Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 07:14

Bloemetje75 schreef:
hagelslag schreef:
Klaar wakker -O-

Dit dus....

Ik denk wel dat ik zo maar uit bed ga en ga lezen ofzo....

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 07:19

Mn zoontje klaarwakker, ik verre van :z :+

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 08:11

Miesemuisje schreef:
Mn zoontje klaarwakker, ik verre van :z :+

Dat komt vanzelf }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 09:49

Dat vriend al een tijdje een stuk grond wil bijkopen op een kwartier rijden maar ik dat niet zie zitten. Dan ben je elke dag al gauw weer een uur kwijt met heen en weer te rijden en dieren verzorging. Dit is dan ook iets wat volledig op mij terecht komt en in de avond uren. Volgens hem moet ik niet elke dag gaan. 2 x in de week is ook ruim voldoende voor wat schapen. Want hij heeft ook nog nooit een boer zien staan bij de kudde schapen hier verderop. Ik vind van niet. Ik vind dat ze dagelijkse zorg nodig hebben. Conclussie: Dan kopen we blijkbaar maar geen grond bij want ik doe moeilijk.

Pffff

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 09:57

Citaat:
Conclussie: Dan kopen we blijkbaar maar geen grond bij want ik doe moeilijk.

Conclusie wij kopen geen grond bij, want jij hebt al meer dan genoeg te doen :)* 8)7

Mijn ergernis: wintertenen... Het doet zeer en jeukt. Ik ben alleen op balkon geweest...
En zó koud is het nou ook weer niet >;)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 09:59

>;) Vriendelijk...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 10:19

DeMolenhoek schreef:
>;) Vriendelijk...

Volgens mij bedoelt Ineke dat jij het gewoon al keidruk hebt met alles op jullie boerderij en dat de conclusie moet zijn waarom jullie geen grond kopen. Niet omdat jij moeilijk zou doen. Althans zo vatte ik het op.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 10:21

Amandavd schreef:
DeMolenhoek schreef:
>;) Vriendelijk...

Volgens mij bedoelt Ineke dat jij het gewoon al keidruk hebt met alles op jullie boerderij en dat de conclusie moet zijn waarom jullie geen grond kopen. Niet omdat jij moeilijk zou doen. Althans zo vatte ik het op.

Ik ook.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 10:22

De waarheid is niet altijd vriendelijk :D
Kom voor jezelf op, deze zou ik echt zo terugleggen.

Ik bedoel het dus inderdaad zoals Amanda zegt.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 10:53

En je moet elke dag je dochter meenemen daar naar toe.Ook geen doen.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 10:55

Quarantaine dag 9: geen structuur meer, ik ben lui, verschrikkelijk vervelend tegen iedereen en heb last met mezelf.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 11:06

Mijn kater, waarom kauwt dat verrekte beest aan kabels ???
Echt er lopen hier een beest los waarvan je dat eerder zou verwachten (cavia) maar nee de freaking kat is schuldig _-:( 8)7

Wat dat betreft ben ik blij te lezen dat ik wel kan werken maar als iemand een paar dagen wil ruilen kan ik hier de slopende beesten eens achter t behang plakken

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 11:12

CalipsoLover schreef:
Quarantaine dag 9: geen structuur meer, ik ben lui, verschrikkelijk vervelend tegen iedereen en heb last met mezelf.

Same hier. Verzet me tegen alles en iedereen en heb huilbuien :') Hoop dat het de hormonen zijn voor het maandelijkse feest en dat ik morgen op sta en mezelf uit lach om mijn achterlijke gedrag, maar not sure.

Iemand een leuke mop?
(Sterkte trouwens Calipso!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 11:15

Amandavd schreef:
DeMolenhoek schreef:
>;) Vriendelijk...

Zo vatte ik het ook niet op. Ik vind het nogal een snelle conclusie zonder ook maar enige achtergrond te weten. De bedoeling is juist om meer gras te hebben voor de schapen waardoor er minder hooi moet gevoerd worden, minder moet ingeslaan worden etc. Dus met andere woorden: Minder werk voor mij. Maar dit wil ik dus op fietsafstand of maximum 5 minuten met de auto. Dit moet perfect lukken maar dat kan nog enkele jaren duren voor zo iets te koop komt. Daarom wil ik dat stuk niet op 15 minuten auto afstand.

Dan erger ik mij dat mijn vriend dan helemaal geen grond meer wil omdat ik ‘moeilijk’ doe over 15 minuten.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 11:19

Excuses, echter dan geef ik je vriend wel een beetje gelijk :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 11:21

Joh, eerst moet ik minder hooi op mijn vork nemen en meer voor mij zelf opkomen. Doe ik dat dan ben ik dus weer moeilijk. Echt :') Ik heb geen zin om daar elke avond tussen 20.00 en 21.00 te gaan staan omdat dat dan de enigste moment is dat ik kan gaan door de afstand.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-03-20 11:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 11:22

Ineke2 schreef:
Excuses, echter dan geef ik je vriend wel een beetje gelijk :o

Eens. Het is niet heel gauw goed hoor ik al.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 11:24

Wtf... I’m out. Echt waar. Niet snel goed. Krijg ik massa’s pb’en en hier openlijk commentaar dat ik voor mij zelf moet opkomen en nu dit? Serieus?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 11:24

Hoezo? Hij wil iets en zo te lezen komt de zorg dan op molenhoek neer. Dan zou ik ook “moeilijk” doen. Jij wilt iets, dan regel jij ook de bijkomende zorg maar.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 11:26

friendly schreef:
Hoezo? Hij wil iets en zo te lezen komt de zorg dan op molenhoek neer. Dan zou ik ook “moeilijk” doen. Jij wilt iets, dan regel jij ook de bijkomende zorg maar.

Ja, dit idd.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 11:29

Vriend bedenkt iets en molenhoek moet het uitvoeren, dank je de koekoek, doe het lekker zelf vriend.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 11:37

Ze klaagt regelmatig dat ze veel op haar bordje heeft en nu is er een mogelijke oplossing voor minder werk. Maar omdat ze dan 10 minuten langer in de auto moet zitten heeft ze daar geen zin in. Tsja, je kan niet alles hebben denk ik dan. Maar goed, dit is de laatste keer denk ik dat sommige mensen nog met haar mee willen denken of het verdrietig voor haar vinden want op alles wat je zegt komt wel een weerwoord. Maar goed, dat is misschien/waarschijnlijk ook helemaal niet haar insteek, zij wil zich gewoon kunnen uiten hier denk ik. ( zijn allemaal aannames die ik nu doe )

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 11:43

Geen wereldramp maar ik erger me eraan dat het zooo traag gaat voor mn merrie bevalt :') over 6 dagen is ze veilig en dan mag het komen hoor :=

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 11:47

friendly schreef:

Maar daar gaan de reacties van demolenhoek niet over. Al zou ik daar zelf ook zo over denken, maar vriend zal heus ook wel werken. Samen ál het werk thuis een beetje eerlijk verdelen en daar daadwerkelijk een realistisch plan over bedenken wat uitvoerbaar is, dat betekent minder werk op de schouders van deMolenhoek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 11:52

Amandavd schreef:
Ze klaagt regelmatig dat ze veel op haar bordje heeft en nu is er een mogelijke oplossing voor minder werk. Maar omdat ze dan 10 minuten langer in de auto moet zitten heeft ze daar geen zin in. Tsja, je kan niet alles hebben denk ik dan. Maar goed, dit is de laatste keer denk ik dat sommige mensen nog met haar mee willen denken of het verdrietig voor haar vinden want op alles wat je zegt komt wel een weerwoord. Maar goed, dat is misschien/waarschijnlijk ook helemaal niet haar insteek, zij wil zich gewoon kunnen uiten hier denk ik. ( zijn allemaal aannames die ik nu doe )

Juist door de afstand wordt het voor mij meer werk ipv minder werk. En ik kan het dan ook niet snel even tussendoor doen maar moet dan wachten tot vriend thuis is zodat ik opvang voor mijn dochter heb etc. Waardoor het weer in de avond uren valt. Wat echt niet uit komt.

Ik denk dat ik ga stoppen met ergernissen te delen. Ben de voortdurende commentaar erop gewoon zat. Het is ondertussen wel duidelijk dat, wat ik ook doe, niet goed genoeg is. Of ik kom niet genoeg voor mij zelf op. Of nu, wil ik niet eventjes 10 minuten langer rijden (wat al snel 20 minuten kan worden, drukke provinciebaan) en nog eventjes 10 minuten terug. En volgens sommigen moet ik gewoon mijn vriend dumpen (hé, het is een ergernistopic. Logisch dat hier enkel de ergernissen komen en je maar 1 kant ziet)