Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 13:49

Lestrange01 schreef:
Mijn zusje. Ze is sinds een paar dagen weer terug uit het ziekenhuis. Maar echt.... mijn god. Ze is weer van de schrik bekomen hoor...

Ze identificeert zich nu als een 7 jarig jongetje, en wil een baby flesje en een roze kamer. Maar de nieuwe psycholoog (die thuis komt dus ik hoor wat ze zegt) weet niet dat dit een fetisj is en gaat er helemaal in mee.

Ik en mijn moeder gaan nu maar een mailtje sturen over wat DDLG is, de psycholoog even uit haar onschuldige wereld beeld helpen :=

Heftig weer zeg! Zit je zusje niet in een soort van psychose? Natuurlijk is een beetje meegaan in het gedrag wel goed maar te erg meegaan ook weer niet.... Wel vervelend dat het zo lang duurt om de juiste hulp te vinden

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 14:19

Dat de app van mijn rooster niet meer werkt en ik daardoor niet kan zien wanneer en hoe laat ik moet werken

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 15:14

Dat er een kraak zit in m’n geluid terwijl ik een bijeenkomst heb via teams.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 15:17

Zebrastreep schreef:
Lestrange01 schreef:
Mijn zusje. Ze is sinds een paar dagen weer terug uit het ziekenhuis. Maar echt.... mijn god. Ze is weer van de schrik bekomen hoor...

Ze identificeert zich nu als een 7 jarig jongetje, en wil een baby flesje en een roze kamer. Maar de nieuwe psycholoog (die thuis komt dus ik hoor wat ze zegt) weet niet dat dit een fetisj is en gaat er helemaal in mee.

Ik en mijn moeder gaan nu maar een mailtje sturen over wat DDLG is, de psycholoog even uit haar onschuldige wereld beeld helpen :=

Heftig weer zeg! Zit je zusje niet in een soort van psychose? Natuurlijk is een beetje meegaan in het gedrag wel goed maar te erg meegaan ook weer niet.... Wel vervelend dat het zo lang duurt om de juiste hulp te vinden

Helaas is dit redelijk normaal voor haar :+

Haar oude psycholoog had een burn out dus die heeft blijkbaar de afgelopen twee jaar heel slecht werk geleverd en weinig in haar dossier geschreven... nu heeft ze dus nieuwe psychologen sinds vorige week en die hebben dus geen flauw idee waar ze mee te maken hebben. Gaat weer lekker allemaal.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 15:52

Mensen die geen afmetingen bij spullen zetten die ze verkopen (kast ofzo)

En dat ik dus boeken niet verkocht krijg en ze me gewoon in de weg beginnen te liggen

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 15:58

Dat ik vanmiddag om 17:00 een online tentamen zou hebben. Krijg ik nu een mail dat hij niet doorgaat in verband met technische problemen... -:(- Wanneer hij dan wel plaats vindt weten ze ook nog niet. Daar heb je dan al die tijd voor geleerd -O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 16:04

Dat ik nog niet gebeld ben dat de auto klaar is. En ik weet niet wat het gaat kosten... Maar ik weet dus ook niet of ik hem vandaag kan halen en na een weekend zonder auto voel ik me nogal opgesloten :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 16:23

Dat de vrouw voor mij in de winkel echt stampei ging maken omdat ze een broek niet terug mocht brengen. Ze had blijkbaar al 3x eerder iets teruggebracht. Nu een broek, was geen goede pasvorm en dat was haar klacht. Maar de kaartjes en alles was er al uitgeknipt.
Mevrouw: ‘Ik sta gewoon in mijn recht want ik heb een klacht.’
‘Kun je het niet even met iemand anders bespreken?’
‘Kun je niet even een uitzondering maken?’

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 16:26

Dit
''Online coronatest aanvragen? Met deze truc vergroot je de kans op een plek in de buurt''
https://www.gelderlander.nl/nijmegen/on ... ing.com%2F

Als ik DIT eerder had geweten, dan had ik niet 2 weken eenzaam afgesloten van de buitenwereld thuis opgesloten hoeven zitten, wachtend tot mijn klachten over zouden gaan OF dat ik terecht zou kunnen voor een coronatest. Vandaag 15 pogingen gedaan om een afspraak te maken en nu kan ik een keer terecht! wat een falend systeem zeg.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 16:33

Huisarts.... Zegt de beste man arrogant hier in de buurt is er geen corona.... Het ligt aan de politiek...

Eehhmm pardon.
Sowieso ik kom daar met een probleem. Denk je dat hij zelf ook slechts minimaal een onderzoekje doet. Eh nee... Gewoon direct een verwijsbrief zonder dat ik compleet uitgepraat heb wat de klachten zijn... Rare vent.
Moet nu naar een chirurg... Had eerder orthopedie verwacht met mijn heup/rug

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 16:52

M'n vader die de shetlander in het volle gras pleurt. Alweer. Pony is al zo dik als maar zijn kan en staat straks bevangen.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 16:55

Telpeva schreef:
Dit
''Online coronatest aanvragen? Met deze truc vergroot je de kans op een plek in de buurt''

Als ik DIT eerder had geweten, dan had ik niet 2 weken eenzaam afgesloten van de buitenwereld thuis opgesloten hoeven zitten, wachtend tot mijn klachten over zouden gaan OF dat ik terecht zou kunnen voor een coronatest. Vandaag 15 pogingen gedaan om een afspraak te maken en nu kan ik een keer terecht! wat een falend systeem zeg.

Dit was toch geen geheim? Werd ook gewoon aangegeven dat je het nog is moet proberen als je geen opties te zien kreeg.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 17:11

lenaa_tje schreef:
Telpeva schreef:
Dit

Dit was toch geen geheim? Werd ook gewoon aangegeven dat je het nog is moet proberen als je geen opties te zien kreeg.

Ik kan niet meer op die pagina komen omdat ik inmiddels een afspraak heb, maar volgens mij stond er alleen iets van als je hier niet terecht kan dan kan je de postcode invullen van je werk omdat je op die locatie dan misschien wel terecht kan. Er is voor mij maar 1 locatie waar ik terecht kan ivm vervoer, ik ging er dus vanuit dat die gewoon vol zat. Wist ik veel dat hij blijkbaar toch niet vol is, als je maar lang genoeg op die knop blijft klikken :+

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 17:27

Oh en dat ik weer vage pijn heb. En dat heb ik wel vaker de laatste tijd dus voel me niet serieus genomen door de mensen tegen wie ik het zeg. Nu wat steken bij m'n zij, last van m'n (ik denk) maag, onderbuik is over de zeik..

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 18:02

Dat mijn wachtwoord betrokken is bij een beveiligingslek en dat ik nu op 50 plekken een wachtwoord moet gaan wijzigen. Ja ik weet dat ik overal een ander wachtwoord moet hebben, maar wie onthoudt in godsnaam 50 verschillende wachtwoorden? -O-

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 18:05

Daarvoor heb je een wachtwoord box. Super handig!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 18:06

Vanillia schreef:
Dat mijn wachtwoord betrokken is bij een beveiligingslek en dat ik nu op 50 plekken een wachtwoord moet gaan wijzigen. Ja ik weet dat ik overal een ander wachtwoord moet hebben, maar wie onthoudt in godsnaam 50 verschillende wachtwoorden? -O-

Lastpass!

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 18:08

Lestrange01 schreef:

Wow heftig!

Is ze psychisch wel in orde? Of is dit haar probleem? Van een fetisj wordt je toch niet perse een ‘gekkie’ ?

Sorry vind dit echt interessant.. :')

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 18:10

Vanillia schreef:

Er is op FZ een topic hierover geweest waarin hele handige tips worden gegeven. Ik denk als je op dat forum even gaat zoeken je hem wel vind.

Edit: dit topic bedoel ik [FZ] Datalek?

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 19:56

Bij de buren is er ruzie, het lijkt alsof ze door de muren heen willen komen.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 22:34

Dat mijn ouders zeuren omdat ik eens een keer iets te snaaien neem... “ja zodrekt krijg je een vette reetrekker word je te dik”
Ik neem 3 oreo koekjes... geen 3 rollen. En 1 roze koek. Verder snaai ik eigenlijk nooit zo vaak

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 22:52

LiannePuthzy schreef:
Dat mijn ouders zeuren omdat ik eens een keer iets te snaaien neem... “ja zodrekt krijg je een vette reetrekker word je te dik”
Ik neem 3 oreo koekjes... geen 3 rollen. En 1 roze koek. Verder snaai ik eigenlijk nooit zo vaak

Dat ouders dat sowieso tegen hun kinderen zeggen... Ik kan daar met mijn verstand niet bij en daarom erger ik mij eraan.
Ik geef je maar een virtuele knuffel :knuffel:

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 03:17

Dat ik klaarwakker ben door de pijn in mijn lijf...k.t ziekte...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 05:45

Dat ik van opdrachtgever met mondkapje op moet lopen, maar dat ik het zonder kapje op al benauwd ben en nu met nog meer.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 06:29

Dat ik al 3 kwartier voor de wekker wakker was... zo irritant