Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Grapperhaus is nog steeds de minister van Veiligheid en Justitie. Dit heeft met veiligheid te maken van ons burgers.
Shadow0 schreef:Loretta schreef:Die wet begint behoorlijk achterhaald te raken.
Grondwet, en op zich vind ik het ook niet zo'n succes, maar er zit wel een reden achter. (Daarnaast zijn de kansen om het te veranderen ongeveer 0 want no way dat CDA, CU of SGP dit gaan veranderen.)elnienjo schreef:Ze hadden religie nooit boven de wet mogen zetten. Gelijke monniken, gelijke kappen!
Soms word ik wel een beetje verdrietig van dit soort gemakzucht. Dat de religieuze vrijheid is opgenomen in onze grondwet heeft ook veel betekend. Ik vind het prima als de grondwet in dit opzicht zou veranderen, maar ik vind het zo frustrerend dat je al die honderden jaren geschiedenis aan de kant smijt zonder enig besef waar dat om ging.
Fitzroy schreef:veerledec schreef:[quote="Fitzroy"
En nog een interessant plaatje over Europa. We doen het niet echt goed binnen Europa.
[ [url=m/PbPczX.png]Afbeelding[/url] ]
[/quote
Hoe komen ze aan 183? Ik kom rond de 130-140 als ik tel op het dashboard.
Ik denk dat het wel klopt. Als ik nu kijk zijn er 23,4 mensen positief per 100.000 mensen, dat betekent dus 234 per miljoen. Ervan uitgaande dat ze afgelopen week nemen kan het dus wel kloppen dat het nog 50 lager ligt. Of mis ik wat?
SusanH schreef:Snap niet waarom je wel met 600 in de kerk mag zitten maar ik niet bij de manege les van mijn eigen dochter mag kijken. Dan moet ik in de auto blijven. Te bizar voor woorden. En ook allemaal zingen. Want dat hoort bij de eredienst
elnienjo schreef:purny schreef:Grapperhaus is nog steeds de minister van Veiligheid en Justitie. Dit heeft met veiligheid te maken van ons burgers.
Ze hadden die man moeten vervangen. Als ik 'm zie dan kan ik hem niet meer serieus nemen. Hij veegt zelf z'n reet af met de maatregelen en komt dan een ander de les lezen.
daphne_xxx schreef:SusanH schreef:Snap niet waarom je wel met 600 in de kerk mag zitten maar ik niet bij de manege les van mijn eigen dochter mag kijken. Dan moet ik in de auto blijven. Te bizar voor woorden. En ook allemaal zingen. Want dat hoort bij de eredienst
Dat is niet helemaal waar Susan. Iedereen zit netjes op anderhalve meter van elkaar af en er mag NIET gezongen worden.
De eredienst is gelukkig ook krachtig zonder zingen. Ik ben blij met de kerk 1x in de maand, daar haal ik meer kracht en energie uit dan een avondje bij de kroeg zitten waar niemand zich aan de 1,5e m houdt
lenaa_tje schreef:In Staphorst? Want daar ging het om.
daphne_xxx schreef:Dat is niet helemaal waar Susan. Iedereen zit netjes op anderhalve meter van elkaar af en er mag NIET gezongen worden.
De eredienst is gelukkig ook krachtig zonder zingen. Ik ben blij met de kerk 1x in de maand, daar haal ik meer kracht en energie uit dan een avondje bij de kroeg zitten waar niemand zich aan de 1,5e m houdt
Mjelleke schreef:daphne_xxx schreef:Dat is niet helemaal waar Susan. Iedereen zit netjes op anderhalve meter van elkaar af en er mag NIET gezongen worden.
In Staphorst wordt wel gezongen, zal per kerk verschillen. Ik vind het niet verantwoord en het is niet uit te leggen.
daphne_xxx schreef:SusanH schreef:Snap niet waarom je wel met 600 in de kerk mag zitten maar ik niet bij de manege les van mijn eigen dochter mag kijken. Dan moet ik in de auto blijven. Te bizar voor woorden. En ook allemaal zingen. Want dat hoort bij de eredienst
Dat is niet helemaal waar Susan. Iedereen zit netjes op anderhalve meter van elkaar af en er mag NIET gezongen worden.
daphne_xxx schreef:Kan ik mij voorstellen dat je dat vindt. In dit geval is het sowieso krom want het ene theater mag wel meer dan 30 man binnen hebben en het andere niet ook zo iets scheefs
lenaa_tje schreef:daphne_xxx schreef:Kan ik mij voorstellen dat je dat vindt. In dit geval is het sowieso krom want het ene theater mag wel meer dan 30 man binnen hebben en het andere niet ook zo iets scheefs
Waarom is dat krom? Hier moeten bedrijven zelf met een plan komen wat dus eventueel goed gekeud wordt. Als jij normaal plek hebt voor 1000 man vind ik dat niet gek.
daphne_xxx schreef:lenaa_tje schreef:Dat ben ik met je eens. Maar in je bericht lijkt het of je het over 2 theaters hebt.
Klopt, ander theater in hetzelfde dorp mag gewoon open
Fitzroy schreef:@veerledc, volgens mij maak jij een denkfout: je moet het cumulatieve niet met 7 vermenigvuldigen maar met 10 om het aantal per miljoen inwoners te krijgen.
veerledec schreef:Fitzroy schreef:@veerledc, volgens mij maak jij een denkfout: je moet het cumulatieve niet met 7 vermenigvuldigen maar met 10 om het aantal per miljoen inwoners te krijgen.
Uhm ja, ik moet ook geen Duits denken te begrijpen...al snap ik er nu helemaal geen jota meer van omdat België wel klopte in mijn hoofd. Wat is 'schnitt' dan? Volgens google niet iets waar ik iets mee kan.