Bloemetje75 schreef:hagelslag schreef:Klaar wakker
Dit dus....
Ik denk wel dat ik zo maar uit bed ga en ga lezen ofzo....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CalipsoLover schreef:Quarantaine dag 9: geen structuur meer, ik ben lui, verschrikkelijk vervelend tegen iedereen en heb last met mezelf.
Amandavd schreef:DeMolenhoek schreef:Vriendelijk...
Volgens mij bedoelt Ineke dat jij het gewoon al keidruk hebt met alles op jullie boerderij en dat de conclusie moet zijn waarom jullie geen grond kopen. Niet omdat jij moeilijk zou doen. Althans zo vatte ik het op.
friendly schreef:Hoezo? Hij wil iets en zo te lezen komt de zorg dan op molenhoek neer. Dan zou ik ook “moeilijk” doen. Jij wilt iets, dan regel jij ook de bijkomende zorg maar.
Amandavd schreef:Ze klaagt regelmatig dat ze veel op haar bordje heeft en nu is er een mogelijke oplossing voor minder werk. Maar omdat ze dan 10 minuten langer in de auto moet zitten heeft ze daar geen zin in. Tsja, je kan niet alles hebben denk ik dan. Maar goed, dit is de laatste keer denk ik dat sommige mensen nog met haar mee willen denken of het verdrietig voor haar vinden want op alles wat je zegt komt wel een weerwoord. Maar goed, dat is misschien/waarschijnlijk ook helemaal niet haar insteek, zij wil zich gewoon kunnen uiten hier denk ik. ( zijn allemaal aannames die ik nu doe )