Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:LaPluche schreef:Zou zo'n "neusdouche" niets zijn?
Ik zie dat steeds vaker voorbij komen, als ziet wat sommige mensen in hun holtes hebben zitten...
Ik ben zowel geïntrigeerd als een beetje misselijk als ik er naar kijk.
Dat komt min of meer neer op wat Chanicha voorstelde met de zoutspoeling. Er komt elke keer wel een pietsie uit, maar dan houdt het ook op. Dezelfde en anders zeker de volgende dag zit het weer bomvol...
Zebrastreep schreef:Jongens , gaan we nu weer een beetje aardig doen tegen elkaar , ik zie iedereen alleen maar snauwen.
En ik snap het weekend voorbij , maandag en ook nog eens geen zonnetje wat hier in ieder geval belooft was maar ik heb alleen grijze wolken zien.
Dat is tevens ook mijn ergernis dat het weekend zo snel voorbij gaat
Niobe schreef:Zebrastreep schreef:Jongens , gaan we nu weer een beetje aardig doen tegen elkaar , ik zie iedereen alleen maar snauwen.
En ik snap het weekend voorbij , maandag en ook nog eens geen zonnetje wat hier in ieder geval belooft was maar ik heb alleen grijze wolken zien.
Dat is tevens ook mijn ergernis dat het weekend zo snel voorbij gaat
Nou echt hoor, op werk was iedereen vandaag ook zo, en nou hier ook
hahahatsjoe schreef:Menino schreef:Ik heb nieuwe schoenen nodig en geen geld.
Nooit geld.
Maar dit is toch wel een teken dat ik ze nodig heb.
[ [url=m/Frv2Qh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus. Om geld te verdienen maar weer aangemeld bij een uitzendbureau. Want een voltijdstudie en twee banen kan alleen maar goed gaan. Ik helemaal enthousiast me aangemeld voor een postNL-opdracht en zou vandaag beginnen.
"lekker in de buitenlucht werken".
Nou........ weet niet hoe het bij jullie zit.
Maar hier is zojuist een plaatselijke sneeuwstorm uitgebroken, code oranje en thuiswerkadvies en ik ben als de dood om te fietsen met ijs of sneeuw.
Ik prik eens een datum om eens te gaan werken voor m'n geld![]()
![]()
....
Wat voor maat heb je ?
Urbanus schreef:[ [url=m/UFYBwM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dank! Ik mocht gisteren een rondje met de ambu omdat ze dachten dat ik een embolie had maar nee, griep. Gewoon griep.
Alja schreef:Urbanus schreef:[ [url=m/UFYBwM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dank! Ik mocht gisteren een rondje met de ambu omdat ze dachten dat ik een embolie had maar nee, griep. Gewoon griep.
Oei das wel leip!
Ik zou toen ik ingeleid zou worden met de ambulance van het eene naar het andere ziekenhuis wede gebracht tot ze vonden dat we ook zelf wel konden gaan
Nu heb ik nog nooit in een ambulance gelegen