Urona447 schreef:Hier helaas ook een kledingpakket waarvan 7 kledingstukken onder de verf zaten, dus die mag helaas op mijn eigen kosten weer retour. Ik blijf dat zo irritant vinden van Vinted, ik kan er toch niks aan doen dat mensen beschadigde kleren versturen terwijl in de advertentie staat dat de kledingstaat goed is ?
De vorige keer kon ik ook op eigen kosten een neppe North Face jas terugsturen. Als koper heb je zo weinig voordeel aan Vinted.
Hier heb ik ook een beetje de schijt in gekregen. Nu 2 slechte ervaringen. 1 broekje ontvangen met op 2 plekken losse stiksels en een gat (en verkoper beticht mij van liegen, ook fijn) en een playmobil doos die als nieuw werd verkocht, geopend en alles los erin gegooid. Beide keren kan ik het op mijn kosten terugsturen, maar dan ben ik dus 1/3 van de aankoopprijs voor niks kwijt. Snap echt niet dat de verkoper er dan niet op wordt gewezen dat het product niet is zoals geadverteerd, in feite zijn zij aan het oplichten.
Verder gelukkig recent nog 1 hele fijne ervaring met iemand die het zsm heeft verstuurd zodat het als kerstcadeautje op tijd kwam, dus die overheersen gelukkig nog wel tot nu toe.