Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Britta31 schreef:Dat er veel honden op de site's Ik zoek baas en van asiels pittbuls zijn staffords zijn en andere honden die niet met katten kunnen.
fotolijstje schreef:Eindelijk durf ik de HA te bellen voor mijn mentale problemen.
Heb ik 3x gebeld en stond 10 minuten in de wacht en heb nog steeds geen afspraak![]()
Maandag nog een keer proberen dan maar.
__Sannne schreef:Britta31 schreef:Dat er veel honden op de site's Ik zoek baas en van asiels pittbuls zijn staffords zijn en andere honden die niet met katten kunnen.
Al eens op Verhuisdieren gekeken?
Mijn ergenis is dat ik iets moet verzenden naar Amerika, wat minsten 50x50 is qua formaat en ik geen idee heb waar ik een verzenddoos van dat formaat op ga halen..
deksel schreef:Valerie93 schreef:Dat mijn rijles vandaag echt bagger ging. Super stomme fouten gemaakt. Ik moet echt meer mijn rust gaan vinden.
Vervelend maar kan gebeuren. Daar zijn je rijlessen voor! Je hebt ze om ervan te leren, niet om alles perfect te doen in 1x (of 2x of 3x…).
Wat ging er fout? En weet je hoezo dat fout ging? En weet je ook hoe je ze de volgende keer kan voorkomen?
Nyaleti schreef:Wilde eiwitpoeder bestellen. Online lekker smaakje gevonden maar rete duur. Bij de Kruidvat helft van die prijs maar wel een standaard aardbeien smaakje. Nou, vooruit toch maar die van de Kruidvat gekocht (ik trots op mezelf dat ik geld heb bespaart) en het is GOOOR. Echt niet te pruimen
![]()
![]()
Dus nu waarschijnlijk alsnog die dure variant bestellen en dubbel geld kwijt
DiscoDipp schreef:Ik was gevraagd om een stukje te schrijven over mijn pony en mij voor in de Hoefslag. Aantal vragen beantwoord etc.
Daarna vroegen ze of ik een abonnement wilde, netjes aangegeven dat mijn moeder al een abonnement heeft. En dan hoor je helemaal niks meer, niks online gezet, geen antwoord meer, niets..
Hebben ze mij weer blij gemaakt met een dooie mus.