Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 10:38

Weer zo'n prachtig persoonlijk pakket <3

Jodym schreef:
Jullie waren ontstipt :+

Dat kan toch niet :oo :+ :')

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 10:53

Hopelijk heel veel pakketjes weer vandaag!
Zo leuk <3

SpeechLess schreef:
Ohja 'onder' had ik eerder ook al bedacht bij de rots, maar wist niet bij welke. Maar heb hem net gevonden denk ik: onderlijk
En ik denk zwemtrap nog.
Aan de wind van hierboven vond ik ook goed bedacht!
Als die kloppen, dan hebben we nog over:
- kooi
- tent
- hek
- (meet)lint
- stoel
- kuip
- hond/hondjes

Windlicht was niet goed, dus dan blijft over:
- wind
- licht
- kooi
- tent
- hek
- (meet)lint meter
- stoel
- kuip
- hond/hondjes honden

Windhonden vond ik ook leuk bedacht, maar dat was em ook niet :D
Als je het zat bent dan roep je maar, dan geef ik de goede antwoorden :))

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 10:54

Wat een pakketten <3

Roodvos wat een bijzonder verhaal zo bij de bordjes !

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 11:35

Vealosz schreef:
Nouja het budget zit ik hoe dan ook overheen, maar het klinkt zo weinig als ik alle andere pakketten zie :').

Tsja ik ben iemand die altijd veel gekocht heeft, nieuwe dingen in de kast heeft, nieuwe dingen die ze niet gebruikt. En als ik dan een lootje heb die dingen wil hebben die ik in de kast heb, dan reken ik dat niet onder het budget maar heb je dus wel een groot pakket. Vind het ook gewoon leuk om dingen voor iemand bij elkaar te zoeken. Maar kan me wel voorstellen dat als je een minder groot budget hebt en ook niets in de kast, dat je dat zo voelt. Moet je niet doen, ook jij hebt je best gedaan.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 11:37

Daan13 schreef:
Vind het heel leuk dat iedereen zo enthousiast over het vogel huis ding is <3

Als je nog zo eentje wilt maken, tegen betaling... ben ik je eerste klant.

Wat een geweldige pakketten tot nu toe. CastaMickey die foto's van je kat die helpt uitpakken <3 .

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 12:18

boeflover schreef:
Mooi verhaal achter de bordjes idd, veel plezier ervan!

Inmiddels een hele excel file gemaakt, en heel veel profielen doorgespit, maar nog steeds geen Liza die ment, aan de andere kant van het land woont, 4x in Italië of Australië is geweest, die pas een radio heeft gekocht en geen corona heeft gevonden! 70 mensen al afgestreept, 6 "misschien"-mensen op de lijst en nog een paar profielen te gaan.. Waarschijnlijk denk ik weer veel te moeilijk.
Uit de 6 "misschien" mensen is er nog 1 die 4x in Australië is geweest, dus toch nog maar een gokje voor ik aan de laatste 30 profielen begin..

hahahatsjoe, ben jij mij SS? (4x in Australië geweest en je woont in Friesland?)

Jaaaaaaaa goed geraden !!! Leuk dat je het zo leuk vindt allemaal, heb het met veel plezier samengesteld. En dat zeeppompje was puur toeval, ik vond het een leuke, twijfelde tussen wit en zwart. De tijdschriften zijn van mijn laatste keer Australie in 2009, wat bizar dat dat hondje op die ene zo op jouw hondje lijkt ! Je had het dus al geraden, had net stiekem mijn profiel aangepast, want ik heb 4 paardjes en ik men. En mijn naam is een nies maar ik heb dus geen corona. En ik ben gek van de jaren 60, heb net een retro muziekcentrum gekocht.

Edit: excuus, 3 posts achter elkaar, maar ik heb in etappes bijgelezen. Zal het niet weer doen.

Edit 2: ik word zo blij van dit topic, het straalt zoveel positiviteit uit ! En iedereen is gewoon zo aardig en heeft zoveel moeite gedaan, heerlijk.

geerte

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 12:47

ik voel mij zo dom, ik dacht dat een langspeelplaat een heel raar ding was oid maar het is een lp. _O-
Echter door deze conclusie ben ik nog niet verder gekomen, heb ook weinig tijd gehad. ik ga vandaag proberen de gehele lijst gewoon even af te gaan wie aan de punten voldoet. Aangezien het zoeken in bokt op deze punten mij ook nog niets heeft opgeleverd.
Ik dacht mijn secret santa gevonden te hebben want Fem had iets in het topic geplaatst over lp's, maarte voldoet niet aan de rest van de punten.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 13:56

hahahatsjoe schreef:
boeflover schreef:
Mooi verhaal achter de bordjes idd, veel plezier ervan!

Inmiddels een hele excel file gemaakt, en heel veel profielen doorgespit, maar nog steeds geen Liza die ment, aan de andere kant van het land woont, 4x in Italië of Australië is geweest, die pas een radio heeft gekocht en geen corona heeft gevonden! 70 mensen al afgestreept, 6 "misschien"-mensen op de lijst en nog een paar profielen te gaan.. Waarschijnlijk denk ik weer veel te moeilijk.
Uit de 6 "misschien" mensen is er nog 1 die 4x in Australië is geweest, dus toch nog maar een gokje voor ik aan de laatste 30 profielen begin..

hahahatsjoe, ben jij mij SS? (4x in Australië geweest en je woont in Friesland?)

Jaaaaaaaa goed geraden !!! Leuk dat je het zo leuk vindt allemaal, heb het met veel plezier samengesteld. En dat zeeppompje was puur toeval, ik vond het een leuke, twijfelde tussen wit en zwart. De tijdschriften zijn van mijn laatste keer Australie in 2009, wat bizar dat dat hondje op die ene zo op jouw hondje lijkt ! Je had het dus al geraden, had net stiekem mijn profiel aangepast, want ik heb 4 paardjes en ik men. En mijn naam is een nies maar ik heb dus geen corona. En ik ben gek van de jaren 60, heb net een retro muziekcentrum gekocht.

Edit: excuus, 3 posts achter elkaar, maar ik heb in etappes bijgelezen. Zal het niet weer doen.

Edit 2: ik word zo blij van dit topic, het straalt zoveel positiviteit uit ! En iedereen is gewoon zo aardig en heeft zoveel moeite gedaan, heerlijk.

Yeej!!! Oh ja je naam en Corona, zo had ik hem nog niet gezien!
Ben wel benieuwd of “Liza” nou ook nog een hint was of puur toeval/ je favoriete schrijver?

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 13:57

Weet niet in hoeverre het vanavond gaat komen met de toespraak van meneer Rutte en of de plekken open blijven waar pakketen naar toe worden gebracht maar even in het achter hoofd houden en al vandaag gaan sturen voor die gene die nog moeten verzenden !

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 13:59

Ik las het inderdaad. Heb mijn pakket maar snel afgemaakt.

Kwam wel inpakpapier te kort nu |o

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:00

biggirl schreef:
Weet niet in hoeverre het vanavond gaat komen met de toespraak van meneer Rutte en of de plekken open blijven waar pakketen naar toe worden gebracht maar even in het achter hoofd houden en al vandaag gaan sturen voor die gene die nog moeten verzenden !

Daar heb je een punt... iedereen dje nog niets heeft ontvangen anders PostNL app uit zetten?

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:06

StonedRomy schreef:
biggirl schreef:

Daar heb je een punt... iedereen dje nog niets heeft ontvangen anders PostNL app uit zetten?

Hier zitten gelukkig de postnl punten bij een supermarkt. Volgens mij bij de meeste niet.

Ik snap alleen de postnl app uit zetten niet helemaal daarin?

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:18

Je hebt ook de functie om je pakket mee tr geven aan de postbode toch? Of was dat in Amerika zo?

Dan moet je dus zelf een sticker aanmaken en kan gezien worden waar het vandaan komt inclusief naam.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:23

Aan mn santa: aub geen paniek mbt het verzenden als ie nog niet verzonden is. Ik gok dat je t nog bij supermarkten ed kan laten versturen en als t wel later is dan is het niet anders.
In deze gekke tijd is dat iets waar je rekening mee kan houden.
Als er een kadotje oid nog niet binnen is of een andere reden waardoor iemand moet of wil wachten en niet eerder kan versturen :(:)
Zou zonde zijn als er nu mensen gaan paniekverzenden of half half doen.
Het komt echt allemaal goed <3

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:25

Wat een lieve reactie Mondy! <3 Ik sta er hetzelfde in voor mijn Santa; maak je geen zorgen, het komt vast goed.

Ik vind wel de lol er vanaf gaan moet ik zeggen, wat een rare feestperiode is het nu. Gelukkig is de sfeer in dit topic fantastisch en wat geniet ik van alle mooie pakketten! <3

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:27

Mondy schreef:
Aan mn santa: aub geen paniek mbt het verzenden als ie nog niet verzonden is. Ik gok dat je t nog bij supermarkten ed kan laten versturen en als t wel later is dan is het niet anders.
In deze gekke tijd is dat iets waar je rekening mee kan houden.
Als er een kadotje oid nog niet binnen is of een andere reden waardoor iemand moet of wil wachten en niet eerder kan versturen :(:)
Zou zonde zijn als er nu mensen gaan paniekverzenden of half half doen.
Het komt echt allemaal goed <3

Dat is zeker waar vooral geen paniek voor de santas die moeten versturen komt allemaal goed ! Mijn berichtje was meer een idee en een reminder voor de mensen :(:)

Ik geniet heel erg van dit topic en hoop dat iedereen vroeg of laat zijn welverdiende ss pakket mogen ontvangen

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:28

Hier gelukkig ook de punten in supermarkten, niet dat ik daarmee wil indiceren dat ik nog niet verzonden heb, want misschien heb ik al wel verzonden of misschien ook niet }:)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:28

Jow, Santa...
Ik ben je nog niet vergeten en ik blijf toch vast houden aan het facebook idee :') _O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:29

Mijn pakket is trouwens al weg :j

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:33

Hier heeft ongeveer elke supermarkt een pakketpunt maar mocht je het niet optijd kunnen verzenden lieve santa is dat geen probleem een verassings pakket in january is net zo leuk :+

Denk dat het alleen wel goed is dat santa's die niet optijd kunnen versturen dit even doorgeven zodat niet straks iemand in januari alsnog zonder pakket zit

Oh en je kan pakketjes idd oplaten halen maar dat kost wel gelijk 6,50 extra

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:34

Jaaaaaaaa mijn pakket stond zomaar op de mat
Afbeelding
Afbeelding
Voorzichtig open maken alles is zo goed ingepakt *\o/* Afbeelding
Afbeelding
Omg echt heeeel veel kadootjes <3
Afbeelding
En ook nog een super lief kaartje erbij
Afbeelding
Je hoeft niet bang te zijn secret santa ik ben echt heel blij met het pakket vind het echt super leuk!
Alle kadootjes uitgepakt
Afbeelding
Maar nu druk puzzelen op de hint
Ik kwam door de papiertjes te weten dat je een vriend hebt , van puzzelen houdt en de echte hint is deze puzzel
Afbeelding
Ik ben er nog niet helemaal uit wie je bent maar ik kan je wel vertellen dat ik echt heel blij ben met het pakket, Dankjewel!! *\o/* <3 *\%/*

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:34

M_D_H schreef:
Mijn pakket is trouwens al weg :j

zie hem wel zo verschijnen

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:36

Nou hier in de buurt geen postnl punt in een supermarkt... maargoed de mijne is gelukkig al weg.

En misschien dat de winkels dan wel open blijven voor de pakketten?

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:49

Cynn schreef:
Dat kan toch niet :oo :+ :')

Oopsie :')

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 14:51

Als echt na vanavond alle postpunten dicht gaan, dan komt er ook wel weer een oplossing. En desnoods komen de laatste pakketten in januari, dan is het niet anders, de pakketten zullen er niet minder leuk van worden.
As we speak sta ik (niet Secret Santa gerelateerd) bij het postpunt in de rij te wachten. Nummer 40 is net naar binnen gelopen, ik heb nummer 73, verwacht dat ik hier nog wel even sta.