Ik weet hoe goed jij je inleest, je bent er elke dag elke seconden mee bezig! En ik weet ook hoe kundig jij bent.
En natuurlijk wordt het opletten (en veel schoonmaken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fireheart schreef:Cursebreaker, zoals ik al eerder zei moet jij jezelf en je gezin gelukkig maken en niet mensen die er compleet buiten staan![]()
Ik weet hoe goed jij je inleest, je bent er elke dag elke seconden mee bezig! En ik weet ook hoe kundig jij bent.
En natuurlijk wordt het opletten (en veel schoonmaken), maar dat wordt het ook als je alleen een kitten of alleen een puppy neemt.
luuntje schreef:Cursebreaker, ik zou die uitdaging wel aandurven.
Denk vooral dat het erg druk is, veel opletten en veel schoonmaken.
cursebreaker schreef:Dat m'n schoonzus me erg naar aansprak en vrij aanvallend ook en ik daar echt gigantisch van baal nu pff. Nu weet ik, gezien de situatie die er waarschijnlijk gaat komen thuis, dat meer mensen haar mening gaan delen erover (ook mensen die er wel heel leuk op reageren) maar alsnog: je hebt geen idee hoe en wat ik doe om me in te lezen en voorbereiden en dat ik geen illusies heb over het feit dat het alleen maar rozengeur en maneschijn zou zijn.
Maar goed, ik weet dat mensen het hunne ervan gaan denken en dat moet ik Echt proberen los te laten want het is ons leven natuurlijk. Ik was zo enthousiast bezig ermee en dit geeft me echt een heel naar gevoel nu, bah.
Voor de mensen die wat meer willen wetenSpoiler:
We willen heel graag met onze nieuwe pup ook een kitten mee naar huis nemen (eerlijk gezegd zien we ook de kitten nu al als onderdeel van ons gezin, net als de pup) en ze samen laten opgroeien. De kitten zit bij dezelfde fokster en is een week ouder als de pup. Geen illusies over dat het zwaar gaat worden, maar wel positief dat ik met goed begeleiden ver ga komen met ze. Ik werk niet dus ben echt heel veel thuis om me bezig te houden met de opvoedingen van beide samen als ook van beide apart.
Laat de 'is het wel slim??' opmerkingen maar komen. zucht
MarlindeRooz schreef:Al nam je 8 puppy's en 6 kittens tegelijk. Is toch jouw probleem.
Amandavd schreef:Tsja, iedereen heeft recht op zijn eigen mening en nu wij zelf een hond hebben, een echte haaibaai als pup, zou ik dat ook nooit doen, ik kwam met 1 pup zonder kinderen al ogen tekort. Maar het is jouw keuze. Je mag toch ook rustig tegen die mensen zeggen dat je hun mening waardeert maar dat je bij jouw keuze blijft?
Castilja schreef:Ik zou me ook geen zorgen maken over wat anderen vinden hoor, jij hebt tenminste twee babydiertjes![]()
Ik erger me aan het feit dat er een beetje is ingeslopen dat ik mijn bijbaan niet zo leuk meer vind en stiekem aas op een baantje ergens anders, maar dat ik nog flink wat diensten te draaien heb op mijn huidige werk. Nu ik heb bedacht dat ik misschien weg wil vind ik het meteen minder leuk om te gaan
DeMolenhoek schreef:Ik heb nu een pup van 9 weken in huis met een dochter van iets meer dan een jaar. Inderdaad ogen op jou rug hebben, liefst meer dan 2 ook nog. Veel scheidsrechter want dochter eet brokken van de pup en de pup neemt speelgoed van ons dochter maar het is tegelijkertijd ook zo leuk
[ [url=m/slO6wQ.jpg]Afbeelding[/url] ]