_San87_ schreef:Plisses tot bovenaan dicht om gas? Wat.
Omdat die gordijntjes isolerend werken. Hij is daar nu helemaal obsessief mee omdat hij de energie betaalt.
We hebben al amper de verwarming aan dus ik vind dat hij niet zo moet miepen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xPabloBokt schreef:_San87_ schreef:Plisses tot bovenaan dicht om gas? Wat.
Omdat die gordijntjes isolerend werken. Hij is daar nu helemaal obsessief mee omdat hij de energie betaalt.
We hebben al amper de verwarming aan dus ik vind dat hij niet zo moet miepen
Marcella schreef:[***] schreef:Pijn in mijn been. Geen trombose, gewoon een stom been. Werd ook niet verder onderzocht.
Is er ook een scan (echo) gemaakt van het weefsel.
Waar daar kwam toen uit dat het weefsel bij ouder eruit zag dan bij mijn leeftijd hoorde. Kunnen ze alsnog niks doen.
Annet_Dottie schreef:Ik wil gewoon even schreeuwen of huilen, word er zo gek van dat ik al maanden zo'n last van m'n handen heb, extreem droog, eczeem. Hele waslijst aan zalfjes gekregen van de huisarts en/of gekocht en niks helpt gewoon. Voor het slapen gaan een extra vette zalf op moeten doen wat dan goed begint maar dan begint het weer zo verschrikkelijk te jeuken dat ik tegen mezelf zeg niet krabben niet doen ga gewoon slapen maar ik kan letterlijk niet slapen van de jeuk. Echt wat is er ineens mis met mijn lichaam de laatste jaren ik takel alleen maar af en dit is de zoveelste keer dat ik gewoon weer klaarwakker ben doordat de jeuk zo heftig is![]()
![]()
saskiaojan schreef:Vriend is vanmorgen vroeg van achter aan gereden op de snelweg, man achter hem zat niet op te letten en reed te hard, goddank alleen materiële schade, maar het geeft weer zo’n gedoe....
gelukkig moest hij vanmiddag al naar de fysio
MarlindeRooz schreef:Misschien de fysio bellen?
Ik belde vanmorgen ook de fysio voor mijn schouder. Maar geloof dat ze hun oma aan de receptie hadden gezet. Ik moest mijn "dove demente bejaardenstem" gebruiken om mezelf verstaanbaar te maken.
En als die bovenburen zo gek blijven doen als ik volgende week terug ben ga ik even aanbellen. Andere vloer kan ik me niet voorstellen dat mogen zij niet zelf veranderen. Maar als ze bijvoorbeeld intensief sporten kunnen ze dat wel op een matje doen ofzo.
[***] schreef:Nee, ze heeft alleen naar mijn been gekeken en gezegd dat het niet rood, paars of glanzend is. Dat had ik ook al tegen mijn eigen huisarts gezegd dus beetje verspilde moeite
[***] schreef:Zal eens kijken!
Ik erger me eraan dat er hier zo iemand iets komt ophalen die vrijwillig net van iemand komt die corona heeft. Ik heb gezegd dat ik hem dan niet hier binnen wilde en ophalen kan buiten.
Hij belt net dat hij bij mij naar de wc wilt. Ik heb gezegd dat ik dat eigenlijk niet zo fijn vind en nu heb ik het weer allemaal fout gedaan.
Waarom mag ik niet gewoon mijn grenzen aangeven? Waarom is dat iedere keer zo fout?
[***] schreef:Ik erger me eraan dat er hier zo iemand iets komt ophalen die vrijwillig net van iemand komt die corona heeft. Ik heb gezegd dat ik hem dan niet hier binnen wilde en ophalen kan buiten.
Hij belt net dat hij bij mij naar de wc wilt. Ik heb gezegd dat ik dat eigenlijk niet zo fijn vind en nu heb ik het weer allemaal fout gedaan.
Waarom mag ik niet gewoon mijn grenzen aangeven? Waarom is dat iedere keer zo fout?
[***] schreef:Hij zeikt me nu af aan de telefoon
[***] schreef:Telefoongesprek eindelijk voorbij. Hij had allemaal redenen waarom mijn grenzen nooit belangrijk zijn. Zelfs de simpelste dingen als schoenen uittrekken zijn te moeilijk