Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Urbanus schreef:Waarom mooi?
Mars schreef:Goeie hemel de reacties onder de aankondiging over het programma van Beau… de moeke brigade tiert er lekker op los. Ik heb nu al respect voor moeders die op tv hun verhaal durven doen want wat gaan die een bak sh*t over zich heen krijgen.
Tancreda4 schreef:Dat mag ik idd hopen... je zal later maar je ouders zo op tv zien. Volgens mij is dat een recept voor ontspoorde toekomst (als dat al niet aan gebrek aan liefde het geval is)
Femke_Tweety schreef:Heb de programma aankondiging gelezen.
Ze zoeken blijkbaar alleen vrouwelijke spijtoptanten.
Beetje bijzonder, er zullen toch ook wel kerels zijn met kinderspijt.
Voorlopig heb ik nergens spijt van, en ben ik blij dat ik geen koters heb.
Ben druk bezig met het waar maken van een jonge-meisjes droom. Nl een jaar reizend wonen.
Had in een huisje boompje beestje kindje situatie absoluut niet gelukt
Tancreda4 schreef:Dat mag ik idd hopen... je zal later maar je ouders zo op tv zien. Volgens mij is dat een recept voor ontspoorde toekomst (als dat al niet aan gebrek aan liefde het geval is)
smurffie schreef:Mensen die de koppeling spijt en liefde aan elkaar hangen hebben het mijn inziens nog niet helemaal begrepen.
Soms kan je beter spijt hebben van de dingen die je gedaan hebt dan van de dingen die je gelaten hebt.
Maar al heb je nog zoveel liefde te geven, dan nog kan je spijt hebben.
Berdien schreef:Ik ben heel benieuwd naar het programma van Beau.
Laatst met een fles wijn erbij 'Opvoeden doe je zo gekeken'.
Nou. Noouuuuuu.
Overigens heb ik straks ook 50% van de tijd een kind in huis wonen, mag ik hier dan nog wel mee praten?
Roodvos schreef:Berdien schreef:Ik ben heel benieuwd naar het programma van Beau.
Laatst met een fles wijn erbij 'Opvoeden doe je zo gekeken'.
Nou. Noouuuuuu.
Overigens heb ik straks ook 50% van de tijd een kind in huis wonen, mag ik hier dan nog wel mee praten?
Ik vind het echt ontzettend dapper van je dat je dat gaat doen!
Want dat je de man/vader leuk vindt en ermee klikt en je leven ermee wil opbouwen/delen is nog heel wat anders dan dat je ook vindt van zijn kind(eren).
Ik heb altijd gezegd niet aan andermans kind te beginnen, of ze nou 2, 12 of 22 jaar oud zijn. Zodra ze uit huis zijn: prima. Maar tot dan ga ik wel LAT-ten.
Ik moet zeggen dat dit wel een weinig gewaardeerd standpunt is bij eventueel relatiemateriaal....(en de moeders daarvan
).