ik heb er familie wonen en die verhalen...
hahahatsjoe schreef:Foaly schreef:Ticket voor Paleis Noordeinde en de Koninklijke Stallen gescoord
Ik ben elk jaar te laat, dus erg blij dat ik nu wel op tijd zag dat de tickets in de verkoop gingen
Dankzij jou ik ook !
prompter schreef:Het vogeltje lijkt zich al helemaal thuis te voelen, is al in het badje geweest en eet uit alle bakjes. Zijn buurman (ook een kanarie) heeft al even op zijn kooi gezeten, die lijkt het ook gezellig te vinden deze nieuweling. Dus nu nog meer blij dat ik dit vogeltje opgehaald heb