Jodym schreef:Jullie waren ontstipt
Dat kan toch niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SpeechLess schreef:Ohja 'onder' had ik eerder ook al bedacht bij de rots, maar wist niet bij welke. Maar heb hem net gevonden denk ik: onderlijk
En ik denk zwemtrap nog.
Aan de wind van hierboven vond ik ook goed bedacht!
Als die kloppen, dan hebben we nog over:
- kooi
- tent
- hek
- (meet)lint
- stoel
- kuip
- hond/hondjes
Vealosz schreef:Nouja het budget zit ik hoe dan ook overheen, maar het klinkt zo weinig als ik alle andere pakketten zie.
boeflover schreef:Mooi verhaal achter de bordjes idd, veel plezier ervan!
Inmiddels een hele excel file gemaakt, en heel veel profielen doorgespit, maar nog steeds geen Liza die ment, aan de andere kant van het land woont, 4x in Italië of Australië is geweest, die pas een radio heeft gekocht en geen corona heeft gevonden! 70 mensen al afgestreept, 6 "misschien"-mensen op de lijst en nog een paar profielen te gaan.. Waarschijnlijk denk ik weer veel te moeilijk.
Uit de 6 "misschien" mensen is er nog 1 die 4x in Australië is geweest, dus toch nog maar een gokje voor ik aan de laatste 30 profielen begin..
hahahatsjoe, ben jij mij SS? (4x in Australië geweest en je woont in Friesland?)
hahahatsjoe schreef:boeflover schreef:Mooi verhaal achter de bordjes idd, veel plezier ervan!
Inmiddels een hele excel file gemaakt, en heel veel profielen doorgespit, maar nog steeds geen Liza die ment, aan de andere kant van het land woont, 4x in Italië of Australië is geweest, die pas een radio heeft gekocht en geen corona heeft gevonden! 70 mensen al afgestreept, 6 "misschien"-mensen op de lijst en nog een paar profielen te gaan.. Waarschijnlijk denk ik weer veel te moeilijk.
Uit de 6 "misschien" mensen is er nog 1 die 4x in Australië is geweest, dus toch nog maar een gokje voor ik aan de laatste 30 profielen begin..
hahahatsjoe, ben jij mij SS? (4x in Australië geweest en je woont in Friesland?)
Jaaaaaaaa goed geraden !!! Leuk dat je het zo leuk vindt allemaal, heb het met veel plezier samengesteld. En dat zeeppompje was puur toeval, ik vond het een leuke, twijfelde tussen wit en zwart. De tijdschriften zijn van mijn laatste keer Australie in 2009, wat bizar dat dat hondje op die ene zo op jouw hondje lijkt ! Je had het dus al geraden, had net stiekem mijn profiel aangepast, want ik heb 4 paardjes en ik men. En mijn naam is een nies maar ik heb dus geen corona. En ik ben gek van de jaren 60, heb net een retro muziekcentrum gekocht.
Edit: excuus, 3 posts achter elkaar, maar ik heb in etappes bijgelezen. Zal het niet weer doen.
Edit 2: ik word zo blij van dit topic, het straalt zoveel positiviteit uit ! En iedereen is gewoon zo aardig en heeft zoveel moeite gedaan, heerlijk.
biggirl schreef:Weet niet in hoeverre het vanavond gaat komen met de toespraak van meneer Rutte en of de plekken open blijven waar pakketen naar toe worden gebracht maar even in het achter hoofd houden en al vandaag gaan sturen voor die gene die nog moeten verzenden !
StonedRomy schreef:biggirl schreef:Weet niet in hoeverre het vanavond gaat komen met de toespraak van meneer Rutte en of de plekken open blijven waar pakketen naar toe worden gebracht maar even in het achter hoofd houden en al vandaag gaan sturen voor die gene die nog moeten verzenden !
Daar heb je een punt... iedereen dje nog niets heeft ontvangen anders PostNL app uit zetten?
Mondy schreef:Aan mn santa: aub geen paniek mbt het verzenden als ie nog niet verzonden is. Ik gok dat je t nog bij supermarkten ed kan laten versturen en als t wel later is dan is het niet anders.
In deze gekke tijd is dat iets waar je rekening mee kan houden.
Als er een kadotje oid nog niet binnen is of een andere reden waardoor iemand moet of wil wachten en niet eerder kan versturen![]()
Zou zonde zijn als er nu mensen gaan paniekverzenden of half half doen.
Het komt echt allemaal goed