Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zebrastreep schreef:Onweer in de verte en de hond op tilt. Voor in de nacht toch wel erg vervelend
Nyaleti schreef:Zebrastreep schreef:Onweer in de verte en de hond op tilt. Voor in de nacht toch wel erg vervelend
Hier helaas er recht overheen, ook met een doodsbange hond.. Was er ook ineens joheerste bliksemschicht en 3 seconde later met bakken uit de lucht.
Voor jou misschien als tip: de aptaptil tabletten deden niks voor mijn hond. De nieuw variant, de Chews, werken echt heel goed. Hond durft gewoon te gaan liggen ipv rondjes te ijsberen (wel met een bonk stress maar al een hele verbetering)
Marcella schreef:Kreeg gisteren dat de bloeddruk van mijn oom nu over de 200 zit. Weigert zorg en wil niet kleiner wonen. Mede bewoners flat zijn in de stress gezien hij nog kookt op gas. Mijn broertje is aan het kijken geweest voor nieuwe keuken gezien de oude 40 jaar oud is. Kan pas volgend jaar. Huis stinkt en raakt steeds meer vervuild.
_San87_ schreef:Kana schreef:Boehoe, achter het net gevist bij TS. Ik was erdoor, maar toen waren er enkel nog kaarten van 200,- of meer.
Is het nog gelukt met je vloer?